ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
בתור אחד שעושה ק״מ יומי רב (כ- 120) ואין לו מקום להטעין את האופנוע לא בבית ולא בעבודה הזירו שעל פניו מהווה חבילה קורצת לכיס (כאופנוע הוא טרם נראה לי מגובש דיו), פשוט לא רלוונטי עבורי.
בעתיד, כאשר אהיה ערוך לכך מבחינת תנאי חניה והטעה וכאשר הכלים שיוצעו בשוק יהיו מגובשים ובעלי טווח רכיבה רב יותר, אזי אין לי ספק שארכוש אופנוע חשמלי.
כבר היום ניתן לקבל זירו שיכול לעשות באיזור ה200 ק"מ יומי בלי לזחול. הדגם עם 4 מצברים + סוללה מורחבת נותן באיזור ה200 ק"מ בשיוט של 120 קמ"ש.
לגבי טעינה - אני לא מאמין שיש מקום בארץ שבו לא ניתן לסדר גישה לשקע חשמל ע"י קמצוץ יצירתיות.

סתם דוגמא - בעבודה אני מחנה בכלוב של האופניים החשמליים בחניון של הבניין. בעבודה הקודמת סידרתי כבל מאריך מהחלון (קומה שלישית) עם מפסק נפרד שיוצא לשקע מוגן מים מתחת לבניין. בבית הוצאתי, ממעגל נפרד ששמתי עבור החצר, כבל לחניה עם שקע ממוגן מים גם כן. בדירה של ההורים (קומה שניה) אני מוריד כבל מאריך נייד דרך תעלת האוורור של הבניין לחצר הפנימית.

גישה לשקע זה די קל ויש מלא פתרונות.

לגבי ה"גיבוש" של האופנוע - יצא לך לרכב עליו? לדעתי האישית מדובר באופנוע מגובש בהחלט. הוא לא מרגיש כמו איזה הכלאה של מכלולים מעפנים ומערכת חשמל (כמו הקטנועים של בליץ למשל, עם כל הכבוד להם). איכות המכלולים מצויינת, ההתנהגות כביש טובה למדי ולא נופלת מזו של אופנוע כביש בינוני מונע בנזין.

קח נסיעת מבחן, אולי תופתע לטובה