ציטוט נכתב במקור על ידי eily צפיה בהודעה
קצת התרשלתי וקיבלתי תחושה שאופנוע ששמתי את עיני עליו מאובזר בכל טוב הבקרות האלקטרוניות שיש להציע:
משיכה TCS
ABS להטיה
יציבות ASC

בנוסף לכמה דברים שאוכל להתפשר עליהם כמו תצוגה, MY RIDE וכן מצערת אלקטרונית ואפשרות לקוויקשיפטר.
עד כמה כל אחד מאלה משמעותי? בדגש על בטיחות.
המטרה היא לקבל טעימה מהתחום מבלי לפרוץ יותר מדי את התקציב.
טעימה מאיזה תחום אתה מנסה לקבל? מתחום האלקטרוניקה היי-אנד? או מתחום הרכיבה על אופנועים?

רוב אופנועי ה-250 לא מצויידים (עדיין) במערכות אלקטרוניות מתקדמות פרט ל-ABS (פשוט) ומסך TFT (כי זה באופנה).
כך שאני לא בטוח שאני יודע על מה שמת עין.

לשאלתך מה "משמעותי" - אני אישית מעדיף את האופנוע שלי כמה שיותר אנאלוגי. רוכב על אופנועים ללא ABS (שלא לדבר על כל שאר הקיצורים שמנית) כבר 12 שנה, נהנה מכל רגע ועדיין חי כדי לספר על זה.
כמובן שיש המון אנשים שאוהבים קדמה ואלקטרוניקה, ויגידו שהם לא מסכימים איתי - וזה בסדר.
עובדתית, למי שאוהב אופנועים ורכיבה - גם DR650 (דינוזאור שאין בו אלקטרוניקה, רק חשמל) - יספק הרבה כיף והנאה בתור אופנוע ראשון.