נסה את הדיוק, פחות מווברץ.
V
נסה את הדיוק, פחות מווברץ.
V
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
ואת זה עוד לא הבנתי. הרי אותו מנוע.. בתור אחד שיש לו smc קרוב לשנה וחצי, מתחיל להימאס עליי הנסיעה האגרסיבית הזאת.
זה כן משהו שמתרגלים אליו אבל אחרי זמן מה מחפשים קצת יותר שקט נפשי וזה משהו שאפשר למצוא בדיוקים למיניהם, אין לי מושג
למה הsmc כזה רע אלינו. כמובן שמי שאוהב סופרמוטו כמוני צריך לשלם את המחיר...
(אפשר בהחלט להגיד שהק.ט.מ הבא שלי יהיה כנראה דיוק).
חוסר האיזון במנוע סינגל נובע מזה שמדובר במנוע סינגל.
יצרן שואף ליצר רכיבים עם מרכז מסה קרוב ככל הניתן לציר סיבוב או בשאיפה ליצור התאבכות הורסת מלאה בין הגלים שהחלקים יוצרים.
כוח זה דבר דימני אין ספק אבל פעימת כוח מסובבת מסה ואם אתה חושב שדיוק ייצור אינו גורם מרכזי ביצירת רעידות נסה לרכוב על מנוע סינגל עם זריקה של 0.15 מ"מ בקראנק\קראנק חליפי בתוספת גרמים זעומים לטלטל או לבוכנה.
אה הבנתי עכשיו הכל ברור...חוסר האיזון במנוע סינגל נובע מזה שמדובר במנוע סינגל.
גם עם בוכנה ששוקלת כמו נוצה וקראנק תואם עדיין חוסר האיזון מסדר שני לא יבוטל כיוון שלא חוסר הדיוק בייצור הוא הסיבה לחוסר האיזון במנוע אלא פעימת הכח.
כמובן שמנוע עם חלקים מדוייקים רועד פחות בגלל חוסר איזון מסדר ראשון קטן יותר
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
שמח לשמוע אבל הייתי רציני לגמרי.
פעימת כוח שמסובבת מקור אחד תהיה קשה יותר (הרבה יותר) לאיזון מאשר 2 פעימות כוח בכיוונים הפוכים ובזמן מקביל (התאבכות הורסת מלאה).
במנוע עם מספר צילינדרים זהים פעולת כוח אחת מבטלת את הרעידה מהפעולה האחרת אבל ברור שבמציאות התנאים לא אידאלים.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 12-10-2015 בשעה 19:31.
אז זאת בדיוק הנק שאתה טועה בה.
זה פשוט לא נכון - מצטער על הישירות
גם במנוע בעל 4 ו 6 לילה דרום יש חוסר איזונים שנובעים ממבנה וגאומטריית פהמנוע גם ב מנועי v גם 90 מעלות וגם ב 60 מעלות.
למיטב זכרוני (והוא כבר לא משהו) המנוע בו ניתן לדבר על היותו מאוזן לחלוטין בוא ה 10 ציל
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
יונתן, מהיכן הידע שלך בנושא?
יונתן עוד פעם אני יזרום איתך . חוסר איזון ראשון הכוונה בה שאתה רוצה ששני מסות זהות ינועו בציר נגדי . אם זה לא קיים אז זה חוסר איזון ראשון.
בו מטפלים בעזרת משקולות שעובדות נגדית לבוכנות או בכמות בכונות לדוגמא 4 בשורה שמאוזן טוב מאוד מבחינת חוסר איזון ראשון.
עכשיו חוסר איזון שני זה בעצם שאתה לא רוצה לקבל מקומות בסיבוב ללא ovelapping של פעימת עבודה כי זה גורם לבלימה ותאוצה חזקה של המסות וזה גורם לוויברציות.
לדוגמא סינגל מעולה בזה כי יש לו פעימת עבודה אחת בלבד לכל 2 סיבובים שזה עדיף על פני 4 בשורה שיש לו 2 פעימות עבודה לסיבוב כשבידיוק ביניהן יש בלימה ותאוצה חזרה.
מנוע 6 צלינדרים מעולה בחוסר איזון שני כי יש לו overlapping של פעימות העבודה אבל פחות מאוזן בחוסר איזון הראשון
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כשאני בוחר אופנוע, וויברציות הן דבר חשוב.
כי סביבת המחיה של המורכבת היא חשובה מסביבת המחיה של הרוכב, אם הרוכב מתכנן לרכב על משהו מעבר לדו"ג ( אפשר דוגי!)