על הלונסין תרגיש בנוח. אתה מוזמן לתאם נסיעת מבחן.
www.loncin.co.il
 
			
			אני 1.82 ידיים ארוכות רגליים ארוכות.
הדיוק מרגיש מעולה.
הcrf250 גם..
אתה יודע שאפשר לכוון קצת את הכידון?
הקומט הרגיל טוב, הr עם הפיירינ מבקש תנוחה לא נוחה בעליל, אתה רוצה לטייל לא?
מה עם וראדרו 125? אמנם 125 אבל טווין ומשייט על 110.
מאוד מתאים לגובה.
 
			
			על הלונסין תרגיש בנוח. אתה מוזמן לתאם נסיעת מבחן.
www.loncin.co.il
 
			
			 
			
			 
			
			 
			
			 
			
			לגבי הvjf250 אני לא לגמרי מסכים איתכם , חבר טוב שלי רוכב עליו ולטענתו הוא לא עושה בעיות , אני חושב שאם לא נצמדים לטיפולים ולאחזקה וודאי שיצוצו בעיות , אבל אם כן אין סיבה שמשהו חריג יקרה.
 
			
			 
			
			אוקיי, עדכון מצב + שאלות.
נסעתי לבדוק את הקומט, הבחור נתן כתובת לפני כמה ימים כשקבענו מתי ואיפה, הגעתי הוא לא שם וגם לא עונה, בקיצור לא רציני וסתם נסעתי.
בדרך חזרה קפצתי לאלבר ישבתי על הדיאלים vjf, הוא סבבה, אבל קצת נמוך והחלקים שלו מרגישים לי זולים בהשוואה גם ליוסאנגים שניסיתי וגם להונדה שלמדתי עליה (crf250l). הכידון כמו כן מרגיש שהוא נגמר מוקדם מידיי, שכן הייתי רוצה עוד כמה סנטימטרים להרגיש בנוח על הידיות.
מה שכן, אני רואה בתקציב שלי (10-12) לא מעט אופנועים בנפח 500 מתחילת המאה/סוף המאה הקודמת, קילומטראז' לא בשמיים יחסית לגיל ונראים יותר רציניים. ממה שהבנתי גם אופנועים בנפח גדול יותר "שורדים" יותר זמן כי הנפחים הקטנים דוגמאת 250 מתאמצים הרבה יותר במהירויות גבוהות ויושבים על סל"ד יותר גבוהה לכן יותר הבלאי, נכון? ומה ההפרש בביטוחים לנהג חדש? הייתי בכיף לוקח איזה kle500 או וולקאן
 
			
			"קילומטראז' לא בשמיים יחסית לגיל"
שים לב שבחלק מהכלים האלה האודומטר מתאפס כשהם עוברים 99999
"ממה שהבנתי גם אופנועים בנפח גדול יותר "שורדים" יותר זמן"
בגדול כן, אבל זה הכל תלוי איך רכבו עליו ואיך טיפלו בו
"ומה ההפרש בביטוחים לנהג חדש?"
http://car.mof.gov.il/
מחשבון הביטוח של הפול
ע"פ חוק, אסור לחברת ביטוח לדרוש ממך יותר ממה שהמחשבון הזה מחשב, עבור ביטוח חובה.
מומלץ מאוד גם שתעשה צד ג'
וכרוכב חדש, מומלץ שתעשה ביטוח חובה מלא, ללא השתתפות עצמית
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 11-12-2015 בשעה 17:11.
 
			
			אם אתה קונה אופנוע מתחילת המאה/סוף המאה הקודמת ב10-12 נראה לי שתצטרך להשאיר כסף בצד ליישור קו ושאר הירקות.
מעבר לזה כמו שאמרו לך הקילומטרז' מתאפס ב99999 אז אם אתה רואה 66 אלף על המד ייתכן (וזה רוב הסיכויים באופנועים כאלה ) ואתה תקבל 166 או 266 אלף.
 
			
			כשאני אומר "לא בשמיים" זה 80-120 אלף. זה מדאיג, אבל העיקר איך שמרו עליו.
מצאתי כמה לא רחוק ממני - er500 ו-gs500e, שניהם עם בערך 120 אלף, ובמחיר של 7.5-8 שזה לא רע בכלל . מה לצפות מאופנוע כזה? ומה הכוונה כסף ליישור קו?
כמובן שלא אקח בהשתתפות עצמית, וגם צד ג' כי לך תדע מכה לא במקום לרכב יקר ופתאום ה-500 נוספים האלו בשנה לא נראים כל כך נורא.
עדיף להמשיך לחפש 250 בתקציב ולקוות לטוב או לקחת את ה-500?
 
			
			כשאתה קונה אופנוע ישן קח בחשבון שיהיו דברים שתצטרך לטפל בהם ישר אחרי שקנית,דברים שיעלו בבדיקה שחייבים לעשות בקנייה של יד שנייה.
זה יכול צמיגים,רצועות,בלמים ועוד ועוד.
אז צריך להשאיר סכום בצד לדברים כאלה.
 
			
			ואיזה סכום בערך זה בסדר? 4-5 אלף ככה?
לטענת המוכר:
טסט לשנה 2 צמיגים חדשים גג\"ש ושרשרת חדשים טבעות קלאץ חדשות כבל קלאץ מקורי חדש מסנן אוויר מקורי חדש רפידות בלם חדשות פלאגים חדשים מראות חדשות רגלית ומוט הילוכים חדשים פנס חזית חדש. אופנוע שמור ומטופל במוסך מורשה עם קבלות מצב מכני מצויין טסט לשנה שלמה יד 7 ברישיון גמיש מעט לרציניים מושלם בתור אופנוע ראשון
 
			
			עזבו, ראיתי אותו ב-Cycle-Ergo והוא יותר נמוך וקטן מהדיאלים...ממש לא בסגנון שלי.
פאקינג למה אין אופנועים בתקציב הזה? לפני חודש היה מבחר מדהים, מה קרה?