עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: רכיבה ראשונה: הונדה CB750 הורנט בהשקה עולמית

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הRS זה בעצם קוואסקי עושים XSR, זה די ברור מה היה בישיבות בקוואסקי שהחליטו לייצר גירסה מוקטנת לRS900, ואני מניח שיש כבר מבחני דרכים שמשווים ביניהם

  2. #17
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לדעתי אלה הטרייסר והטנרה 700.
    ה-XSR700 מנסה להיות קלאסי בלי להכניס שינויים משמעותיים בגרסת הבסיס (MT). לוח השעונים שלו (או, יותר נכון, השעון היחיד) זוועתי, וגם הפנס הקדמי שלו לא משהו בעיניי. הרדיאטור עצום ובולט לעין, ואינו משתלב עם הקווים של האופנוע.
    גם מבחינת חווית הרכיבה, לא זכור לי שה-XSR היה מעניין במיוחד. אופנוע שעובד טוב - בסגנון שהיה פעם שמור להונדות. עגול, חלק, שקט ולינארי ברמה שלא ממש ברור למה הוא צריך גיר ואיפה ההבדל בין הילוך שלישי להילוך חמישי. לא כוס התה שלי.
    בעיניי, רטרו כמו שצריך - זה ה-Z900RS, שלצערי הרב לא מגיע יותר לישראל.
    ה-XSR מדליק אותי במיוחד כי הוא שילוב של אופנוע שנראה רטרו (גם אם לא מושלם, כדבריך), עם מכונת ווילי'ז משוגעת.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    אל תשוו 4 בשורה לטווין... עצם העובדה של נוכחות הבלוק של ה IL4 ברטרו עושה הבדל גדול !!! (קירור אויר-שמן כן, לא קירור נוזל כשהמנוע בלי צלעות קירור מיכוער)
    גם ה 900RS בגלל שהוא 4 בשורה הרבה יותר יפה מה XSR

    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אל תשוו 4 בשורה לטווין... עצם העובדה של נוכחות הבלוק של ה IL4 ברטרו עושה הבדל גדול !!! (קירור אויר-שמן כן, לא קירור נוזל כשהמנוע בלי צלעות קירור מיכוער)
    גם ה 900RS בגלל שהוא 4 בשורה הרבה יותר יפה מה XSR

    את הRS900 משווים לXSR900 מאותה שנת דגם ראשונה.
    לפי דעתי הRS יותר רטרו והXSR יותר רטרו מודרני
    אבל שניהם נראים טוב, הXSR 900 בתמונות לא נראה משהוא אבל במציאות שראיתי את הצביעה השחורה עם ג׳נטים זהב התאהבתי אבל ברגע שראיתי את גודל מיכל הדלק התלהבות ירדה.

    בכל מקרה אם נחזור לעניינו יהיה מגניב אם בקטגוריית הנפח הזאת (700) הונדה תעשה רטרו על הפלטפורמה החדשה שלהם שתתחרה בXSR700 ובRS 650

אשכולות דומים

  1. הונדה חושפת את ה-CB750 הורנט החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-10-2022, 12:18
  2. רכיבה ראשונה: הונדה ADV350 בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-02-2022, 14:28
  3. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900R בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-03-2020, 09:54
  4. רכיבה ראשונה: הונדה CB650R בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-02-2019, 10:26
  5. רכיבה ראשונה: הונדה CBR650R בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 07:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO