כל פעם שאני רואה אותו אני תוהה מי העתיק ממי מוטומוריני עם הXCAPE או דוקאטי עם הדזרט.
הדזרט X הוא הניסיון הראשון של דוקאטי לייצר אדוונצ'ר-ראלי עם חישוק "21; עם עיצוב בהשראת הקאג'יבה אלפנט, מנוע אדיר, התנהגות מעולה בכביש ובשטח ואלקטרוניקה בוגרת - הצליח להם במכה הראשונה; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...9%d7%9c%d7%9d/
כל פעם שאני רואה אותו אני תוהה מי העתיק ממי מוטומוריני עם הXCAPE או דוקאטי עם הדזרט.
יפה הדבר הזה![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אביעד - מהקריאה מרגישים כמה נהנית
אחלה כתבה!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
צלמו מסך- הגזרה הבאה היא הדוש"ים \ אדוונצ'רים בנפח 500-700 סמק עם 50-70 כ"ס.
אין הרבה מתחרים ויש מספיק כוח לכבישים מהירים ושטח.
האופנוע באמת יפיוף. את החיוך אי אפשר היה להוריד, הא?
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
השוק צמא לדו"ש של פעם אמין זול ועם יכולות סבירות, מלפני העידן שכל יצרן קורא לטוסטוס שלו אדוונצ'ר.
פעם כשהסוכר היה יותר מתוק והמלח הרבה יותר מלוח, היו אופנועי דו"ש לשבילים קצת אוף רוד ועדיין ידעו להתמודד עם התנועה
בכביש ומרחקים. אופנוע רב תכלתי בלי להגזים בכלום וזה התאים להמון רוכבים, הקונספט לא השתנה עדיין זה האופנוע שרוב הרוכבים
יכולים להתמודד איתו בקלות ברוב המצבים. ובעצם זה מה שהם צריכים.
למתמודדי השטח הקשה יש את מכונות המלחמה ההרד קור, כי אף אחד לא באמת צריך בתל גיבורים, או מעלה גברברים, בהמה ששוקלת
רבע טון. רובם גם לא יוכלו להרשות לעצמם כזו.
אז כן הפלח הנכון לאופנוע של גם וגם, במיוחד לכאלה שלא מתרשמים ממותגים ג'אחה או ווואסח (כמו שא' קורא לזה) אלה המנועים הבינונים
הקלים שמסגלים לעשות הרבה מהכל. זה מחלחל אבל תמיד יהיו עדות אמונות וכופרים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם השוק היה צמא לזה, היו אופנועים כאלו.
בטח ובטח כשכבר עברו כל כך הרבה שנים ללא חידוש בקטגוריה.
בשוק הישראלי יש היום את ה-SWM, את ה-DR-ים של סוזוקי וזהו בערך. גם עליהם לא מתנפלים.
בעבר, לפני עשור וחצי, היו את ה-610 (וה-630) של הוסקוורנה האדומה או ה-640 של ק.ט.מ - גם לא היו להיטי מכירות. לא סתם הקטגוריה גוועה ומתה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
המסירות העגומות של ה-DR650 וה-DRZ400 (כ-20 כלים בחצי שנה משני הדגמים) ושל SWM (כלים בודדים) מעידים כנראה שהשוק דווקא מעדיף דגמים מודרניים יותר.
תראה את המסירות של הטנרה 700 (ואנשים עוד עומדים בתור ומזמינים צביעות מסויימות חודשים מראש). זה מה שרוב העם רוצה לקנות.
כך שעם כל הצער שבדבר, אני יכול להבין למה מטרו, למשל, לא רוצים להשקיע מאמץ בייבוא של KLR650 בתקינה אמריקאית.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
מצטער לקלקל את החגיגה אבל "המשקל הגבוה מפריע בקטעים טכניים, אבל אפשר להתגבר על זה"
בטח שאפשר אם אתה גרהם גרוויס אפשר....
והראשון שמביא לי כאן את הטנרה שעשה את הרומניאק השנה או אפריקה טווין מקפצץ בידיו של רוכב טריילס מקצועי אני חונק אותו אישית (על כל ה 1.72 מטר ו70 קילו שלי) כי לא נראה לי שרוכבי טריילס מקצוענים או חצי מקצועני זה קהל היעד ואם אתה בן תמותה אז לא, אי אפשר.
וגם אם אפשר אתה רוכב טריילס מקצועי או חצי מקצועי אתה לא רוצה.
ממש, ממש, ממש לא רוצה.
כאילו רק אם יחנקו אותך למוות תגיד אולי.
וזה ממש, ממש לא בביקורת על פג"ז כי כולנו יודעים שזה התדמית שמוכרים לרוכבים על היפופוטמים, והן מה לעשות צריך להכנס לנעליים של קהל היעד.
ואתם יודעים בימנו הכל תדמית ופוזה של אינסטגרם של סיימתם הרגע את הפריז דקאר.
בכאילו אבל באינטסה לא רואים את הכאילו.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51