עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 37 מ 37

אשכול: רכיבה ראשונה: דוקאטי דזרט X

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שאני אומר מה שהלקוחות רוצים זה כמובן משהוא כללי שלא כל הרוכבים חלק מזה, אתה לא אבל הרוב כן.
    הלקוחות לא באמת צריכים או מבקשים מסכי TFT, בולמים אלק', ABS בהטיה ושאר ירקות. זה לא דרישה אורגנית מלמטה אלא פי'צרים שהונחתו על השוק מתאגידים כחלק ממשחק התחרות. שלי הכי יפה חזק או קידמה טכנולוגית.
    זה לא צורך גם אם הלקוחות משופעים מסרטוני תדמית ורשימת ספקס ונופלים בפח.
    דוגמא לצורך מלמטה?
    שוק הקטנועים צמח בהספק וכיום יש דגמים שמשייטים בכביש מהיר על 140 כמו כלום.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    מצטער לקלקל את החגיגה אבל "המשקל הגבוה מפריע בקטעים טכניים, אבל אפשר להתגבר על זה"
    והראשון שמביא לי כאן את הטנרה שעשה את הרומניאק השנה או אפריקה טווין מקפצץ בידיו של רוכב טריילס מקצועי אני חונק אותו אישית ..
    מי שרכב על בהמה גבוהה וכבדה בשטח מבין או יבין את זה.
    רוכבי אדוונצ'ר נופלים בגלל 5-2 ס"מ שהוקדשו לדאווין במרווח גחון.
    דאווין כי הרוב המכריע של רוכבי האדוונצ'ר לא יגיע למקומות שבהם יגרדו את הגחון.

    התחזית שלי עומדת בעינה. הרוב צריך פחות כ"ס ומשקל, פחות גובה ויותר דו-שימושיות.
    ה 690\701 יקרים וגבוהים. ה DR גבוה מיושן והאנפילד בעל המידות הנכונות לא יכול לחיות בכביש המהיר המודרני.
    אם נתעלם מהאדוונצ'רים הרכים שהם מכונות טורינג גבוהות- אין בסגמנט הזה כלום.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הלקוחות לא באמת צריכים או מבקשים מסכי TFT, בולמים אלק', ABS בהטיה ושאר ירקות. זה לא דרישה אורגנית מלמטה אלא פי'צרים שהונחתו על השוק מתאגידים כחלק ממשחק התחרות. שלי הכי יפה חזק או קידמה טכנולוגית.
    זה לא צורך גם אם הלקוחות משופעים מסרטוני תדמית ורשימת ספקס ונופלים בפח.
    דוגמא לצורך מלמטה?
    שוק הקטנועים צמח בהספק וכיום יש דגמים שמשייטים בכביש מהיר על 140 כמו כלום.

    מי שרכב על בהמה גבוהה וכבדה בשטח מבין או יבין את זה.
    רוכבי אדוונצ'ר נופלים בגלל 5-2 ס"מ שהוקדשו לדאווין במרווח גחון.
    דאווין כי הרוב המכריע של רוכבי האדוונצ'ר לא יגיע למקומות שבהם יגרדו את הגחון.

    התחזית שלי עומדת בעינה. הרוב צריך פחות כ"ס ומשקל, פחות גובה ויותר דו-שימושיות.
    ה 690\701 יקרים וגבוהים. ה DR גבוה מיושן והאנפילד בעל המידות הנכונות לא יכול לחיות בכביש המהיר המודרני.
    אם נתעלם מהאדוונצ'רים הרכים שהם מכונות טורינג גבוהות- אין בסגמנט הזה כלום.
    לקוחות רוצים מסכי טלפון נייד מול הפרצוף שלהם והדבר הבא שהלקוחות כבר מזמן רוצים זה קאר פליי עם ניווט מלא על המסך, זה קיים רק בחלק קטן מאד של אופנועים אבל גג 5 שנים וזה בכולם בגלל שיש דרישה.

    ״לא באמת צריכים״ אפשר להגיד על כל דבר וגם על כל אופנוע מעל 100 סוס או על כל אייפון ותיק של ורסצ׳ה, יש דרישה ויש מי שמספק את הדרישה הזאת , תפקיד מחלקות המארקטינג בתאגידים זה לזהות את הטרנד ולספק את מה שהלקוחות רוצים.

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לקוחות רוצים מסכי טלפון נייד מול הפרצוף שלהם והדבר הבא שהלקוחות כבר מזמן רוצים זה קאר פליי עם ניווט מלא על המסך, זה קיים רק בחלק קטן מאד של אופנועים אבל גג 5 שנים וזה בכולם בגלל שיש דרישה.

    ״לא באמת צריכים״ אפשר להגיד על כל דבר וגם על כל אופנוע מעל 100 סוס או על כל אייפון ותיק של ורסצ׳ה, יש דרישה ויש מי שמספק את הדרישה הזאת , תפקיד מחלקות המארקטינג בתאגידים זה לזהות את הטרנד ולספק את מה שהלקוחות רוצים.
    הבאת אחלה דוגמא. ניווט הרבה רוצים (צורך אמיתי) ועובדה שאין.
    אבל כבר שנים יש לנו מסך עם מליון צבעים שמראה סל"ד מצב רכיבה, טווח והילוך (לא צורך אמיתי).
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הבאת אחלה דוגמא. ניווט הרבה רוצים (צורך אמיתי) ועובדה שאין.
    אבל כבר שנים יש לנו מסך עם מליון צבעים שמראה סל"ד מצב רכיבה, טווח והילוך (לא צורך אמיתי).
    יש בבמוו ובהונדה וחלקית (רק חצים על המסך) באפריליה ומוטוגוצי ובטוח שעוד כמה.
    כמו שכתבתי גג חמש שנים וזה בכולם, הבעיה כרגע מחסור בשבבים, עולם הרכב למשל הולך אחורה, מזדה חזרה לקאר פליי חוטי ואודי מוכרת רכבים בלי תוספות מסויימות עם הבטחה ללקוח שעוד שנה הוא יגיע למוסך והם יורכבו לו.

    היום אופנוע בלי מסך בגודל נאה התקשה במכירות, הימאהה טרייסר החדש מפסיד לקוחות בגלל המסך המפוצל והקטן שלו.

    כמובן שזה דרישה בסגמנט הכי לוהט בשוק, האדוונצ׳ר ובסגמנטים כמו רטרו הדרישה היא למשהוא יותר קלאסי.

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רק הערה,
    dr650 לא אופנוע גבוה.
    במיוחד כשיושבים עליו והוא שוקע.
    אומר לך מי שביום טוב מגרד את ה1.62.

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    מאחר ולוקי מוזכר פה אז לוקי יענה:

    לוקי עדיין הולך עם רשימת מכולת לרכוש אופנוע.

    זה כורך המציאות של לוקי שלא יכול להרשות לעצמו יותר מאופנוע אחד.

    מבחינת לוקי מסך דיגיטאלי מנצנץ זה מיותר ולוקי יסתפק ב6 מכווני מחוג (מהירות סל"ד חום מנוע דלק אודומטר מתאפס ואודומטר קבוע)
    נוריות שמן טעינה ניוטראל ואור גבוה.

    בגילו המופלג של הלוקי בו תופסים דברים לאט ושוכחים מהר אז נוחות זה בהחלט דבר נדרש וכן הוא במצב שהוא יכול לרכוש כלי אחד לבחירתו במגבלות התקציב (לא נמוך אבל גם לא בשמיים) ואז לוקי נאלץ לעשות פשרות.


    אז לוקי בוחן את כל המשתנים ומחפש את הכלי הכי קרוב לליבו בגבולות ההגיון והתקציב.

    אז בתחום המטען לוקי התפשר וישנם רק 3 ארגזים ולא 4 כמו בננסי
    בתחום הביצועים לוקי לקח משהו שהוא יותר ממספק (למרות שH2 קורץ לו)
    בתחום הנוחות לוקי לא התפשר ויש לו כלי מצויין
    בתחום המראה ( את לוקי זה לא מעניין ) אבל האופנוע יפה
    בתחום התחזוקה כנראה שממוצע כמו כולם.
    מבחינת טכנולוגיה ללוקי אין דרישות למרות שכיום בניגוד לעבר הוא לא יוותר על ABS ואולי מערכות בטיחות נוספות.

    בקיצור יש רשימה הטרייסר הוא הקרוב ביותר לתת מענה.

    ללכת ככה על פי גחמות זה לוקסוס של בעלי אמצעים (אם לוקי היה יותר עשיר בהחלט הוא היה מחזיק יותר מאופנוע אחד אולי גם האמר H1 לצד אל קמינו וג'ימני לילדה ואולי אביר או נ.נ כי כל בית זקוק לאחד כזה בחצר).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #37
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    נ.נ. ! אין בכלל ספק! איך אתה משווה בכלל?

אשכולות דומים

  1. צילום 360 מעלות רכיבה בהרי ירושלים
    על ידי Wile E. Coyote בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-01-2022, 19:24
  2. טיול ג'יפים בהרי הקרפטים
    על ידי Shimki בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-01-2019, 12:28
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27-11-2017, 02:45
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-10-2016, 16:09
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 23:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO