עמוד 10 מתוך 16 ראשוןראשון ... 89101112 ... אחרוןאחרון
תוצאות 136 עד 150 מ 231

אשכול: אופנוע לנסיעה יומית ארוכה

  1. #136
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    4
    עצה שלי תשדרג לרישיון a ,ובתקציב שלך תקנה הונדה סילבר ווינג 600 ,קטנוע סופר כורסא מנהלים ,אמין לטוום ארוך ותוכל לשייט 140 בכייף , עם תא אחסון ענקי.

  2. #137
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    בסופו של דבר החלטנו על כיוון הוי-סטורם 650, השאלה היא ככה: בעופר אבניר הוא עולה 72000 כלי מוגבל ל a1, שאלתי על טיפולים וכל 12000 אמר המוכר. עכשיו המעסיק אמר לי , למה לא תוציא רישיון a ונקנה יד שניה. האם בדגמים הישנים גם הטיפולים על 12000? האם עדיף חדש בגלל השימוש המסיבי?
    אולי בכלל יש לכם המלצות אחרות (כמו NC700X) במידה ויש לי רישיון a? למרות שההמלצות חמות מאוד על הויסטורם..

  3. #138
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני אחזור על עצמי.
    ב70 +a אתה קונה סופר טנרה בן 5 שמצוייד לנסיעות כאלה הרבה יותר מויסטרום חדש.
    בגודל האחד קרנף והשני היפופוטם.
    ככה שהרבה הבדל לא יהיה.

  4. #139
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    אין סופר טנרה בן 5 ביד 2

  5. #140
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יש שניים.

  6. #141
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    פות"ש, לא.

    האופנוע שהיה לי הוא גם מהדגם החדש אך הטיפולים שם הם כל 6 ולא 12, אני חושב שהמוכר ממציא שטויות כדי לשכנע אותך למכור, וזה בגלל שלמתחרים יש כלים עם טווח טיפולים ארוך של 12k, כנראה זה עניין שיווקי בלבד, אני מציע לך לבקש מהמוכר את כל רשימת הטיפולים הנדרשים.

    ללא קשר, אני ממליץ מאוד על הויסטרום, אופנוע חזק נוח מאוד ומרווח, מה שקרע אותי זה מחיר הטיפולים שמטורף, אך אם זה באמת כמו שאתה אומר? כל 12 אז אני חושב שאין לוי סטרום החדש מתחרים.

  7. #142
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    איזה קטע הזוי זה...פעמיים אמר לי המוכר כל 12000...ועוד הוא יודע שזה קטנוע לעבודה וכבר יש לנו איזה 8 כלים מעופר אבניר בעבודה(קטנועים)....אני יתקשר שוב...

  8. #143
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    קצת תובנות:

    שדרוג הרישיון יאפשר לך מגוון רחב יותר של אופנועים, אבל ידרוש פרק הסתגלות ולא יעמוד במבחן המס למעביד!

    הוי סטרום, נחמד אבל במחיר הבסיסי מגיע עירום וזיוודו יחייב אותך להוסיף כמה אלפים טובים או להתענות בדרך
    ללא כל אפשריות נשיאת ציוד הכרחי. אמנם רכבתי עליו מס' מועט של ק"מ אבל לא התרשמתי שהוא נוח במיוחד
    למרחקים ארוכים ויתכן שתידרש לסבול או להשקיע בתיקון הכיסא.

    לגבי טיפולים, באופנוע חדש תהיה חייב לבצע אותם במוסך החברה ולשלם בהתאם, בכלי משומש תוכל להוזיל עליות
    לפחות בטיפול הבסיסי ע"י החלפת שמן ופילטר לבד (פלגים תרכיב אירידיום פעם אחת ודי).
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 02-07-2015 בשעה 07:08.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #144
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    לא הבנתי לגבי "פרק הסתגלות ומבחן המס למעביד" ??

  10. #145
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פרק ההסתגלות הוא המעבר בין אופנוע חלש ואני מרשה לעצמי לנחש שאין לך ניסיון רכיבה רב על אופנוע "כבד".
    לעלות מקטנוע עירוני לספינת אוטוסטרדות, מצריך פרק הסתגלות לסוג שונה של רכיבה, משקל והתניידות בתנועה.
    אפילו החניה והעברת האופנוע ממקום למקום ללא התנעה שונה מאד.

    המעביד מקבל החזר מס על מתן רכב לעובד, לגבי אופנוע אם אני לא טועה, מדובר רק על האופנועים הבינוניים דוגמת
    הוי סטרום המוגבל, אני מציע לך לבדוק את זה לפני הרכישה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #146
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    השושנים, כנראה שהוי סטרום שרכבתה עליו עבר שינוי לכסא, שקלקל את כל מה שקשור לנוחות שהייתה בכסא המקורי.

    אני רכבתי המון זמן על הוי סטרום שהיה לי וגם למרחקים גדולים, הייתי עושה הרבה פעמים חיפה ירושלים, או ים המלח, והוא ממש נוח, אתה תתעייף מהרוחות עוד הרבה לפני שיתחיל לדגדג לך בט'.

  12. #147
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    איך שהסיפור מסתבך לו....
    באמת יש שווי שימוש לאופנוע מעל 47 כוח סוס אך אומנם נמוך...בכל מקרה אני כנראה לא רוצה להיכנס לזה בכלל..
    הויסטורם המוגבל פשוט יקר מדי...
    הגלדיוס נכנס בתקציב ויש אופציה למשקף באפטרמרקט. אתם חושבים שכדאי לי לקחת אותו? רכבתי עליו שעה שלמה והבעיה היחידה שלי הייתה המושב הקשה שהבנתי שניתן לטפל...

  13. #148
    נדב,
    זה קצת דו שיח חירשים איתך. עשרה עמודים שאנשים עונים לך בסבלנות ואיכפתיות, ואתה בגדול חוזר לאותן שאלות שנענו - או אותן אלו שאתה רוצה לקבל למרות שאתה יורה לכיוון הלא נכון.

    לא סתם כולם לוקחים אותך לכיוון הוי סטרום. זה אופנוע טורינג במהות שלו. הוא מיועד למרחקים האלו. הגלדיוס, חמוד, טוב ומגניב ככל שיהיה - יהיה לך משמעותית פחות נוח לנסיעות האלו. גם בגלל תנוחת הישיבה והגודל, גם בגלל המנוע. זה אחלה כלי - אבל עבורך הוא הרבה פחות נכון.

    אחרי כל זה - יש לך מגבלות - אתה מכיר אותן - עכשיו קח החלטה. אף אחד לא יעשה פה את ההחלטה עבורך.
    וכן, אפשר לטפל במושב.

  14. #149
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    קצת תובנות:

    שדרוג הרישיון יאפשר לך מגוון רחב יותר של אופנועים, אבל ידרוש פרק הסתגלות ולא יעמוד במבחן המס למעביד!

    הוי סטרום, נחמד אבל במחיר הבסיסי מגיע עירום וזיוודו יחייב אותך להוסיף כמה אלפים טובים או להתענות בדרך
    ללא כל אפשריות נשיאת ציוד הכרחי. אמנם רכבתי עליו מס' מועט של ק"מ אבל לא התרשמתי שהוא נוח במיוחד
    למרחקים ארוכים ויתכן שתידרש לסבול או להשקיע בתיקון הכיסא.

    לגבי טיפולים, באופנוע חדש תהיה חייב לבצע אותם במוסך החברה ולשלם בהתאם, בכלי משומש תוכל להוזיל עליות
    לפחות בטיפול הבסיסי ע"י החלפת שמן ופילטר לבד (פלגים תרכיב אירידיום פעם אחת ודי).
    רן, לדעתי אתה טועה.
    1. כל עוד מדובר בויסטרום מוגבל - הוא רשום כל l2 ברישיון הרכב, ולכן - מוכר במלאו למס.
    2. לא צריך להוסיף "כמה אלפים" על זיווד. ארגז אחורי איכותי + סבל, בקניה מחנות כגון מוטו-דיפו (ולא מהיבואן) - זה עניין של 1000-1500 שקל. יותר מזה, הבחור לא צריך - הוא לא מתכוון לחצות את אמריקה, רק לרכב בית - עבודה.
    3. כל בעלי הויסטרום מהללים את הנוחות שלו. אולי רכב על אופנוע שעבר התאמות (מושב מונמך עם פחות ריפוד, כידון שונה), או על אופנוע ישן ולא מתוחזק, עם מתלים עייפים.
    4. פרט לטיפול אחרי הרצה, עפ"י החוק - ניתן לבצע את הטיפולים בכל מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה, ולא בהכרח במוסך החברה. כך שאין שום סיבה לשלם את המחירים המוגזמים שהמוסך המרכזי גובה על עבודתו.

    לפות"ש:
    סביר להניח, שהויסטרום המוגבל, הוא האופנוע שייתן את המענה הטוב ביותר לדרישות שלך.
    אם הוא חורג מהתקציב - אני ממליץ ללכת על CB500X.
    במידה ואתה רוצה גלדיוס, פאקינג תקנה גלדיוס. זה לא יהיה סבל כ"כ נוראי לרכב עליו את הנסיעה הזאת, בטח אם תוסיף משקף, ארגז אחורי ומושב משודרג.
    יש עוד כלים בשוק שלא התייחסת אליהם - MT-07 מוגבל (כביש), הגוצי V7 (קלאסי), ימאהה טנרה 660 (דו"ש). גם בסדרת ה-500 של הונדה, ה-CBR ייתן מענה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 02-07-2015 בשעה 10:11.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #150
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    השושנים, כנראה שהוי סטרום שרכבתה עליו עבר שינוי לכסא, שקלקל את כל מה שקשור לנוחות שהייתה בכסא המקורי.

    אני רכבתי המון זמן על הוי סטרום שהיה לי וגם למרחקים גדולים, הייתי עושה הרבה פעמים חיפה ירושלים, או ים המלח, והוא ממש נוח, אתה תתעייף מהרוחות עוד הרבה לפני שיתחיל לדגדג לך בט'.
    אני מאמין שאתה צודק, כיוון שבנסיעות קצרות אתה עדיין רגיל לכיסא של האופנוע שלך ולא לחדש.
    למרות שהכיסא שם היה כפי שאופנוע נמכר. אבל בגלל שלך יש יותר ק"מ ממני על האופנוע
    כמובן שאתה יודע טוב יותר!

    אם אני לא טועה גליטוס זה קטנוע...ואני ממש לא מבין בקטנועים...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 12:39
  2. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 14:02
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 21:34
  4. אופנוע ראשון a1 לנסיעה בינעירונית
    על ידי Zmirnoff בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-08-2015, 19:04
  5. ויברטור לנסיעה יומית ארוכה
    על ידי ronen_sch בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 22:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO