אני אסביר לך מה קרה פה:
1. אתה רוכב בנתיב השלישי (השמאלי ביותר).
2. אתה מתחיל לגלוש לנתיב השני (האמצעי) ללא איתות ובלי לבדוק היטב את מצב התנועה מאחוריך.
3. אחרי שכבר עברת לנתיב השני, אתה ממשיך באותה תנועת גלישה אלכסונית לכיוון הנתיב הראשון.
4. כאשר אתה כבר קרוב לחצות את קו ההפרדה לנתיב הראשון, אתה מפעיל את האיתות ואתה שוב לא בודק את מצב התנועה מאחוריך.
*************************
האם בין סעיף 1 לסעיף 2, ראית את הרוכב השני? האם הערכת נכון את המהירות והמרחק שלו ממך? האם הוא היה בנתיב השני
אליו חתכת בגלישה ?
בגלל אופן הרכיבה שלך בסעיפים 2,3 ניתן לצפות מראש את המהלך הבא שלך כמתואר בסעיף 4. האם אותו רוכב עבר מהנתיב השני
לראשון והבין שגם שם, שוב אתה מתכוון לחתוך אותו ?
כל ההתנהלות שלך ערכה 5 שניות וסביר מאוד להניח שהרוכב שחלף על פניך היה מאחוריך וראה הכל, אבל אתה לא ראית אותו בגלל
שלא סובבת את הראש לבדוק היטב את מצב התנועה לפני ביצוע מעבר נתיב בבטחה. הגלישה שלך בין הנתיבים וללא הפעלת איתות מתי שהיה צריך ולמשך זמן סביר.
אני לא מצדיק את דרך הפעולה של הרוכב אשר חלף על פניך, ואני חושב שאין שום טעם לחנך נהגים אחרים על הכביש,
אבל ייתכן שבאותו הרגע, הוא פשוט החליט להעיר מישהו משנת החורף שלו...
נ.ב.
אחת הנקודות המטרידות ביותר בשרשור הזה, היא מספר מגיבים הגדול אשר מסתמכים על מראות.
אסור להסתמך על מראות! הן בגדר המלצה בלבד.
חובה לסובב את הראש להביט לאחור (לא רק לצדדים)!