עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: שאלה לגבי בלימות ודקויות בלימה - אופנוע

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    היום ניסיתי את שיטת הבליפים בזמן הורדת ההילוכים וזה הפך את כל המהלך לליניארי ויחסית חלק, לפעמים ממש חלק כמו אוטומט, מדהים.

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    21
    המון תלוי בסוג האופנוע שלך ובחלוקת המשקל שלו. אופנועים בהם יש משקל יותר קדימה צריכים שימוש יותר בבלם הקדמי ובאלה שהמשקל נוטה אחורה השימוש יותר הוא באחרוי. תן יותר פרטים על האופנוע...

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    mt07

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyn1212 צפיה בהודעה
    כן יש abs אבל זו לא התגובה הרגילה של abs שאני מכיר מהאופנוע.
    אני עושה את זה בעיקר בהתקרבות איטית לרמזורים.
    לא הכרתי את המושג הזה בליפים, אני יבדוק את זה לעומק.

    יש איזו משמעות על הבלאי של הגיר אם אני משלב קלאצ אחרי כל הורדת הילות או עושה הכל בבת אחת? מה עדיף?
    קיט קוד(מי שפיתח את כל תורת הרכיבה ולפיה בנויים רוב הקורסים של היום) סיכם את השאלה הזו שהיא בעצם "בלימת מנוע" במשפט מאוד פשוט

    " ברקסים זולים , מנועים יקרים(גיר זה מנוע)" איפה אתה רוצה את הבלאי?



    ציטוט נכתב במקור על ידי urileshem צפיה בהודעה
    המון תלוי בסוג האופנוע שלך ובחלוקת המשקל שלו. אופנועים בהם יש משקל יותר קדימה צריכים שימוש יותר בבלם הקדמי ובאלה שהמשקל נוטה אחורה השימוש יותר הוא באחרוי. תן יותר פרטים על האופנוע...
    זה לא משנה החלוקת משקל עדיין בזמן בלימה או תאוטה כלשהיא המשקל תמיד עובר קדימה ללא קשר לחלוקת המשקל לפני.
    הבלם העיקרי זה תמיד הקידמי
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    קיט קוד(מי שפיתח את כל תורת הרכיבה ולפיה בנויים רוב הקורסים של היום) סיכם את השאלה הזו שהיא בעצם "בלימת מנוע" במשפט מאוד פשוט
    רק הבהרה קטנה , תיאום סל"ד בין הילוכים בריא יותר למכלולים (מנוע וגיר).
    אני לא מדבר על שימוש במנוע למען האטה (בנסיעה מנהלתית) , אלא הורדת הילוך בנסיעה מנהלתית , אם לא תתאם סל"ד כאשר הקלאץ' ייצור מגע עם המנוע אחד מהם יצטרך לנצח אז או שהקלאץ' יחליק קצת או שהמנוע יבלם קצת.

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    רק הבהרה קטנה , תיאום סל"ד בין הילוכים בריא יותר למכלולים (מנוע וגיר).
    אני לא מדבר על שימוש במנוע למען האטה (בנסיעה מנהלתית) , אלא הורדת הילוך בנסיעה מנהלתית , אם לא תתאם סל"ד כאשר הקלאץ' ייצור מגע עם המנוע אחד מהם יצטרך לנצח אז או שהקלאץ' יחליק קצת או שהמנוע יבלם קצת.
    גם שילוב של סלד שוחק ללא התאמת
    סלד זה שוחק יותר.
    הקלאצ תמיד יחליק קצת והמנוע תמיד יבלום גם אם תאמתה סלד
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #22
    בתמרונים איטיים אני מוצא שהכי נוח וכדאי זה להשתמש בבלם אחורי.
    אחלה דרך להתאמן על זה היא לנסות ובהדרגה להוסיף את זה בשימוש היומיומי.
    לדוגמא, תתחיל לנסות להשתמש בבלם האחורי כשאתה בקו ישר, במהירות איטית וכבר מסיים לעבור את טור המכוניות לעבר הרמזור, עד לעצירה מוחלטת.
    אחרי שתרגיש בטחון ותכיר את המגבלות במהירויות איטיות שונות, תרגיש יותר בנוח להשתמש בו מבלי לפחד ליפול עקב שימוש הרגל בבלם..

    בהצלחה!
    רכיבת מסלול בחו"ל - www.racetrack.co.il

אשכולות דומים

  1. שאלה לגבי מצלמות לקסדה
    על ידי dor1987 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 00:15
  2. שאלה בנוגע לבדיקה לפניי קנייה של אופנוע
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 10:25
  3. שאלה לגבי 125
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 129
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 15:30
  4. שאלה לגבי סבל
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 17:35
  5. שאלה לגבי ניו דינק 200
    על ידי tal7420 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 23:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO