תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: למה אופנוע בעל צילינדר אחד רועד יותר?

תצוגה בשכבות

  1. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בגדול מאוד לא נכון.
    זה תלוי במבנה המנוע, יש 2 סוגי תהודה שזה מה שבעצם גורם לויברציות מורגשות.
    תהודה ראשונית שהיא בעצם איזון חלקים נעים משמע אם יש לך בוכנה שיורדת למטה כדי לאזן אתה רוצה מסה זהה שעולה ודוחסת.


    יש תהודה משנית שזה בעצם כוחות הפיתול שנגרמים כתוצאה מבחינה ותאוצת הבוכנה.

    נניח מנוע 4 בשורה עם 180 בקראנק אין תהודה ראשונית כי על כל בוכנה שמבצעת שריפת דלק יש בוכנה שעולה ודוחסת.
    אבל בגלל שכידוע הבוכנה משתמשת ב180 מעלות מהקראנק שזה בין נקודה מתה עליונה לתחתונה.
    בנקודה מתה העליונה הבוכנה מואצת כלפי מטה בעזרת אנרגיה משריפת הדלק. הבוכנה מגיע לנקודה מתה תחתונה במהירות גבוהה אבל היא חייבת לעצור עצירה מוחלטת ואז להאיץ שוב למעלה.

    הדבר הזה גורם לתהודה משנית

    אם נחזור למנוע ה4 בשורה שלנו בסידור 180 הרי איזנו לחלוטין מאסות נעות אבל חילקנו את ה720 מעלות הפעולה לחלקים זהים של 180 מעלות ויצרנו תהודה משנית חזקה מאוד. איך מתגברים על זה? משקולות איזון! או תכנון מנוע.

    נגיד אצלי זה מנוע עם 2 צלינדרים של במוו 800 סמק שעולים ויורדים יחדיו. ב180 מעלות לצלינדרים מחוברת משקולת.

    המשקולת מאזנת את תנועת הבוכנות.
    את התהודה המשנית פתרו עם סדר הצטה של 360 מעלות שלא יוצר תאוצות אלימות כמו 4 בשורה. שיטה דומה מיושמת בטימקס.

    יש סינגלים עם משקולות מחושבות יותר שמווברצים פחות מ4 בשורה מסויימים.

    זה לא רק כמות הבוכנות שמשפיעה
    שים לב שמשקולת איזון באופנוע שלך וביחוד במנוע של טימקס זה כמו להוסיף בוכנה במהלך של 180 בניגוד לבלנסר סטנדרטי שיש באופנועי שטח.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 12-10-2015 בשעה 06:41.

אשכולות דומים

  1. Ktm 250 1998 שתי פעימות, צילינדר ניקסיל שרוט.
    על ידי dudi בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 01:52
  2. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 00:15
  3. אופנוע רועד במהירות
    על ידי xEvo250 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 13:15
  4. הגדלת צילינדר,אוברול, והחוק.
    על ידי 4x4 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-06-2015, 00:22
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-06-2015, 11:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO