אולי זה יעזור - גם לגבי הגז, וגם בנושא תנוחת הרכיבה.
https://www.youtube.com/watch?v=Nz_hNxQlKCQ
אם נתמקד בשסרטון שכבר שלחו לך, אז מה שאני מדבר עליו - זאת שיטה מס' 3 שמוצגת שם.
https://youtu.be/7AIx6-QWUYY
לגבי ב':
אם ב-1500 סל"ד המנוע נכבה שבשחרור הקלאץ' - אז או שהקלאץ' בדגם הזה נקודתי מדי וחסר רגש (יכול להיות), או שעבודת הקלאץ' שלך לא מדוייקת מספיק ואתה משחרר יותר מהדרוש, או שהמנוע חלש מאוד למטה וצריך עוד סל"ד (ניסית לתת לו 2000-2500? הרי השליטה במהירות בכל מקרה מתבצעת עם הקלאץ').