ציטוט נכתב במקור על ידי bnet צפיה בהודעה
א. איך אפשר לגלגל מצערת עם כף היד בלבד בלי אף שריר אחר? מצטער אבל פה אני מאבד אותך


ב. לא יודע לגבי אופנועים אחרים אבל ממה שאני חווה ב Cf מוטו זה שהחיבור החלקי של הקלאץ בהילוך שני לקראת היציאה מהפניה כאשר יש מידרון ולו מיקרוסקופי המנוע כבר מתחיל לרעות ובנקודה הזו אני לא בטוח שהסלד במנוע יעזור אם הגלגל על 8 קמ״ש כי עובדתית המנוע עדין נכבה לי כאשר אני מגביר את חיכוך הקלאץ גם כאשר המנוע מעל 1500 סל״ד.

אני קצת אובד עצות
אולי זה יעזור - גם לגבי הגז, וגם בנושא תנוחת הרכיבה.
https://www.youtube.com/watch?v=Nz_hNxQlKCQ

אם נתמקד בשסרטון שכבר שלחו לך, אז מה שאני מדבר עליו - זאת שיטה מס' 3 שמוצגת שם.
https://youtu.be/7AIx6-QWUYY

לגבי ב':
אם ב-1500 סל"ד המנוע נכבה שבשחרור הקלאץ' - אז או שהקלאץ' בדגם הזה נקודתי מדי וחסר רגש (יכול להיות), או שעבודת הקלאץ' שלך לא מדוייקת מספיק ואתה משחרר יותר מהדרוש, או שהמנוע חלש מאוד למטה וצריך עוד סל"ד (ניסית לתת לו 2000-2500? הרי השליטה במהירות בכל מקרה מתבצעת עם הקלאץ').