ציטוט נכתב במקור על ידי eily צפיה בהודעה
פתוח גם לביקורת על האדוונצ'ר בנפח שהביטוח מאפשר.

כביש בעיקר, סופשבוע אולי מעט שבילים קצרים שכל רכב עובר בהם, מעט מאוד הרכבה אם בכלל.

המטרה העיקרית היא כביש בינעירוני מהיר קצר (20 כיוון) עם נתיבים צרים ללא שוליים, ופקוק.

האם זהו הכלי החזק ביותר כיום עד 250?
איך הצמיגים המתלים והמבנה שלו בכביש? בהנחה שהתנוחה שלו יותר נעימה מזו של אחיו הערום.
כחדשים, יש לך רק 3 דגמים לבחור מהם: DL250 ויסטרום, TRK251 של בנלי והאדוונצ'ר של KTM.
מבין שלושתם, האדוונצ'ר הוא היחיד שמגיע עם צמיגים במידות דו"ש (19'' מלפנים) בעוד שהשניים האחרים מגיעים עם צמיגים במידות כביש טהורות.
על הנייר, הק.ט.מ הוא גם בעל המנוע החזק ביותר (בקטגוריה הזאת זה מאוד חשוב אם יש לך כוונה לצאת מהעיר).
בקיצור, נראה שהבחירה שלך הגיונית.
אם היית מוכן לשלם את התוספת עבור 251+ סמ"ק בביטוח, היה נפתח לך מבחר גדול של כלים.