תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: קושי בשמיניות

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2023
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מפרק כף היד לא אמור לזוז כמעט.
    תפעול המצערת יכול וצריך להתבצע ע"י הגלגול שלה בתוך כף היד ולא ע"י סיבוב המפרק.

    כנראה שלא קראת את כל מה שכתבתי בנושא הקלאץ'. אחרת היית מבין שהקשר בין הילוך למהירות אינו כפי שאתה מתאר.

    בכל מקרה, קח מה שעובד לך, ושיהיה המון בהצלחה!
    א. איך אפשר לגלגל מצערת עם כף היד בלבד בלי אף שריר אחר? מצטער אבל פה אני מאבד אותך


    ב. לא יודע לגבי אופנועים אחרים אבל ממה שאני חווה ב Cf מוטו זה שהחיבור החלקי של הקלאץ בהילוך שני לקראת היציאה מהפניה כאשר יש מידרון ולו מיקרוסקופי המנוע כבר מתחיל לרעות ובנקודה הזו אני לא בטוח שהסלד במנוע יעזור אם הגלגל על 8 קמ״ש כי עובדתית המנוע עדין נכבה לי כאשר אני מגביר את חיכוך הקלאץ גם כאשר המנוע מעל 1500 סל״ד.

    אני קצת אובד עצות

  2. #2
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי bnet צפיה בהודעה
    א. איך אפשר לגלגל מצערת עם כף היד בלבד בלי אף שריר אחר? מצטער אבל פה אני מאבד אותך


    ב. לא יודע לגבי אופנועים אחרים אבל ממה שאני חווה ב Cf מוטו זה שהחיבור החלקי של הקלאץ בהילוך שני לקראת היציאה מהפניה כאשר יש מידרון ולו מיקרוסקופי המנוע כבר מתחיל לרעות ובנקודה הזו אני לא בטוח שהסלד במנוע יעזור אם הגלגל על 8 קמ״ש כי עובדתית המנוע עדין נכבה לי כאשר אני מגביר את חיכוך הקלאץ גם כאשר המנוע מעל 1500 סל״ד.

    אני קצת אובד עצות
    אני לא חושב שהתקוונו לבלי שרירים אלה לפשוט שונה ממה שאתה רגיל.
    https://youtu.be/tPsjr7jxO0o
    וכיוון שהוא לא פופולארי אצל חלק מהחברים גם
    https://youtu.be/7AIx6-QWUYY

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2023
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    אני לא חושב שהתקוונו לבלי שרירים אלה לפשוט שונה ממה שאתה רגיל.
    https://youtu.be/tPsjr7jxO0o
    וכיוון שהוא לא פופולארי אצל חלק מהחברים גם
    https://youtu.be/7AIx6-QWUYY

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    הבנתי, לדעתי מה שבעיקר המצליו לי פה החברים זו השיטה השניה לפי הסרטון השני, התמקדות במשיכה עם עם האצבעות ודחיפה עם האגודל תודה רבה!

    הכאב ראש העיקרי הוא מבחינתי שליטה על המהירות של האופנוע בתוך השמיניה לאחר היציאה מהאיקס קשה מאוד להאיץ בהילוך שני עם הקלאץ בלי שהאופנוע נחנק למוות, אני חושב שאני גם סתם יותר מדי מבוהל עם הברקס האחורי, אדווח מחר (אם השיעור לא יתבטל בגלל הגשם) לטובת מתחילים כמוני שהדיון הזה עשוי להועיל להם מאוד.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי bnet צפיה בהודעה
    א. איך אפשר לגלגל מצערת עם כף היד בלבד בלי אף שריר אחר? מצטער אבל פה אני מאבד אותך


    ב. לא יודע לגבי אופנועים אחרים אבל ממה שאני חווה ב Cf מוטו זה שהחיבור החלקי של הקלאץ בהילוך שני לקראת היציאה מהפניה כאשר יש מידרון ולו מיקרוסקופי המנוע כבר מתחיל לרעות ובנקודה הזו אני לא בטוח שהסלד במנוע יעזור אם הגלגל על 8 קמ״ש כי עובדתית המנוע עדין נכבה לי כאשר אני מגביר את חיכוך הקלאץ גם כאשר המנוע מעל 1500 סל״ד.

    אני קצת אובד עצות
    אולי זה יעזור - גם לגבי הגז, וגם בנושא תנוחת הרכיבה.
    https://www.youtube.com/watch?v=Nz_hNxQlKCQ

    אם נתמקד בשסרטון שכבר שלחו לך, אז מה שאני מדבר עליו - זאת שיטה מס' 3 שמוצגת שם.
    https://youtu.be/7AIx6-QWUYY

    לגבי ב':
    אם ב-1500 סל"ד המנוע נכבה שבשחרור הקלאץ' - אז או שהקלאץ' בדגם הזה נקודתי מדי וחסר רגש (יכול להיות), או שעבודת הקלאץ' שלך לא מדוייקת מספיק ואתה משחרר יותר מהדרוש, או שהמנוע חלש מאוד למטה וצריך עוד סל"ד (ניסית לתת לו 2000-2500? הרי השליטה במהירות בכל מקרה מתבצעת עם הקלאץ').
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. לומד לa1 - טיפה מתקשה בשמיניות
    על ידי Naorg בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-04-2021, 20:24
  2. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-06-2016, 10:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO