תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: דינק 125 סטרטר ריליי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727

    דינק 125 סטרטר ריליי

    היי לכולם,
    דינק 125 לוחצים על ההנעה כלום לא קורה,
    מקצר את הריילי והוא מניע,
    בדקתי את ה2 חוטים שמגיעים מהכפתור אל הריילי וכאשר אני לוחץ על הכפתור מגיע אליהם מתח, האם זה אומר בוודאות שהריילי הוא הבעיה ופשוט לקנות ריילי חדש?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    מגיע אל הריילי מתח של 11.40.
    אני שומע קליק אבל כלום לא קורה

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    11.40 מתח נמוך מדי.
    בדוק אם המצבר שלך לא גמור, או שהקטבים לא מחוזקים, או שיש גנב זרם על הקו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אם אתה שומע קליק הבעיה בדרך כלל לא בריליי.
    תחבר את ה + של הסטרטר ישירות ל + במצבר עם כבל התנעה של רכב.
    אם הסטרטר לא מסובב הוא לא תקין.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    טוב הבעיה בסוף הייתה בכפתור הנעה. הייתי בטוח שזה לא מישם כי הוא העביר מתח לריילי כשלחצתי עליו.
    אבל בסוף מישהו אמר לי שהכפתור מעביר מתח גם לריילי וגם לסטרטר אז יכול להיות שאם יש אבק הוא מעביר רק לריילי ולסטרטר לא ולכן אני שומע את הרילי עובד אבל עדיין זה לא מניע, אז פתחתי את הכפתור וקיצרתי אותו וזה עבד

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אם הכפתור היה מעביר מתח לסטרטר לא היה צריך את הריליי.
    אולי יש שני ממסרים שהכפתור מפעיל ומה שעשה קליק היה ריליי נוסף ולא הריליי של הסטרטר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    האמת זה מוזר מאוד אני עוד לא בטוח מה באמת סידר את הבעיה, הרילי שנתן את הקליק אני בטוח שהוא של הסטרטר, פספסת בתגובה הראשונה שרשמתי שעל ההתחלה קיצרתי אותו מלמעלה והקטנוע הניע, ולכן הבעיה היא בטוח לא בסטרטר.
    מצד שני פתחתי את הכפתור אבל לא ניקתי או משהו, קיצרתי בנהם וזה לא עבד בהתחלה !
    [צריך לציין שהמצבר של הקטנוע היה גם חלש בלי קשר אבל זאת לא היתה הבעיה כי חיברתי כבלים.]
    (אז באותו רגע לא היה לי כוח לחבר את הכבלים שוב ואמרתי לעצמי אני אניע את הקטנוע עם הקיק בשביל שאם יהיה סטרטר אני אוכל לשמוע את זה חזק כי יהיה חשמל חזק מהאלטרנטור.) (הייתי יחסית רחוק מהריילי בשביל לקצר את הכפתור ואז לא ידעתי אם אני אשמע את הקליק או לא)
    אז הנעתי את הקטנוע, קיצרתי קצת את הרילי שוב מלמעלה בשביל לבדוק אם אני שומע את הסטרטר חזק גם אחרי שהקטנוע מונע, ראיתי שאני שומע חזק, חזרתי לכפתור קיצרתי אותו וגם לחצתי עליו וזה עבד ללא דופי,
    בלי שניקתי או משהו.

    זה יצא ממש מבולגן ואני מקווה שאפשר להבין אבל אני לא מוצא דרך פשוטה יותר להסביר.
    בקיצור נשמע מוזר ואני לא בטוח שזה הכפתור, מצד שני אני ישבתי על הקטנוע לפני שפתחתי את הכפתור כשעתיים וניסיתי ללחוץ על הכפתור מכל הכיוונים ובכל העוצמות אז לא יכול להיות שפספסתי משהו

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כמה חוטים מתחברים לכפתור של הסטרטר?
    אם רק 2 אז יש רק ממסר אחד (ריליי).

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    רק 2 חוטים מתחברים לכפתור.

    אבל רעיון אחר אולי פשוט החיבורים של הריליי לא טובים, והריליי עובד טוב ואז שמקצרים מלמעלה זה עבד אבל מהריילי עצמו האבק מפריע לחשמל לעבור ?



    אם זה אכן זה , אז השאלה מה תיקן את זה ,
    אולי כשקיצרתי שוב כשהקטנוע מונע זה רעד קצת והזיז אבק.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מה שצילמת זה המעגל של הזרם הגבוהה - האדום זה ההדק החיובי שמחבר בין ה (+) של המנוע סטרטר ל - (+) במצבר.
    והשחור מתחבר לשלד של הקטנוע (ה (-) של הסטרטר זה הגוף שלו והוא נוגע בשלד דרך הבלוק מנוע).
    אם תגשר בין ה 2 אומים האלה הסטרטר נדלק.

    אם תוציא את הממסר הזה מהתושבת גומי תראה שמאחוריו למטה יש את החוטים של הפיקוד - הכי סביר שמחבר של הפיקוד לא מעביר טוב חשמל.

    כשהכפתור האדום - קילסוויץ' במצב השבתה יש ממסר אחר שעובד בדרך כלל אבל הממסר שצלמת לא מקבל פיקוד.
    וגם אם הקילסוויץ' ברגלית צד במצב השבתה - אותו דבר.
    כל הקטנועים של קימקו בנויים אותו דבר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    לפי מה שאני הבנתי מאנשים וכמה סרטונים ביוטיוב מה שצילמתי זה הריליי. זה מה שקיצרתי .
    הוצאתי אותו אז מהתושבת ולא ראיתי יותר מידי דברים מאחוריו, רק כבלים שמתחברים, בלי פיוזים וממסרים

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מה שצילמת זה הריליי.
    האומים האלה זה המעגל של הזרם הגבוהה.
    והמעגל של הזרם הנמוך, מה שמפעיל אותו נמצא איפה שרשמתי.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    ראיתי מתחתיו רק קונקטורים. בלי ממסרים בלי כלום. אכן יכול להיות שהקונקטורים לא טובים..

אשכולות דומים

  1. סטרטר קלאצ דיוק 690
    על ידי avielg172 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-06-2020, 01:25
  2. סטרטר ריליי של Piaggio xevo250 מתקלקל
    על ידי eyal89 בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 02-06-2020, 22:14
  3. קוטביות של ריליי סטארטר
    על ידי מובי08 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-07-2017, 20:19
  4. Irf3707 למסירה (ריליי אלקטרוני)
    על ידי strelok89 בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-10-2016, 21:40
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-10-2016, 22:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO