תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: למה אופנוע בעל צילינדר אחד רועד יותר?

תצוגה בשכבות

  1. #10
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בגדול מאוד לא נכון.
    זה תלוי במבנה המנוע, יש 2 סוגי תהודה שזה מה שבעצם גורם לויברציות מורגשות.
    תהודה ראשונית שהיא בעצם איזון חלקים נעים משמע אם יש לך בוכנה שיורדת למטה כדי לאזן אתה רוצה מסה זהה שעולה ודוחסת.


    יש תהודה משנית שזה בעצם כוחות הפיתול שנגרמים כתוצאה מבחינה ותאוצת הבוכנה.

    ....
    זאת לא תהודה אלא חוסר איזון.
    חוסר איזון מסדר ראשון.
    חוסר איזון מסדר שני.
    חוסר איזון מסדר שלישי....

    חוסר איזון מסדר ראשון הוא חוזר איזון המופיע בכל סיבוב של הקראנק - מכיוון שמנוע 4 פע' חד צילנדר מבצע עבודה כל סיבוב שני של מנוע, חוסר איזון מסדר ראשון הוא לא תוצאה של פעימת העבודה.
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 12-10-2015 בשעה 11:59.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. Ktm 250 1998 שתי פעימות, צילינדר ניקסיל שרוט.
    על ידי dudi בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 02:52
  2. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 01:15
  3. אופנוע רועד במהירות
    על ידי xEvo250 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 14:15
  4. הגדלת צילינדר,אוברול, והחוק.
    על ידי 4x4 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-06-2015, 01:22
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-06-2015, 12:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO