המנועים המדוברים הם מנועי מימן "קלאסים" שכבר הופיעו במכוניות לפני 2 עשורים כמו למשל במוו 5, זה בעצם מנועים מוסבים לקבל מימן במקום בנזין לכן זמן הפיתוח הוא קצר כי הבסיס קיים וכבר היו כלי רכב ביצור המוני מימניים
השימוש במימן בתצורה השניה שקיימת זה תא דלק, שזאת מערכת שהופכת מימן לחשמל בתוך הרכב והרכב הוא בעצם חשמלי, גם השיטה הזאת כבר קיימת בטויוטה מיראי שנמכרת ברכבי אירופה ובשימוש במשטרת ברלין.
הסיבה שחברות כמו קוואסקי, ימאהה, טויוטה ועוד משקיעות במימן זה בגלל משוואה פשוטה שכל יצרן מכיר אותה שאומרת שברגע שרכב חשמלי יגיע למסה קריטית בכבישים לא יהיו חומרים לבנות אותו ואולמות התצוגה יהיו ריקים וזה יום הדין של היצרנים שממנו הם מפחדים, תראה מה קורה עם הגז ואת המדפים הריקים בארצות הברית, חוסרים באוכל, אנרגיה ועוד כבר קורים סביבנו זה לא תרחישים היפוטטים.



ציטוט ההודעה בתגובה