ציטוט נכתב במקור על ידי guyn1212 צפיה בהודעה
כן יש abs אבל זו לא התגובה הרגילה של abs שאני מכיר מהאופנוע.
אני עושה את זה בעיקר בהתקרבות איטית לרמזורים.
לא הכרתי את המושג הזה בליפים, אני יבדוק את זה לעומק.

יש איזו משמעות על הבלאי של הגיר אם אני משלב קלאצ אחרי כל הורדת הילות או עושה הכל בבת אחת? מה עדיף?
קיט קוד(מי שפיתח את כל תורת הרכיבה ולפיה בנויים רוב הקורסים של היום) סיכם את השאלה הזו שהיא בעצם "בלימת מנוע" במשפט מאוד פשוט

" ברקסים זולים , מנועים יקרים(גיר זה מנוע)" איפה אתה רוצה את הבלאי?



ציטוט נכתב במקור על ידי urileshem צפיה בהודעה
המון תלוי בסוג האופנוע שלך ובחלוקת המשקל שלו. אופנועים בהם יש משקל יותר קדימה צריכים שימוש יותר בבלם הקדמי ובאלה שהמשקל נוטה אחורה השימוש יותר הוא באחרוי. תן יותר פרטים על האופנוע...
זה לא משנה החלוקת משקל עדיין בזמן בלימה או תאוטה כלשהיא המשקל תמיד עובר קדימה ללא קשר לחלוקת המשקל לפני.
הבלם העיקרי זה תמיד הקידמי