מבחינת קטמ הסופר דיוק הוא הצלחה אדירה והוא אכן מוצלח מבחינת שילדה,מנוע, בלמים ובולמים.
בתחום האמינות יש הרבה תלונות ואני מניח שזה מה שמוריד מערכו בשוק המשומשים.
היי, היה לי בעברי כשנתיים MT 09 עד שחלף הג'וק והנה הוא חזר יותר חזק.
הקוף ממש חושק עכשיו בקטמ סופר דיוק 1290R עם העיצוב החדש ואני רואה שהם דווקא במחירים אטרקטיביים לעומת המחירון. כולם נמכרים בפחות.
אז רציתי לדעת מה הסיבה כי מן הסתם שהבעלים של האופנוע לא יגידו את אשר ליבם כי הם קצת (הרבה) משוחדים. האם יש איזהשהן המלצות או דיס המלצות בקהל לגבי האופנוע הזה ואפילו מאנשים עם ניסיון.
יצא לי לשבת על האופנוע (לא לרכב) ודי היה לי נוח.
2 מכרים שמתעסקים באופנועים אמרו לי שהקטמ לא מוצלח וללכת על 1200 מונסטר / MT10 / STREETFIGHTER 848 והאמת שלא זוכר מה עוד..
אז תודה רבה לעוזרים לגבי ההמלצות או להפך!
מבחינת קטמ הסופר דיוק הוא הצלחה אדירה והוא אכן מוצלח מבחינת שילדה,מנוע, בלמים ובולמים.
בתחום האמינות יש הרבה תלונות ואני מניח שזה מה שמוריד מערכו בשוק המשומשים.
רכבתי עליו: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...E1%EE%E1%E7%EF
במסגרת אפשרויות המעבר שלי מורסיס 1000 2017 לדבר הגדול הבא.
בסוף חוקי השוק, המציאות והערך לכסף ניצחו וקניתי ורסיס 1000SE 2022 (שא' עדיין טוען שזה לא האופנוע הכי טוב בעולם!)
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בתור רוכב (גילוי נאות - בתהליכי ירידה מהכלי) על SD1290 GT שנת 2016 אני יכול לומר שהכלי הזה באמת הוא תצוגת תכלית של אלקטרוניקה, ביצועים מדהימים, וכיף אמיתי.
אבל - הבעיה מתחילה (ולא ממש נגמרת) כשמנסים למכור אותו.
לכלי(ם) הזה (האלה) אין שוק. חד וחלק. לא סתם הם נמכרים בהרבה פחות מתחת למחירון
(מה זה השטויות האלה ״מחירון״??? לא מכיר עסקה אחת במשומשים של SD/SDGT שהיתה קרובה למספרים של לוי יצחק. פשוט בדיחה).
כשתחליט למכור תוכל לעשות טרייד אצל היבואן (ואז רק אלוהים יודע בכמה הוא יגלח אותך) או למכור בחוץ ולהישחט.
(כן, כן, אני מכיר את הקשקוש הזה ש״אופנוע קונים עם הלב״... ספרו לי מה מצב הלב שלכם אחרי שתנסו למכור כלי במשך יותר מ10 חודשים ב 60% ממחיר ה״מחירון״ ולא תצליחו - אכן, הכלי מפורסם בכל מקום אפשרי, כולל כאן, בהנחה ניכרת, ונאדה גראנדה - 5 טלפונים במשך 10 חודשים).
בדיעבד - לא הייתי קונה אותו, למרות כמויות הכיף וההנאה שקיבלתי ממנו.
ההחלטה שלך.
נערך לאחרונה על ידי EGEG; 21-10-2022 בשעה 18:41. סיבה: תוכן חסר
אם שוק המשומשים בעייתי - קונה אותו רק לטווח הרחוק. או פשוט לחיות עם העובדה שיקח זמן למכור אותו וזה יהיה בהפסד (רוב הסיכויים).
ק.ט.מ. = מתכון לצרות.
אם אתה רוצה להיכנס למוסך כל שבוע ולראות איך כל פעם חלק אחר באופנוע נהרס, אז לך על זה.
יש כמה בעיות עם טווח ארוך:
1. שום רוכב שפוי לא בנוי לקשר ממושך עם הכלי, אופנוע לא משתבח עם השנים. ואלה שכן בנויים לקשר, הם בדיוק לא הזן שייקנה KTM
2. רשת מוסכים-רוב התקלות נובעות מעבודה לא נכונה או לא לפי הספר של המוסכניק שלך-אף אחד בארץ לא ממש מכיר את ה-KTM
אלה שכן מייקרים את אחזקת הכלי והופכים אותו ללא כדאי, בטווח הארוך זה מגדיל את ההוצאות בעוד המחירון צולל.
3. מתרוצצים בשטח המון שמועות על בעיות אמינות וקלקולים תכופים, מה שהופך את סעיף המוסך לרלוונטי ביותר ופוגע אנושות בשוק.
4. דברים טובים תשמע רק מבעלי KTM אז אחת משתיים, או שהם מנותקים לחלוטין, או שהם מנסים לשמור על השוק.
5. האופנוע הנוכחי הוא המקפצה לאופנוע הבא, בהנחה שתרצה לקנות אופנוע טוב מזה שאתה מוכר, תצטרך למקסם את השווי שלו
בטווח הרחוק אתה מפסיד כמה פעמים גם נופל בשנתון גם משלם אחזקה וגם צובר ק"מ והרוכב הישראלי לא רוצה אופנוע משומש עם ק"מ.
6. דגמים חדשים-כשאתה מחזיק אופנוע יקר האויב הגדול שלך זה אופנוע מאותו דגם רק חדש יותר BMW 1200 מול BMW1250 ועכשיו
בימר עם מנוע חדש 1300?...שילמת הון על אופנוע משוכלל רכבת עליו שלוש שנים בום האופנוע כבר מיושן ולא תחרותי, בשוק של הבימר
זה פחות משמעותי כי השוק שם מטורף, בשוק ה-KTM זו מכת מוות למכירה.
7. חלקים-יבואן גובה מחיריי פרימיום ומחויב על החזקת חלקים לתקופה, אף אחד לא באמת עומד בזה, דואר ישראל והשותפים רק מחכים לפראייר
הבא, מה שבהכרח מייקר (שוב) את האחזקה ולפעמים גם משבית אותך לתקופות ארוכות. חלקים למצוא לדגם לא נפוץ חמש שנים מהרגע שעזב
את הסוכנות זה כמו למצוא פוליטיקאי ישר.
8. החיים קצרים מדי בשביל לבזבז אותם על אותו אופנוע כל הזמן, אופנוע סחיר נמכר אופנוע בעייתי נתקע. הבעיות ככל שהאופנוע ישן יותר רק מחמירות.
9. קלאצ' מייסבים תאום שסתומים, גירוז מייסבי היגוי שרשרת וגלגל"ש דיסקי בלם הם הוצאות שמתגברות ככל שהאופנוע ותיק יותר. (ראה סעיפים קודמים)
10. אלה היו 60 שניות על אופנוע ותיק בלי שוק...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
איזה מגילה רשמת אלוהים. 'טווח-ארוך' באופן יחסי. לא רשמתי לכל החיים.
שנית, בעולם של היום, כשמכוניות ואופנועים חשמליים משתלטים על חיינו - KTM Duke 1290 יהיה אופנוע דיי מבוקש בעתיד. היום עדיין לא כי אנחנו עדיין לא שם.
יש כל מיני אופנועים מיוחדים כיום שהערך שלהם לא יורד כי כבר בעליהם מודע שכבר כאלה כלים לא ייצרו.
גם אתה התחלת עם זה? אין שום חלופה חשמלית לאופנוע, אין שום השתלטות, זה הכל בראש של הכתבים במגזינים, רכבים חשמליים במגזינים בגרמניה מיוצגים ב50 אחוז בדפי המגזין בזמן שהרכב החשמלי מהווה 5 אחוז מהכלל, אין שום אינדיקציה כרגע שפיתוח אופנועי בנזין הולך להפסיק או לצנוח בשנים הקרובות.
אופנועים גרועים מעולם לא היו מבוקשים אחרי הפסקת יצורם, רוצה לראות אופנוע שערכו רק עלה תבדוק ימאהה MT01 (בגרמניה)
מכיר לפחות 2 שרוכבים על הכלי הזה משנים 2019, 2021 ולא מפסיקים לחייך. נכון, ערך השוק לא משהו אבל השמועות על האמינות קשורות בעיקר לעבר.
לא יודע לגבי האמינות.
אני מניח שיש לשמוע בסיס
אבל אתה יכול לנצל את זה לטובתך ולרכוש כלי משומש יד ראשונה במצב חדש מנוכר מיואש.
ואז מקסימום תעיף אותו בזול ( בתקווה שלא תצטרך לתקן).
lokimonster
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם רנו ניסו למכור לנו שמה שהיה היה ועכשיו היא ״לא רואה מוסך״ בטיול סופשבוע שעשיתי לא מזמן עם קבוצה מסויימת מפייסבוק הגיעו כמה רוכבי קטמ עם ה1290 אדוונצ׳ר, שעצרנו לאכול הם החליפו רשמים כמה תיקונים בזמן האחריות האופנוע שלהם עבר, כעומד מהצד פשוט נחרדתי, אז כן גם האדוונצ׳ר 1290 וגם הסופר דיוק 1290 הם בין הטובים כל אחד בקטגוריה שלו והם לבטח יעלו חיוך על פני הרוכב אבל מנסיון ההתעסקויות האלו הורסות את החוויה.
https://www.kreiszeitung.de/lokales/...-91061663.html
המגמה ברורה כבר אצל כמה יצרניות. מדמיין אני לא. זה כנראה העתיד שלנו גם אם אני בכלל לא מרוצה מכך.