שטויות השושני יבזבז את הפנסיה התקציבית שלו על GS
בהארלי דיווידסון מציינים 120 שנים עם גרסאות מיוחדות במהדורה מוגבלת ועם גרסאות חדשות לברייקאוט ולנייטסטר; בהארלי מתכוונים להציג אופנועים חדשים נוספים במהלך השנה; הפרטים והתמונות בפנים.
https://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d...9%d7%95%d7%97/
![]()
שטויות השושני יבזבז את הפנסיה התקציבית שלו על GS
עוד חברת אופנועים שתכנס לדפי ההיסטוריה.
חבל, ברגע שאתה מתחיל להתרכז במה עובי הכרום ועיקר החוויה היא האופנוע כפסל סביבתי ....
זה בסדר יש הרבה.נישות שאני לא מתחבר או לא התחברתי.אליהן בהווה.או בעבר אבל הארלי היא חברה בדעיכה כבר שנים ארוכות, חברות אחרות באותה נישה ידעו לייצר ולתת לקהל איכות ותחושות
אני ואולי גם אתה לא קהל היעד אבל נראה שקהל היעד קטן ומצביע ברגליים.
הארלי עברה הרבה תקופות קשות והייתה על סף פשיטת רגל כמה פעמים, בסוף זה עוד יכול לקרות אבל יש להארלי דגמים חדשים שסוטים מהכיוון של כרום כמו הפאן אמריקה והספורטסטר החדש, באירופה הם דווקא ראו גדילה של 8 אחוז שנה שעברה ובאובר אול הם עדיין יצרן גדול של מעל 100,000 כלים בשנה ויכול להיות שהם צריכים להיות קטנים יותר כי הם יצרן נישתי.
אישית אותי תמיד זה הדהים שהם בכלל מוכרים כלכך הרבה ממוצר כלכך נישתי
לא יודע מה הכוונה כתבה את ההיסטוריה.
היא הנחיתה אדם על הירח?
היא שלחה טלסקופ לחלל בחתיכות וחיברה אותו שם?
היא מייצרת את המכונית הנמכרת.ביותר בארהב שהוא בכלל פיק אפ?
היא יצרה מכונית חשמלית ותחנות טעינה מכלום ומכרה אותה מהמזרח ועד, מערב?
לא....היא בנתה ובונה אופנועים שעד שנות ה 80 עוד היו איכשהו בעיצוב ברגש ואיכות שהיצרנים היפנים לא יכלו לתת.
מאז נולדו מתחרים כמו ויקטורי הוס.בוס ואחרים.
יש המון תלונות על איכות משיחות שהיו לי עם צרכנים נאמנים לבראנד שפשוט התיאשו.
הדרישה לאופנועים שלהם מקרב אוהדי המותג יורדת כבר שנים ואני ממתין שהארלי יפתיעו אבל כרגע ההפתעות הן בסיגנון מנוע חשמלי שרק אלוהים מבין איזה ניתוק זה מקהל היעד שלהם.
אוווהאא....זה הרבה מעבר לזה אין מותג שמזוהה עם ארה"ב כמו הארלי וקוקה קולה...הארלי סיפקה ציוד צבאי במלחמת העולם השנייה, כתבה בדם את היסטרית הפשע עם מלאכי הגיהינום, להמשיך?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה מבלבל בין איכות לאמינות, מבחינת איכות אופנועי הארלי עם איכות בניה מדהימה שלא נופלת מבמוו, שנכנסים לעובי הקורה מבינים שיש שם גם הרבה טכנולוגיה מתחת לגוש מתכת הזה.
מבחינת אמינות גם כאן ההשוואה לבמוו מתבקשת, אמינות לא רעה אבל ממותג כזה מצפים ליותר.
לגבי מתחרים אני יכול להגיד לך שאין להם את זה, ואני גם לא כלכך יודע להגיד לך מה זה ה״זה״ שיש להארלי אבל יש להם.
הנישה לא מתאימה לי אבל רכבתי על הרבה מהליין אפ של הארלי ועל המתחרים והרגשתי את זה.
מי שאוהב את התחושות בהארלי יהיה לו קשה אצל המתחרים.
אני לא מבין על איזה בסיס אתה קופץ ואומר שאני מבלבל בין איכות לאמינות.
אני מתכוון בדיוק מה שאמרתי, האיכות של הארלי ירדה ותיקון לא אני אומר אלא לקוחות של המותג אומרים את זה.
כרום באיכות ירודה חלקי שילדה שמראים סימני חלודה
ועוד.
זאת לא אמינות (כי האופנוע ימשיך לנסוע ללא ירידה בביצועים) זאת איכות.
אכן במסגרת העברת ייצור חלקים מסוימים לקבלני משנה כפי שנהוג היום בכל העולם, היו מספר תקלות
אבל הקהל הקשה של ההארלים אינו אותו קהל של לקוחות הונדה דוקאטי או גאסגאס...
הקהל הזה "קונה" משהו אחר, רובם לא יעבור את האלף מייל בשנה, לא מחפשים את ההרפתקה הבווארית
ולא מעניין אותם אפס למאה. רובם אבל יקנו את דגל ארה"ב ויתלו אותו בכניסה לבית.
גם הלקוחות הפוטנציאלי של המותג עצמו מחפשים דברים רבים ושונים, יש את האספנים, יש את המוחצנים,
יש את המקסטמים, ויש את הגרעין הקשה שמחפשים את הברזל האמתי, הם נעים בעדרים גדולים לאירועים
פנימיים ויש להם את העולם שלהם שלא בהכרך קשור למה שאנחנו מכירים במקומות אחרים.
מי ששופט הארלי לפי פרמטרים מערביים מבלי להכיר את הדינמיקה מתחת לפני השטח עלול להתאכזב.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא יודע בעולם
אבל בארץ אני כבר זמן רב עוקב אחרי הצ'ארלים.
המחירים גבוהים ואף אחד לא קונה הם עומדים בלוחות המון זמן.
מאידך כן עולה כמות כזאת או אחרת לכביש.
אז להבנתי ( לא בטוח שזה נכון)
אותו קהל ששונים מדבר עליו זה קהל שהפרוטה נמצאת בכיס שלו והם פשוט עושים טרייד ( כי נראה לי שרק אלבר מוכן לעשות טרייד או כמה סוחרי נישה ) ובעצם אם רכשת הארלי זה סוג של חתונה קתולית.
לא מאמינים תקפצו למרכזי הטרייד אין של הארלי תגלו כלים שמחכים לגואל.
נישה כן
הגיוני - כנראה שזה עובד.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI