חופש במגעי המצבר בהחלט יכול להסתדר עם מה שתיארת. יתכן ובתאונה משהו זז שם קצת.
שלום לכולם.
CBR250R 2011
55 אלף קילומטר בערך.
סיפור רקע:
יום סידורים - התחיל עם תאונה קטנה (רק נזקי רכוש).
המשכתי את היום,הכל תקין - הגעתי לאחד החופים בקיסריה,נכנס קצת לחול,האופנוע מתחפר בקטנה פתאום מתחיל לגמגם והחשמל נעלם מהלוח מחוונים.בודק פיוזים - כולם תקינים.
מידי פעם סוגר ופותח את הסוויטצ'. החשמל חוזר פעם ב 30 דקות בערך - בלחיצה על כפתור המתנע יש רעש של קצר והחשמל שוב נעלם.
בודק את כל החיבורים - כל הצמת חשמל - הכל נראה תקין.
מישהוא שהגיע למקום הציע לנתק ולחבר את המצבר - עשינו את זה והחשמל חזר.
הנענו את האופנוע בדחיפה.
הידקתי את הברגים של המצבר(הרגישו קצת חלשים-אבל בבדיקה עם היד לא הרגשתי חופש).
מפה לשם ממשיך את היום והכל עובד כמו שצריך..
מה אתם אומרים?
חופש במגעי המצבר בהחלט יכול להסתדר עם מה שתיארת. יתכן ובתאונה משהו זז שם קצת.
אם המנוע בכלל ימשיך לעבוד [בהזרקת דלק הסביר הוא שלא] זה גורם לטעינת יתר ולשריפת צרכנים.
תבדוק את החיבורים לפיוז הראשי של המצבר - בד"כ נמצא בקרבת המצבר משהו שם רופף 99%.
היה לי משהו דומה בנינג'ה 250. היה חיבור רופף ליד קופסת הממסר. לא מצאו למה זה קורה, עד שזה התחמם מספיק ושרף את הקונקטורphoto_2023-01-05_11-42-13.jpg