גם הג'ילרה נקסוס 500 יעשה את העבודה בקלות, אם תצליח למצוא כלי שמור.
לחובתו יש לציין שלא בטוח שהוא יהיה מאוד נוח לנסיעות ארוכות, אבל התנהגות הכביש הספורטיבית שלו (ביחס לקטנוע, כן?) יכולה קצת לפצות על זה.
באמת תבדוק את ה max של סאן יאנג חדש יעלה לך סביב ה 40
גם הג'ילרה נקסוס 500 יעשה את העבודה בקלות, אם תצליח למצוא כלי שמור.
לחובתו יש לציין שלא בטוח שהוא יהיה מאוד נוח לנסיעות ארוכות, אבל התנהגות הכביש הספורטיבית שלו (ביחס לקטנוע, כן?) יכולה קצת לפצות על זה.
או טי-מקס.
טיל-מקס ותחנת דלק גרעינית ניידת.
טיל ערס ומחסן חלפים.
מה באמת אתם אומרים על סאן יאנג 600??
נוח? מרווח טיפולים? יעמוד בזה?
יש יד 2 בכלל?
האמת שכבר התחרפנתי...
אמרו לי שה cb500x לא יהיה כזה נוח ובתכלס עדיף לי קטנוע (כורסא) כמו הבורגמן 650...האם זה נכון?
האם טורינג כמו ה cb500x לא יהיה יותר טוב? חשבתי גם עניין ההילוכים , אולי זה ייתן לי קצת טעם לנסיעה ולא יהיה משעמם...אחרי הכל זה כמעט
שעה וחצי..
Help!!
נוחות זה דבר יחסי, חלק יגידו רק קטנוע חלק אופנוע וחלקנו אמרו לך רכבת ....אחרי הכל זה כמעט שעה וחצי .... ואני אוסיף לכל כוון.
כל מה שאפשר להגיד נאמר, דעות לפה ולשם. עכשיו אתה צריך לקחת החלטה.
יצא לי לרכב על הcb500x, אופנוע די נחמד,
מרגיש ממש פצפון בהשוואה לוי סטרום, וגם לא נוח כמו הויסטרום אפילו לא קרוב.
חבל גם שיש להם את בעיית השמן, אני מציע לך שתקח נסיעת מבחן על שניהם כדי להבין.
כנראה אין תחליף לוי סטרום
הוא יהיה נוח לנסיעה יומית של שעה וחצי בכל כיוון?
ושוב (סליחה שאני חופר), אבל האם באמת ישנה לי עניין ההילוכים מבחינת עניין בנסיעה...בכל זאצת שעה וחצי...
איכס אסלה עם גלגלים.
עדיף הונדה קאב.
בטח שהילוכים מוסיפים עניין ולדעתי אפילו גורמים לך להיות מחושב יותר.
קטנוע לי גורם להיות שאנן.
אה?