ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
חוסר האיזון במנוע סינגל לא קשורים באיכות ודיוק הייצור של חלקי הקראנק הבוכנה והטלטל, כיוון שלא חוסר הדיוק הוא הגורם העיקרי של חוסר האיזון אלא פעימת הכח (המופיעה כל סיבוב שני של הקראנק).
אי אפשר לאזן פעימת כח עם משקל נוסף בקראנק כי פעימת כח הוא תהליך דינמי - יש פעימות כח חזקות יש חלשות יותר תלוי במצב המצערת בעוד משקל ומונמט האנרציה של הקראנק נקבע בעת הייצור.
חוסר האיזון במנוע סינגל נובע מזה שמדובר במנוע סינגל.
יצרן שואף ליצר רכיבים עם מרכז מסה קרוב ככל הניתן לציר סיבוב או בשאיפה ליצור התאבכות הורסת מלאה בין הגלים שהחלקים יוצרים.
כוח זה דבר דימני אין ספק אבל פעימת כוח מסובבת מסה ואם אתה חושב שדיוק ייצור אינו גורם מרכזי ביצירת רעידות נסה לרכוב על מנוע סינגל עם זריקה של 0.15 מ"מ בקראנק\קראנק חליפי בתוספת גרמים זעומים לטלטל או לבוכנה.