עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: קוואסאקי מציגה: נינג'ה ZX-4R עם 80 כ"ס

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    מושלם, לא צריך יותר מזה. סאונד מטריף, מהיר וחזק אבל לא מאיים. יאללה קניתי.

  2. #17
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    אחלה צעד מבורך מקוואסאקי שהצהירה עד לא מזמן להיפטר ממנועי בעירה פנימית. לפחות יש כמה מנהלים שרוצים להשאיר טעם טוב.

    מה שצפוי בשכונות זה רעש של טימקס מהול ברעש צווחני 4 בשורה.

    Sent from my SM-F936B using Tapatalk

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יצא לי לרכוב על אחד שמור מאד, כרבע שעה, חשבתי שזה יהיה עניין פשוט, אבל הכלי הזה מצריך רוכב מיומן עם יכולת ואומץ של שליח בינואר. אני מניח שהיום עם הצמיגים המודרניים והיכולת הט שלי שהשתפשפה קצת הייתי מוציא ממנו יותר.
    אולי נסעת על אופנוע לא תקין.
    הבנדיט 400 היה נייקד חמוד וכיפי.
    אופנוע מהנה, קליל וקל לשליטה. עד 8000 סל"ד הייתי מגדיר אותו אפילו כ"מתון", מעל לזה - התחיל הכיף. עדיין, 54 כ"ס ב-11K סל"ד זאת לא עוצמה עוקרת סלעים.
    מבחינת אופי מנוע - מזכיר מאוד את הנינג'ה 300, רק עם קצת יותר כוח, ועם היבבה של ה-4-בשורה לפני שחנקו להם ת'נשמה עם תקנות זיהום.
    כל הדיבורים על ה"אופי" המסוכן כביכול שלו - נטולי בסיס.
    הבעיה שלו הייתה הקהל (שלרוב, ניסה לרכב עליו כמו על סופרספורט למרות שהאופנוע מראש לא נועד לזה, והזניח את המכאניקה העדינה באופן פושע עקב מגבלות תקציב).
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-02-2023 בשעה 10:09.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    אחלה צעד מבורך מקוואסאקי שהצהירה עד לא מזמן להיפטר ממנועי בעירה פנימית. לפחות יש כמה מנהלים שרוצים להשאיר טעם טוב.

    מה שצפוי בשכונות זה רעש של טימקס מהול ברעש צווחני 4 בשורה.

    Sent from my SM-F936B using Tapatalk
    לא בדיוק, אם אני לא טועה הם אמרו מנועי בנזין כי הם מפתחים מנועי מימן עם בעירה פנימית (של מימן) בכלל היצרנים היפנים לא מתביישים להגיד שהעתיד של סוללות ליתיום לא ישים.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אולי נסעת על אופנוע לא תקין.
    הבנדיט 400 היה נייקד חמוד וכיפי.
    אופנוע מהנה, קליל וקל לשליטה. עד 8000 סל"ד הייתי מגדיר אותו אפילו כ"מתון", מעל לזה - התחיל הכיף.
    האופנוע היה תקין עד מאד, הקטע היה שאם אתה רוצה לשמור על קצב טוב עם כוח זמין, אתה צריך לשמור אותו בתחום הקו האדום
    עכשיו בגלל היותו אופנוע ניקד, בכביש טכני (נס הרים והסביבה) למי שלא רכב על אופנועים של שנות התשעים עם הטכנולוגיה
    הנחותה והמומנט הצר היה עושה טעויות. לכן היה חשוב מאד הניסיון ברכיבה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    האופנוע היה תקין עד מאד, הקטע היה שאם אתה רוצה לשמור על קצב טוב עם כוח זמין, אתה צריך לשמור אותו בתחום הקו האדום
    עכשיו בגלל היותו אופנוע ניקד, בכביש טכני (נס הרים והסביבה) למי שלא רכב על אופנועים של שנות התשעים עם הטכנולוגיה
    הנחותה והמומנט הצר היה עושה טעויות. לכן היה חשוב מאד הניסיון ברכיבה.
    רוב האופנועים משנות ה-90 היו פחות ידידותיים לרוכב ודרשו מיומנות גבוהה יותר בשביל לשמור על קצב גבוה מאשר הכלים של היום.
    הבנדיט 400 לא ייחודי בזה - בנדיט 1200 התרסק לא מעט גם כן אצל רוכבים שניסו לגרום לו לעשות מה שהוא לא נועד (כולל אותי ) - למרות שבשימוש מנהלתי, זה היה אופנוע מדהים - נוח, יציב וממושמע.
    בנדיט 400 לא היה אופנוע ספורט. כמובן שאם שופטים אותו בסטנדרטים של אופנועי ספורט (כפי שרבים עשו), אז השלדה והמתלים שלו היו גרועים. אני מאמין שלזה גם אתה מתכוון בהערכה שלך.
    אם מסתכלים עליו בתור נייקד יומיומי כיפי עם קצת פלפל, מאין מקבילה ל-SV650 של היום - אז הדברים נעמדים במקומם. בשביל אופנוע יומיום, השלדה והמתלים שלו היו סבירים - בליגה של אופנועי ה-500 דאז.
    אם הייתי צריך לבחור בין GS500 חדש ובנדיט 400 חדש - הייתי הולך על הבנדיט בלי לחשוב פעמיים. מכונה שעושה את אותם דברים, אבל עם הרבה יותר שמחת חיים.


    בנושא השרשור:
    מי בא איתי לכתוב מכתב לסוזוקי שיחזירו את הבנדיט 400 לייצור? רק עם מערכת הזרקה במקום הקרבורטורים המ***נים שלו, עם מתלים מודרניים יותר (ברמה של ה-SV650 אמורים להספיק) ועם ABS (איכסה) כנדרש בתקינה.

    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-02-2023 בשעה 16:46.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי ZX-6R נינג'ה במבחן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-05-2019, 00:46
  2. 231 כ"ס לקוואסאקי נינג'ה H2 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 17-08-2018, 14:08
  3. קוואסאקי: נינג'ה ZX-6R חדש ל-2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2018, 08:57
  4. קוואסאקי: נינג'ה 400 חדש ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-11-2017, 05:16
  5. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 11:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO