אכן מעט מוזר הסיפור, לאור נסיוני במספר לא מועט של הזמנות מאתר זה ולשביעות רצוני הרבה.
כנראה שאין אישור מסירה ואם הם לא יכולים לספק כזה הטענות שלהם צריכות להיות מול דואר ישראל ולא מול הלקוח.
במקרה הזה קל יותר לעבוד מול הלקוח מאשר מערכת מסורבלת אז הם מנסים. כל עוד אין אישור מסירה - אין הוכחה שהלקוח קיבל את התמורה. מאחר והכל מגובה בתכתובות שלו איתם ועם פייפאל, אין להם קייס. בית משפט לא עובד על נדמה לי, בית משפט עובד על הוכחות. הלקוח מציג תשלום, המוכר צריך להציג אישור/ הוכחת מסירה כלשהי. בעולם האונליין היום, עם פייפאל ואיביי, המוצר באחריות המוכר עד לרגע בו הלקוח מקבל אותו לידיו מאחר ויש תיעוד להכל - העברת הכסף ומעקב החבילה עצמה עד למסירה ללקוח.
אין כזה אישור/ הוכחת מסירה? מבחינת בית המשפט הלקוח לא קיבל את המוצר.
אכן מעט מוזר הסיפור, לאור נסיוני במספר לא מועט של הזמנות מאתר זה ולשביעות רצוני הרבה.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
לכל המגיבים- אני לא מחייב אף אחד איפה לקנות ואיפה לא, אבל חשבתי שבפלטפורמה הזאת חיוני יהיה להציג את הסיפור הזה. להוסיף לכם עוד משתנה
בחישוב של "איפה לקנות" את ציוד. שלא תבינו אותי לא נכון, אין פה שום אינטרס נסתר להצדיק רכישה בארץ במחירים גבוהים- ועדיין משתלם יותר לקנות בחו"ל.
אגב, אני גם הייתי מרוצה מהם עד המקרה הזה, אבל אחרי מקרה כזה שבו ממשיכים להציק -אין מצב בעולם שאני מבצע עוד קניה אצלהם. יש מספיק אתרים
היום שמספקים אחלה שירות ואחלה מחירים- ואפילו הנציגים שלהם מדברים אנגלית.
אני גם בדיוק לאחר קנייה אצלם של מעיל וכפפות.
למוצרים לקח המוווווון זמן להגיע, בערך חודש וחצי ובהפרשים של שבועיים למרות שנשלחו ביחד, כמובן באשמת המכס (למרות שהם לא היו הכי זריזים בלשלוח אותם).
תוך כדי ניסיתי להתכתב איתם ולהסביר להם שזה לא הגיוני שהמוצרים תקועים כ"כ הרבה זמן במכס, והם עונים לי בזלזול לחכות בסבלנות (חכה עוד שבוע, חכה עוד שבוע...).
בסופו של דבר אכלתי מס שלא הייתי צריך לשלם במקור (חלקי חילוף לרכב).
בסדר, מילא. לא ממש אשמתם...
אבל הכפפה הגיעה פגומה עם קרע בתפר פנימי שחושף את הבידוד, והם הציעו שאני אשלח אותה חזרה על חשבוני אליהם, הם ישלחו ליצרן, היצרן אליהם, והם אלי...
כתבתי להם במייל זועם שאין מצב שאני משלם, ואין מצב שאני עושה את החורף הזה בלי כפפה בגלל שהיא בתיקון.
כרגע הם מחכים לתשובה מהיצרן (held) שנמצא בחופשת חג מולד עד אמצע חודש ינואר... את המילה 'פיצוי' או 'מצטערים' לא שמעתי מהם.
בגדול אני יכול לסכם שהם בסדר כל עוד מה שקיבלת בסדר. קניתי מהם בעבר קסדה. חבל שלי לא הייתה חוויה טובה יותר כמו לאחרים כאן.
אני גם הזמנתי הרבה פעמים לפעמים נתקע מעל חודש וחצי לפעמים תוך שבוע שבועיים הרבה סוחרים נדפקים בגלל דואר ישראל מכס וכל מיני שיט בארץ.
לרוב אם יש לכם יכולת עקיבה למשולח לוקח להגיע לארץ משהו כמו 4 ימים כמעט מכל מקום (יש לי ניסיון עם כל היבשות חוץ מאנטרטיקה) משם לביתנו זה רק עיניין של של מזל שהמינימום זה שבוע
גם מהאתר הזה, תוך 3 4 ימים מההזמנה זה כבר בארץ, פשוט הדואר המזד**ן שלנו תוקע את זה ... לי אישית אין תלונות נגד האתר, והוא המקום היחיד שאני מזמין ממנו כרגע, גם בהתחשב במחירים ללא תחרות וגם בשירות הטוב אליו אני אישית זכיתי, עצם העובדה שכלכך הרבה משתמשים בפורום הזה קונים מאתר הזה, מצביע על המוניטין שלו...
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
בואו נשים רגע דברים בפרופורציות: אתם מצפים לקבל שרות אמריקאי מחברה עם מנטליות גרמנית. זה שונה. אני לא ארחיב הרבה על הבדלי התרבות בין ארה"ב לגרמניה לישראל - רק אזכיר שהיו הרבה שרשורים על מיקרים דומים בארץ שכשהלקוח הגיע עם מוצר פגום ואמרו לו שהוא עשה את זה ושלחו אותו לחפש את החברים שלו (בחנויות /יבואנים מהגדולים בתחום). אז פה לא שולחים אותו לקבינימרט כמו הישראלים אבל גם לא מקבלים את כל מה שהוא אומר כמו האמריקאים. הם גרמנים וזה לא קל להתמודד איתם אבל עם סבלנות אשר לפתור הכל.
ולמה שילמת על חלקי חילוף למכס? גם לי הם ניסו להלביש את זה על כפפות אז הראיתי להם שזה כפפות ובזה זה נגמר (שילמתי רק מע"מ).