אני חזרתי לרכב אחרי 6 שנים של הפסקה ורציתי רק תלת
אחרי מבחנים ונסיעות מבחן על הmp3 300 ו400 עליתי על הטריסיטי 300
בהתחלה הרגיש לי קצת מגושם אבל ברגע שאתה מתרגל אתה מבין את היתרון - כלי סלחן, יציב מאוד וגמיש
אני מצליח לרכב איתו ולהכנס איתו למקומות כמו שהיה לי את הגוי רייד (אולי טיפה פחות)
כלי נוח מאוד והייתרון הגדול - הביטוח זול יותר (בגלל שיש עליו את כל מערכות הבטיחות)
עד הפרונט שלו הכלי בדיוק כמו הx max
החסרון היחיד לדעתי שאין לו תא כפפות מקדימה
ממליץ לעשות נסיעות מבחן על שלושתם
גילוי נאות - מוכר את הכלי שלי אבל מתבאס שאין תלת עם נפח גדול יותר
רכבתי על קואדרו 350 מעל שנתיים(הדגם החדש Q3)
ויצא לי לנסוע על הMP3 (הדור הישן) פחות מחצי שנה
אם אתה מחפש זריזות התלת הוא לא בשבילך
ההיגוי שלו הרבה יותר איטי מדו גלגלי בגלל המזלג הכפול והגודל הפיזי.
המהירות שלו מהמקום והסופית נפגעות מכמה גורמים: גלגל נוסף מקדימה, מה שמגדיל את החיכוך,משקל יותר גדול יחסית לאותו מנוע בגלל הפרונט, והאווירודינמיות בגלל הפרונט הרחב. קח בחשבון שכל אלה גם גורמים לו לזלול יותר דלק לעומת מקבילים לו דו גלגלים.
התלת מתאים יותר לנסיעה רגועה מאוד ועם יכולת לבלימת חרום בלי לשבור את הראש ולדאוג שהגלגלים ינעלו ותמצא את עצמך על הכביש.
כמו שכבר הדגישו מעלי, הכלי לא זול לתחזוקה וגם לא זול לקניה יחסית לדו, בזמנו ראיתי שביטוח החובה של 300 תלת עלה לי כמו הביטוח של 250 והזריזות ירודה יחסית ל250, לכן זה ממש לא כלים משתלמים.
אני ממליץ תלת גלגלי רק לנהגים חדשים בתור קטנוע ראשון או למי ששם דגש חזק על בטיחות ומוכן לשלם יותר ולוותר על זריזות.