הדגם הזה עולה 101k, ביטוח של 50 סמ"ק (הטבה ממדינת ישראל כעידוד רכב חשמלי) רשיון של 125 סמ"ק מה שמאפשר לקזז עליו מע"מ אם יש לך חברה, כך שבפועל שולם 83k.
הדגם הזה עולה 101k, ביטוח של 50 סמ"ק (הטבה ממדינת ישראל כעידוד רכב חשמלי) רשיון של 125 סמ"ק מה שמאפשר לקזז עליו מע"מ אם יש לך חברה, כך שבפועל שולם 83k.
אז בעקרון זה בערך 40 אלף יותר ממה שהייתי רוצה לשלם.
השאלה היא האם אחרי שמקזזים את כל העלויות של הטיפולים והדלק והביטוח אפשר להתקרב למחיר של אופנוע ב60-70 פלוס ההוצאות הנלוות?
נגיד לאחר 3-5 שנים
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 17-10-2015 בשעה 21:56.
תלוי במרחקים שאתה עושה.
אני עושה יותר מ30 אלף קילומטר בשנה.
ולי הזירו יהיה חסר תועלת.
בסופו של יום כלי תחבורה לא נייד הוא לא פרקטי. ושלא יספרו לך סיפורי סבתא.
ברגע שאתה לא יכול לתדלק ולחדש נסיעה בתוך טווח זמן ומרחק סביר הכלי הופך ללא יעיל.
וכשאתה מתעסק בלהחליף בטריות בנקודות ייעודיות - תראה מה קרה לבטר פלייס.
לכל מי שקנה יש מכונית עם טווח נסיעה עירוני בלבד ששווה את משקלה בגריטה.
אולי תחסוך עשרים אלף בחמש שנים, אבל כמה זמן בזבזת על להיות משועבד לכלי, האם תוכל למכור כלי עם סוללה בסוף חייהה? וכמה כל העסק שווה לך?
אם אתה רוכב עירוני ותר על הזירו וקנה בליצ בגרושים. וכשהוא ימות לך פשוט זרוק אותו לתעלה ותמשיך ללכת. אתה תפסיד פחות
Sent from my SM-E500F using Tapatalk
אם הייתי יכול מזמן הייתי על זירו! אני בדקתי את העסק לפני שנתיים ממש רציתי אבל הבעיה שלי אין שקע חשמל בעבודה שאני בטוח יגיע אלייה.
אני לפעמים תופר 700 קמ ביום מה שהזירו לא ידע לספק לי . אם הרכיבה שלי הייתה כמו של doner מזמן הייתי על זירו!
סתם קישקושים האופנוע מתעלה על רוב האופנועים שיש היום , המון עוצמה מכללים מעולים והכל פשוט קל ואינטואיטיבי . הבעיה זה שצריך לדעת להיסתדר עם הטווח שלו מי שיכול זכה בחבילה מעולה!
או בעצם כלי עירוני.
ואז יש את הבליץ בשליש מחיר מהכלים הזולים שלהם.
Sent from my SM-E500F using Tapatalk
אברי, אני לא מצליח להבין את התגובות שלך. כלי עירוני? רונן שמופיע בפוסט פה רוכב 150 ק"מ ביום בבינעירוני 5 ימים בשבוע. אני 170 ק"מ ביום 3 פעמים בשבוע כ"ס-נצרת, מתוכם היציאה מכפר סבא לכביש 6 זה הקטע העירוני היחידי (אני עובד ממש בכניסה לנצרת מצד המנהרות). נכון, האופנוע לא מתאים לכל אחד, ומי שקונה אופנוע לטיולי שבת זה לא הכלי בשבילו. אבל ביומיום? גם במרחקים של 200 ק"מ ביום (נדיר שאין שקע חשמלי במקום העבודה, בחניון, כמעט בכל מקום בו אתה רוכב ביום יום).
בליץ? אתה משווה פיאט פונטו לאאודי...
בליץ גם פתרון חסכוני, אפילו יותר חסכוני מזירו.
אבל הוא עירוני נטו, הטווח שלו הרבה יותר קצר והמהירות ותאוצה שלו נמוכים יותר.
המכלולים שלו הרבה יותר פשוטים וזה גם גורם לו להיות פחות בטיחותי.
כשחיפשתי לקנות, הסתכלתי גם על בליץ 6000. בזמנו היה לו בקר אחר והתאוצה שלו הייתה גרועה. כביכול סידרו את זה ובדגמים החדשים אין יותר את הבעיה הזו.
170 קילומטר זה אומר שלא הגעת הביתה.
הוא סיפר על הפעם שהגיע על 2 אחוז הביתה? מה יקרה אם יהיה לך יום קצר בעבודה? תקח מונית הביתה? תשב לחכות שיטען? תגרור? לרכב בבין עירוני זה טוב ויפה. הזירו מהיר. אין ספק.
אבל מה זה בין עירוני בשבילך? כי גם יגור טבעון זה בין עירוני. אבל חמש דקות.
החלפתי 4 עבודות בחיים. באף אחת מהן לא היה לי שקע בחנייה.
הזירו זה משהו לא מבושל לדעתי. כי מכלולים במיליון דולר לא שווים כלום אם אין לך איך להשתמש בהם.
הכלי לא פרקטי כי לוקח חצי יום לטעון אותו. ואתה חייב שקע. בלי הנוחות של תחנת דלק כל חמשמאות מטר.
איפה הפרקטיות שיש באופנוע? בטח בכלי חשמלי וכל כך פונקציונלי כמו הזירו.
אני מבין שפה אני מטיף למקהלה של הכנסיה השנייה.
וחוץ מזה לסחוב אופנוע 20 קילומטר זה אחלה אימון קרדיו
Sent from my SM-E500F using Tapatalk
לדעתי צריכים לייצר איזה זירו hybrid rr.
אם נגמר החשמל, נכנס למצב בעירה.
לי זה נשמע כמו אייפון 1. נחמד, אבל ממש לא בשל. אני מאמין שהדורות הבאים של הזירו (או בכלל אופנועים חשמלים) יהיו הרבה יותר טובים
בתחום שהוא כנראה המשמעותי ביותר וזה טווח נסיעה. לא יעזור כלום, גם אצלי בMT07 אחרי 150-160 ק"מ אני על קו אחרון בדלק, אז? כל
קילומטר יש לי תחנה, ואני יכול לנסוע את ארץ ישראל הלוך ושוב לפני שאני אתקע.
יפה עשה אברי כשהזכיר את הפרוייקט של שי אגסי. מה שנשאר ממנו היום זה כמה רנו עם סמלים כחולים, ותחנות (מצבות) החלפת סוללות שנשארות
בסביבה להזכיר לנו שגם רעיון יפה ומקורי צריך קצת (הרבה) מעבר..
אגב, הארלי דייויסדסון מריצים בשנה האחרונה (פלוס מינוס) אופנוע מבחן "אבטיפוס" חשמלי- כן כן, הארלי. ע"פ המון תגובות הוא אחלה אופנוע. ע"פ
הארלי הם רק בודקים את השטח, ברור להם שאופנוע כזה עם סמלי החברה חייב להיות הברקה של ממש, אחרת גם הוא יסיים כמו בטר פלייס.
http://www.harley-davidson.com/conte...e.html#gallery
https://www.youtube.com/watch?v=lyJr8BoklC0
אין ספק שZERO מתאים למי שטווח נסיעה בסביבות 100%.
יש כמה סרטונים ביוטיוב בעברית על ZERO
https://www.youtube.com/user/omargera100/videos
https://www.youtube.com/watch?v=MBTjCo0JjhQ
עדיין לא דיברתם פה על הדגם הפחות חזק מSR, הS .
מעניין כמה ירידת מחירים יהיה עקב דגמי 2016.
לגבי הרעש-אני חושב איפשהו שקראתי שיצרנים המכוניות מחויבים לספק לזה פתרון בשנים הקרובות לפי חוק.
כבר כמה זמן אני מנסה להבין את עניין הרעש, שאנשים מטיפים לו ומבלבלים את המוח איתו. עם רעש, בלי רעש, לפני שעוברים נתיב צריך לאותת ולבדוק במראות שאין הפרעה או סכנת פגיעה במשתמש דרך אחר. הרעש שכולם סוגדים לו כאן הוא בסך הכל תוצר לוואי של אגזוזים פתוחים, בכל אופנוע ממוצע עם מערכת פליטה סטנדרטית אין כל כך הרבה רעש. היות ומדובר בתוצר לוואי בלבד, אני ממש לא מבין למה כולם מסתמכים עליו כעל הגנה מיסטית, מן בועת הגנה אלקטרומגנטית שאמורה לבטל לחלוטין שימוש בכלים חשמליים. לצערי, לעת עתה ולאחר שקראתי מעט חומר על הזירו, הוא לא יספק את הסחורה בשבילי, עוד לא, כרגע הוא מעט גבולי בעבורי ולכן אוותר בינתיים. אבל ראבק, מספיק עם השטות הזו של הרעש כמוצר בטיחותי.