עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 64

אשכול: Z1000 / z800 / cb1000 - מתלבט בבחירה של כלי לנסיעות של כ230 ק"מ ביום

  1. #31
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    למר חלב -
    כמו שציינו פה לעיל - בחרת למשימה אופנועים שזה לא שהם לא מתאימים, פשוט יש כלים שיתאימו הרבה יותר.
    הויסטרום 650, מבלי לפגוע בכבודו - הוא אופנוע מעט משעמם. מצוין, אבל לא מצטיין בתחום הריגוש. לגיטימי.
    יש אדוונצ'רים גדולים יותר שיתאימו למשימה שלך ועדיין ירגשו ובאופן חד משמעי יתאימו יותר. למעט מושב קשיח מדי לטעמי, הטרייסר הוא בעיני מושלם.
    יש לו מנוע מרגש אחולמניוקי (אבל באמת - לא סתם מנוע כיף, מנוע מגניב לאללה!), בלי חסרונות של דו"ש, תנוחה נוחה (למעט הכסא הקשיח מדי לטעמי) ובשביל לעשות את זה קוסמי - בול בתקציב.

    הצעות אחרות שנזרקו פה כמו סופר טנרה משומש גם הן רלבנטיות, למרות שריגוש של אופנוע ספורט אין שם, אבל בכל זאת מנוע גדול ויכולות גבוהות. ורסיס 1000 הוא קלאסי - מהאופנועים הנוחים שיש, מה שנקרא All day comfort ומנוע מהיר מאוד במחיר מעולה. אמהמה - מרגש הוא לא. חד משמעית יותר מרגש מויסטרום 650, אבל לא צרחות בקסדה.

    אפשר להמשיך זריקת רעיונות אבל לא בטוח שיש טעם כי נראה שאתה די נעול על כיוון.

    מבין מה ששאלת - ההונדה יהיה הכי מוצלח, עם סייג קל של מרווח טיפולים של 6,000 קמ בין טיפולים למיטב זכרוני. תעשה לבד את החשבון של כמה פעמים תפגוש מוסך בשנה.
    לזכותו יאמר שהוא אמנם נייקד גדול וחזק אבל עם נימוסי שולחן - יחסית נוח ורך ביחסית לכל יתר ההיצע בסגמנט, עם מושב לא רע ואם תשים לו מגן רוח גבוה אז גם בהחלט משימה אפשרית (שוב, בעיני לא הכי חכמה, אבל נסבלת בהחלט).
    אחריו יהיה הZ800, שהוא קצת פחות בכל תחום ביחס להונדה ויותר זול, אבל גם מעט פחות נוח.
    הZ1000 הוא הפחות מוצלח מביניהם - שילוב של מושב קשיח ובולם אחורי קשיח מאוד ולא כל כך מוצלח, הוא יהיה פשוט מעייף. מעבר למלחמה ברוח שלכל הנייקדים יש בצורה כזו או אחרת, הגוף מרגיש כל הזמן שחובטים בו. זה מעייף. בהנחה שאתה לא רק מטייל כל יום, אלא גם בדרך לעבודה וגרוע מכך בעייפות של החזרה ממנה - זה לא תמיד כיף.

    דורסודורו זה בעיני רעיון מטופש מאוד למשימה, איפשהו שם עם יתר ההיפר מוטואים*, אופנועי האנדורו, סאגווי, אופנוע מוטוג'יפי, קטנוע 50 סמק ומזחלת רתומה לכלבים.

    *יוצא מן הכלל - דוקאטי היפרסטראדה. הוא יותר נוח מהיתר ויש לו ניחוחות של אופנוע תיור למרחקים קצרים עם פלפל חלפיניו בישבן. אבל לך תמצא בתקציב שלך..

    בקיצור -טרייסר

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    לא יכולתי לבקש תגובה יותר עניינית מזאת!

    כמו שציינתי, אין ספק בכלל שהאופציות של הטנרה/ורסיס/סטרום מתאימות כמו כפפה ליד עבור המשימה הזו, ואולי באמת הבחירה ללכת על נייקד היא לא הכי הגיונית במקרה שלי, אבל הבחירה נובעת בעיקר מרגש ורצון לחוות דברים חדשים/שונים.

    הטרייסר באמת נראה all arounder כזה, ואולי אני אחרוג ממנהגי ובכל זאת אנסה לקחת עליו איזה נסיעת מבחן, אפילו קצרה רק כדי להבין על מה מדובר.

    אם לומר בלב שלם, כשפתחתי את השרשור קיוויתי לקבל "חיזוקים" לכיוון הזד 1000, אבל באיזהשהוא מקום הרגשתי שהוא הכי פחות יתאים למשימה מבין כל השמות והדגמים שהוזכרו פה. בכל אופן - ירדתי מהרעיון.

    למיטב הבנתי, כל האופנועים שהוזכרו בשרשור הזה הם בעלי מרווח טיפולים של 6K (מה שאומר שכל חודש וקצת בערך טיפול).
    חלק מהטיפולים אני אעשה בעצמי וחלפים יוזמנו מאיביי מבעוד מועד.

    אחרי שיקולים מסויימים שעשיתי ביני לבין עצמי (ולבין אשתי), הנטייה כרגע היא ללכת על הזד 800, אם כי אני מעדיף את הסיבי 1000 הרבה יותר.
    ככה זה ישאיר לי סכום נכבד בצד לבלת"מים ואולי קצת שדרוגים של הציוד רכיבה הקיים לדברים יותר איכותיים.
    במידה ואצליח למצוא סיבי משומש עם ק"מ נמוך מאוד ובמחיר טוב - אני מאמין שאלך על זה.

    לגבי הדורו - ידעתי שזה רעיון מטומפש (מטומטם+מטופש), אבל לא יכולתי שלא להשתעשע ברעיון של לעשות את הנסיעות היום יומיות האלה עם חוליגן שכזה

    מודה לכולכם על התגובות! מקווה להתחדש כבר בימים הקרובים ואולי אפילו לתת את הרשמים האישיים שלי אחרי כמה מאות ק"מ.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    תקנה סיבי יד שנייה עם ק"מ נמוך תהנה ממנו הרבה יותר מהזד.
    נסעתי על הזד ממש מעט, אופנוע מאוד מהנה עם תגובה מצויינת. אבל הסיבי טוב ממנו.
    שלא לדבר על הכוח הנוסף שאתה מקבל. פשוט כוח זמין בכל הילוך מסלד נמוך.
    זה בהנחה וירדת מעניין הדו"שים.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי Milk-Inc צפיה בהודעה
    שבת שלום,

    אני מעוניין לחזור לתחום הדו"ג אחרי תקופה קצרה עם רכב, שבה הבנתי שאני פשוט לא מסוגל להיות בתוך הפחוניות האלה.

    הבעיה היחידה (שאפשר להגיד נלקחה בחשבון ) היא המרחקים - כ-230 /240 ק"מ ביום.

    בכל אופן, ההשלכות נלקחו בחשבון, עכשיו השאלה באיזה כלי לבחור.
    במשך כשנה עשיתי את הנסיעות האלה עם ויסטרום 650. היה נחמד מאוד, אבל לא מספיק מרגש... יותר מדי פרקטי

    השאלה אם לקפוץ לכלי כגון הזד 1000 זה לא מעט מוגזם מדי עם הנסיון היחסית דל שיש לי על הסטרום.

    אולי הסיבי והצפרדע הקטנה יותר יעשו את העבודה "יותר טוב"?
    מה דעתכם?
    אם אתה הולך על ה z800 אני אומר לך שאתה הולך להינות.
    המלצה שלי מניסיון על הכלי הזה תקנה את הקסדה הטובה ביותר שאתה יכול ובמיוחד שתהיה שקטה .
    שיהיה בהצלחה וסע בדרכים טובות

  5. #35
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי milk-inc צפיה בהודעה
    לא יכולתי לבקש תגובה יותר עניינית מזאת!

    כמו שציינתי, אין ספק בכלל שהאופציות של הטנרה/ורסיס/סטרום מתאימות כמו כפפה ליד עבור המשימה הזו, ואולי באמת הבחירה ללכת על נייקד היא לא הכי הגיונית במקרה שלי, אבל הבחירה נובעת בעיקר מרגש ורצון לחוות דברים חדשים/שונים.

    הטרייסר באמת נראה all arounder כזה, ואולי אני אחרוג ממנהגי ובכל זאת אנסה לקחת עליו איזה נסיעת מבחן, אפילו קצרה רק כדי להבין על מה מדובר.

    אם לומר בלב שלם, כשפתחתי את השרשור קיוויתי לקבל "חיזוקים" לכיוון הזד 1000, אבל באיזהשהוא מקום הרגשתי שהוא הכי פחות יתאים למשימה מבין כל השמות והדגמים שהוזכרו פה. בכל אופן - ירדתי מהרעיון.

    למיטב הבנתי, כל האופנועים שהוזכרו בשרשור הזה הם בעלי מרווח טיפולים של 6k (מה שאומר שכל חודש וקצת בערך טיפול).
    חלק מהטיפולים אני אעשה בעצמי וחלפים יוזמנו מאיביי מבעוד מועד.

    אחרי שיקולים מסויימים שעשיתי ביני לבין עצמי (ולבין אשתי), הנטייה כרגע היא ללכת על הזד 800, אם כי אני מעדיף את הסיבי 1000 הרבה יותר.
    ככה זה ישאיר לי סכום נכבד בצד לבלת"מים ואולי קצת שדרוגים של הציוד רכיבה הקיים לדברים יותר איכותיים.
    במידה ואצליח למצוא סיבי משומש עם ק"מ נמוך מאוד ובמחיר טוב - אני מאמין שאלך על זה.

    לגבי הדורו - ידעתי שזה רעיון מטומפש (מטומטם+מטופש), אבל לא יכולתי שלא להשתעשע ברעיון של לעשות את הנסיעות היום יומיות האלה עם חוליגן שכזה

    מודה לכולכם על התגובות! מקווה להתחדש כבר בימים הקרובים ואולי אפילו לתת את הרשמים האישיים שלי אחרי כמה מאות ק"מ.
    אם אתה מעדיף את ה-cb1000r אז תעשה מאמץ ותלך על כזה. הוא יותר טוב מהקאוואסאקי מכל בחינה אבל בעיקר יהיה לך יותר נוח ולצרכים שלך כל טיפת נוחות זה חשוב. מציע לך לבדוק מה יש אצל היבואן, זה דגם ישן, אולי נותר במלאי, אולי יש להם איזה אחד עם קמ נמוך בטרייד. אם אתה בא במזומן יש סיכוי שתופתע מההצעה.

    בהצלחה וספר לנו מה קנית.

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    נתעלק על השרשור ברשותכם- אסף אם כבר שיבחת את הטרייסר ודיי ברור שהוא התשובה ה"נוחה" יותר לנסיעות ארוכות ל09 הרגיל, אבל איך הוא מבחינת
    תנועה עירונית צפופה/פקקים וכו'. הנייקדים הם פשוט תענוג מכל בחינה, יש שוני מהותי ביניהם?

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    גם אני חושב שהטרייסר נשמעת כמו התשובה ביחס למבוקש או איזו בימר משומשת...

    יחד עם זאת, הקילומטראג׳ היומי נשמע לי הזוי לגמרי.

    אני לא אומר שרכב זו התשובה (כואב לי הכיס רק מלחשוב על העלות היומית של הדלק) אבל אין איזה תח״צ בשילוב אופניים חשמליות או משהו? (גם במחיר של שעה נוספת ביום). קשה לי לראות את הגוף שלך עומד בזה ביום יום.

  8. #38
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    מצמץ הגוף מתרגל...

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    גם אני חושב שהטרייסר נשמעת כמו התשובה ביחס למבוקש או איזו בימר משומשת...

    יחד עם זאת, הקילומטראג׳ היומי נשמע לי הזוי לגמרי.

    אני לא אומר שרכב זו התשובה (כואב לי הכיס רק מלחשוב על העלות היומית של הדלק) אבל אין איזה תח״צ בשילוב אופניים חשמליות או משהו? (גם במחיר של שעה נוספת ביום). קשה לי לראות את הגוף שלך עומד בזה ביום יום.
    הגוף שלי עמד בזה יום יום
    עשיתי את זה כמעט שנה עם הויסטרום 650. אני יכול להגיד בלב שלם וכנות מוחלטת - נהנתי מכל רגע ורגע, גם בימי גשם סוערים שאפילו החלפ"ס צרחה הצילו ולא הצליחה לעמוד בקצב, כשהרגשתי שאני יותר על אופנוע ים מאשר אופנוע כביש, או בימים רותחים כשהחולצה שלי הייתה סחוטה מזיעה מתחת למעיל באמצע יולי אוגוסט - הנאה צרופה מכל רגע וכל שניה!

    הדבר היחיד שהחל להעלם עם הזמן זה הריגוש מהכלי עצמו, והרצון לחוות אופנוע בסגנון שונה (לא מעט אנשים בחו"ל עושים מרחקים כאלה עם סופר-ספורט ליטר, אבל אני לא בשלב הזה [נכון להיום...] )

  10. #40
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי Milk-Inc צפיה בהודעה
    (לא מעט אנשים בחו"ל עושים מרחקים כאלה עם סופר-ספורט ליטר, אבל אני לא בשלב הזה [נכון להיום...] )
    ואי זה חלום שלי, להגיע לעבודה על פיירבלייד, התביישתי בכלל להעלות את האפשרות הזאת בפורום.

  11. #41
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    אתרום את השנקל שלי לעניין:
    לא הייתי בוחר ב-zים לצורך המשימה הזו, אבל גם לא ב-cb.
    כמו שנרשם פה רבות יש אופנועים מוצלחים יותר למשימה הזו.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  12. #42
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    נתעלק על השרשור ברשותכם- אסף אם כבר שיבחת את הטרייסר ודיי ברור שהוא התשובה ה"נוחה" יותר לנסיעות ארוכות ל09 הרגיל, אבל איך הוא מבחינת
    תנועה עירונית צפופה/פקקים וכו'. הנייקדים הם פשוט תענוג מכל בחינה, יש שוני מהותי ביניהם?
    הטרייסר סבבה לגמרי בעיר.
    זה לא קטנוע, אבל זה גם ממש לא אופנוע אדוונצ'ר פול סייז. שב על gs1200 או סופר טנרה ואז תעבור לטרייסר ואתה תרגיש שזה סוג של פוקט בייק... טוב, לא באמת פוקט, אבל יותר קטן וקל מהגדולים. עם זוית צידוד טובה, תנוחה גבוהה וזקופה וכידון רחב אבל לא מפלצתי - אין שום בעיה לזרום איתו בכיף בתנועה עירונית. יש לו גם מנוע מגניב וגמיש מה שאומר שאפשר לתת דריפטים בכיכרות (לי אישית זה יותר חשוב מזוית צידוד... )

  13. #43
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    אסף זומר, אני חושב שאתה טועה ומטעה, ויסטרום הוא אופנוע משעמם?!!!

    אני לא לא מכיר אופנועי על אחרים כי לא ניסיתי, אך סביר להניח שאופנועים יוקרתיים שמוגדרים כפירמיום יהיו מעניינים יותר כמו דוקאטי , ק.ט.מ, אגוסטה, אפריליה וכו...

    אך זה עדיין לא אומר שהוי סטרום הוא אופנוע משעמם, קראתה מבחני ויסטרום בכלל?, אני לא זוכר שקראתי מבחן גם בחו"ל שלא משבח את האופנוע הזה, אפילו לא אחד.

    איך ריבונו של עולם קבעתה שהוא משעמם?!!

  14. #44
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    אסף זומר, אני חושב שאתה טועה ומטעה, ויסטרום הוא אופנוע משעמם?!!!

    אני לא לא מכיר אופנועי על אחרים כי לא ניסיתי, אך סביר להניח שאופנועים יוקרתיים שמוגדרים כפירמיום יהיו מעניינים יותר כמו דוקאטי , ק.ט.מ, אגוסטה, אפריליה וכו...

    אך זה עדיין לא אומר שהוי סטרום הוא אופנוע משעמם, קראתה מבחני ויסטרום בכלל?, אני לא זוכר שקראתי מבחן גם בחו"ל שלא משבח את האופנוע הזה, אפילו לא אחד.

    איך ריבונו של עולם קבעתה שהוא משעמם?!!
    לך תחזיק אפריליה ככלי למרחקים בישראל....

  15. #45
    Member הסמל האישי של ComanDo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    210
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    אסף זומר, אני חושב שאתה טועה ומטעה, ויסטרום הוא אופנוע משעמם?!!!

    אני לא לא מכיר אופנועי על אחרים כי לא ניסיתי, אך סביר להניח שאופנועים יוקרתיים שמוגדרים כפירמיום יהיו מעניינים יותר כמו דוקאטי , ק.ט.מ, אגוסטה, אפריליה וכו...

    אך זה עדיין לא אומר שהוי סטרום הוא אופנוע משעמם, קראתה מבחני ויסטרום בכלל?, אני לא זוכר שקראתי מבחן גם בחו"ל שלא משבח את האופנוע הזה, אפילו לא אחד.

    איך ריבונו של עולם קבעתה שהוא משעמם?!!
    כן אסף זומר, קראת מבחני ויסטרום
    חחחח
    mosh, תבדוק מי חתום על חצי ממבחני הדרכים בפול גז ופה.
    with that said, הנאה מאופנוע מסויום וקביעה אם הוא מרגש או לא הם חלקית יחסיים למשתמש.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 20:43
  2. פאוור קומנדר + fce ל- z1000
    על ידי shay-p בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-02-2016, 09:05
  3. עזרה בבחירה קטנוע ראשון
    על ידי Yaniv בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-12-2015, 21:26
  4. מתלבט האם דו"ג הוא הצעד הנכון עבורי
    על ידי buddy123 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 21-09-2015, 23:11
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO