מה שצילמת זה המעגל של הזרם הגבוהה - האדום זה ההדק החיובי שמחבר בין ה (+) של המנוע סטרטר ל - (+) במצבר.
והשחור מתחבר לשלד של הקטנוע (ה (-) של הסטרטר זה הגוף שלו והוא נוגע בשלד דרך הבלוק מנוע).
אם תגשר בין ה 2 אומים האלה הסטרטר נדלק.

אם תוציא את הממסר הזה מהתושבת גומי תראה שמאחוריו למטה יש את החוטים של הפיקוד - הכי סביר שמחבר של הפיקוד לא מעביר טוב חשמל.

כשהכפתור האדום - קילסוויץ' במצב השבתה יש ממסר אחר שעובד בדרך כלל אבל הממסר שצלמת לא מקבל פיקוד.
וגם אם הקילסוויץ' ברגלית צד במצב השבתה - אותו דבר.
כל הקטנועים של קימקו בנויים אותו דבר.