עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: כמעט הוריד אותי אופנוען

  1. #16
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    אחד הדברים הבודדים שגורמים לי להוריד מהירות בנסיעה בכביש זה כשאני מגיע לטריטוריה של דו גלגלי אחר...אוטומטית אני נותן הרבה יותר תשומת לב לקריאת הרכיבה שלו כדי להמנע ממקרים כאלה. במיוחד אם אני מגיע מאחורה ואני יודע שאין סיכוי שהוא יראה אותי בזמן.
    חשוב מאוד שכולנו נתנהג ככה, אבל כמו שאמרו מעליי - את האחוז הקטן לא ניתן לשנות. וממנו נדאג להזהר.
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    25
    הרוכב בסרט לא מפגין "חוסר צומת לב" הוא מפגין זלזול בחיים שלו עצמו ושל אחרים סביבו - אין לו כמעט שום מרווח לטעות ועם יתקל בהפתעה (פקק פתאומי, הפרעה לתנועה, חפץ על הכביש, רכב שסותה מהנתיב ......) הסיכוי שהוא יגמור לא טוב די גדול. זה חרא. נהגים עסוקים בעוד דברים חוץ מנהיגה בכלל ובתנועה איטית בפרט. זה טבעו של עולם ולא נוכל לשנות את זה.
    כן נוכל לרכב בהתאם - שמירת מרחק, מהירות מתאימה וצפירה פה ושם איפה שיש חשש שנהג או רוכב לא מבחין בנו בזמן.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי ariel צפיה בהודעה
    הרוכב בסרט לא מפגין "חוסר צומת לב" הוא מפגין זלזול בחיים שלו עצמו ושל אחרים סביבו - אין לו כמעט שום מרווח לטעות ועם יתקל בהפתעה (פקק פתאומי, הפרעה לתנועה, חפץ על הכביש, רכב שסותה מהנתיב ......) הסיכוי שהוא יגמור לא טוב די גדול. זה חרא. נהגים עסוקים בעוד דברים חוץ מנהיגה בכלל ובתנועה איטית בפרט. זה טבעו של עולם ולא נוכל לשנות את זה.
    כן נוכל לרכב בהתאם - שמירת מרחק, מהירות מתאימה וצפירה פה ושם איפה שיש חשש שנהג או רוכב לא מבחין בנו בזמן.
    לא יכלתי להגיד את זה טוב יותר.

    לא קשור באופן ישיר לסרטון אלא יותר לתוכן התגובות, נתקלתי בזמן האחרון במגמה מדאיגה שנהגי קטנועי 250+ סמ"ק פשוט מקפלים מראות ונוסעים איתם מקופלות, אני לא מצליח להבין איפה הראש שלהם.
    איך אתה יכול לנהוג לעזאזל בלי לראות את כל האיזורים המתים, לא רוצה לדעת איך הם עוברים נתיבים.

  4. #19
    Member הסמל האישי של Zurs
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי dor1987 צפיה בהודעה
    סליחה אם השאלה לא במקום
    אבל איזו מצלמה זו?
    Gopro hero 4 black
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    יכול להיות שאני טועה, אבל נראה בסרטון נראה שהרכב בנתיב הימיני מאיץ ונראה שאתה רוצה לעבור לנתיב הימני (רואים תנועה שלך ימינה על גבי המסלול) ולא ממש מביט במראות לפני שאתה עובר. אבל אולי אני טועה
    המצלמה מחוברת ברצועת חזה, אז לא ניתן לראות את מה שאני רואה במראות ואת תנועות הראש שלי.

    המטרה של האשכול הזה הוא לשתף מקרה שבעיניי מצטייר כיותר חריג ממה שתואר כאן התגובות, ולא להאשים את כל הנהגים בכביש.
    ביומיום אני נהנה מאוד מהרכיבה שלי ואין לי הפתעות, הכל פשוט חלק וכיף. על השוליים לרוב אני מצליח להכין את עצמי לקטנוען ממהר, לכן לרוב אני לא מופתע וגם לא מתרגש.
    המקרה הזה מיוחד כי מדובר כאן בכביש גדול של 3 נתיבים, עם תנועה זורמת של 110-130 קמש,
    בסה"כ לכאורה תנאי דרך מעולים ורגועים נטולי הפתעות. ועם כל הזהירות שלי, מראות, מבט הצידה - לא היה ניתן לראות את הבחור בשום מצב, מי שחושב שיכל להתכונן אליו מראש שישכח מזה.
    סה"כ סרטון נוסף לאוסף הסרטונים שרוכבים צופים בהם כדי ללמוד מטעויות ומקרים בהם רוכבים אחרים נתקלו.

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    לא היתה לך תנועה ימינה על המסלול האמצעי לכיוון הנתיב הימני?

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    כביש 4 דרום, ערב, הכל סטנדרטי, המכוניות נוסעות 110-130 לרוב, ואז זה מה שקרה לי:


    זו לא פעם ראשונה שחולף לידי סופר ספורט משמעותית מהיר יותר ממני, אני כבר רגיל לרעש שמפתיע פתאום (אני רוכב על 300CC), אבל הבן אדם הזה חתך אותי כשעברתי נתיב.
    לא יודע אם הסרטון מספיק משקף את מה שהלך שם, אבל באמת שהרצתי לעצמי כל שאר הנסיעה תרחישים אחרים בהם זה היה נגמר רע. מה היה קורה אם הייתי רוכב פחות רגוע מאיך שרכבתי בסרטון, והייתי קצת יותר אגרסיבי על הכביש ומהיר - אני די מתקשה להאמין שהוא היה מצליח להתחמק מפגיעה בי וההחלטה שלו באותו רגע להפתיע אותי מימין לא הייתה שונה.

    לילה טוב.
    אני אסביר לך מה קרה פה:
    1. אתה רוכב בנתיב השלישי (השמאלי ביותר).
    2. אתה מתחיל לגלוש לנתיב השני (האמצעי) ללא איתות ובלי לבדוק היטב את מצב התנועה מאחוריך.
    3. אחרי שכבר עברת לנתיב השני, אתה ממשיך באותה תנועת גלישה אלכסונית לכיוון הנתיב הראשון.
    4. כאשר אתה כבר קרוב לחצות את קו ההפרדה לנתיב הראשון, אתה מפעיל את האיתות ואתה שוב לא בודק את מצב התנועה מאחוריך.
    *************************
    האם בין סעיף 1 לסעיף 2, ראית את הרוכב השני? האם הערכת נכון את המהירות והמרחק שלו ממך? האם הוא היה בנתיב השני
    אליו חתכת בגלישה ?
    בגלל אופן הרכיבה שלך בסעיפים 2,3 ניתן לצפות מראש את המהלך הבא שלך כמתואר בסעיף 4. האם אותו רוכב עבר מהנתיב השני
    לראשון והבין שגם שם, שוב אתה מתכוון לחתוך אותו ?

    כל ההתנהלות שלך ערכה 5 שניות וסביר מאוד להניח שהרוכב שחלף על פניך היה מאחוריך וראה הכל, אבל אתה לא ראית אותו בגלל
    שלא סובבת את הראש לבדוק היטב את מצב התנועה לפני ביצוע מעבר נתיב בבטחה. הגלישה שלך בין הנתיבים וללא הפעלת איתות מתי שהיה צריך ולמשך זמן סביר.

    אני לא מצדיק את דרך הפעולה של הרוכב אשר חלף על פניך, ואני חושב שאין שום טעם לחנך נהגים אחרים על הכביש,
    אבל ייתכן שבאותו הרגע, הוא פשוט החליט להעיר מישהו משנת החורף שלו...

    נ.ב.
    אחת הנקודות המטרידות ביותר בשרשור הזה, היא מספר מגיבים הגדול אשר מסתמכים על מראות.
    אסור להסתמך על מראות! הן בגדר המלצה בלבד.
    חובה לסובב את הראש להביט לאחור (לא רק לצדדים)!
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 30-12-2015 בשעה 20:59.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Ross צפיה בהודעה
    אני אסביר לך מה קרה פה:
    1. אתה רוכב בנתיב השלישי (השמאלי ביותר).
    2. אתה מתחיל לגלוש לנתיב השני (האמצעי) ללא איתות ובלי לבדוק היטב את מצב התנועה מאחוריך.
    3. אחרי שכבר עברת לנתיב השני, אתה ממשיך באותה תנועת גלישה אלכסונית לכיוון הנתיב הראשון.
    4. כאשר אתה כבר קרוב לחצות את קו ההפרדה לנתיב הראשון, אתה מפעיל את האיתות ואתה שוב לא בודק את מצב התנועה מאחוריך.
    *************************
    האם בין סעיף 1 לסעיף 2, ראית את הרוכב השני? האם הערכת נכון את המהירות והמרחק שלו ממך? האם הוא היה בנתיב השני
    אליו חתכת בגלישה ?
    בגלל אופן הרכיבה שלך בסעיפים 2,3 ניתן לצפות מראש את המהלך הבא שלך כמתואר בסעיף 4. האם אותו רוכב עבר מהנתיב השני
    לראשון והבין שגם שם, שוב אתה מתכוון לחתוך אותו ?

    כל ההתנהלות שלך ערכה 5 שניות וסביר מאוד להניח שהרוכב שחלף על פניך היה מאחוריך וראה הכל, אבל אתה לא ראית אותו בגלל
    שלא סובבת את הראש לבדוק היטב את מצב התנועה לפני ביצוע מעבר נתיב בבטחה. הגלישה שלך בין הנתיבים וללא הפעלת איתות מתי שהיה צריך ולמשך זמן סביר.

    אני לא מצדיק את דרך הפעולה של הרוכב אשר חלף על פניך, ואני חושב שאין שום טעם לחנך נהגים אחרים על הכביש,
    אבל ייתכן שבאותו הרגע, הוא פשוט החליט להעיר מישהו משנת החורף שלו...

    נ.ב.
    אחת הנקודות המטרידות ביותר בשרשור הזה, היא מספר מגיבים הגדול אשר מסתמכים על מראות.
    אסור להסתמך על מראות! הן בגדר המלצה בלבד.
    חובה לסובב את הראש להביט לאחור (לא רק לצדדים)!
    צודק red ross .

  8. #23
    ציטוט נכתב במקור על ידי 4x4 צפיה בהודעה
    צודק red ross .
    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Ross צפיה בהודעה
    אני אסביר לך מה קרה פה:
    1. אתה רוכב בנתיב השלישי (השמאלי ביותר).
    2. אתה מתחיל לגלוש לנתיב השני (האמצעי) ללא איתות ובלי לבדוק היטב את מצב התנועה מאחוריך.
    3. אחרי שכבר עברת לנתיב השני, אתה ממשיך באותה תנועת גלישה אלכסונית לכיוון הנתיב הראשון.
    4. כאשר אתה כבר קרוב לחצות את קו ההפרדה לנתיב הראשון, אתה מפעיל את האיתות ואתה שוב לא בודק את מצב התנועה מאחוריך.
    *************************
    האם בין סעיף 1 לסעיף 2, ראית את הרוכב השני? האם הערכת נכון את המהירות והמרחק שלו ממך? האם הוא היה בנתיב השני
    אליו חתכת בגלישה ?
    בגלל אופן הרכיבה שלך בסעיפים 2,3 ניתן לצפות מראש את המהלך הבא שלך כמתואר בסעיף 4. האם אותו רוכב עבר מהנתיב השני
    לראשון והבין שגם שם, שוב אתה מתכוון לחתוך אותו ?

    כל ההתנהלות שלך ערכה 5 שניות וסביר מאוד להניח שהרוכב שחלף על פניך היה מאחוריך וראה הכל, אבל אתה לא ראית אותו בגלל
    שלא סובבת את הראש לבדוק היטב את מצב התנועה לפני ביצוע מעבר נתיב בבטחה. הגלישה שלך בין הנתיבים וללא הפעלת איתות מתי שהיה צריך ולמשך זמן סביר.

    אני לא מצדיק את דרך הפעולה של הרוכב אשר חלף על פניך, ואני חושב שאין שום טעם לחנך נהגים אחרים על הכביש,
    אבל ייתכן שבאותו הרגע, הוא פשוט החליט להעיר מישהו משנת החורף שלו...

    נ.ב.
    אחת הנקודות המטרידות ביותר בשרשור הזה, היא מספר מגיבים הגדול אשר מסתמכים על מראות.
    אסור להסתמך על מראות! הן בגדר המלצה בלבד.
    חובה לסובב את הראש להביט לאחור (לא רק לצדדים)!
    ממש לא צודק !
    אין ספק שהיה לו נוח ונעים לשבת בערב עם המחשב והכוס תה שלו ולנתח את הסיטואציה.
    אני חושב שהניתוח הקר שלו, על סעיפיו is a bunch of bullshit.
    במקום להתפלפל ולשאול שאלות רטוריות, תסתכל שוב על הסרטון. הבחור בא במהירות גבוהה ביותר.
    אם היו לאדון המגיב מידות מועטות של צניעות וניסיון הוא היה מבין שאין שום סיכוי לראות דבר כזה בא מאחורה. במיוחד כשאתה במהירות של 120
    כשיש רעש מסביבך ובקסדה ואתה לא שומע, כשהתנועה לכאורה זורמת ושאין אין שום דרך שלא להיות מופתע, אלא אם כן התמזל מזלך להסתכל בדיוק כמה רגעים לפני שהוא עקף ולקלוט אותו. מעבר לזה פותש היה צריך להסתכל לאחור כל הזמן. ואגב הסתכלות לאחור היא לכל היותר לצדדים וממש לא לבחון את מה שקורה בדיוק מאחוריך באמצעות סיבוב הראש- לזה יש מראות.
    אז אני ממליץ לרד רוס שינהג קצת בדרך ארץ ולא ישפוט מהכורסה אנשים אחרים ובטח שלא יגיד שהם היו צריכים להקיץ משנת החורף.

  9. #24
    Member הסמל האישי של Zurs
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Ross צפיה בהודעה
    אני אסביר לך מה קרה פה:
    1. אתה רוכב בנתיב השלישי (השמאלי ביותר).
    2. אתה מתחיל לגלוש לנתיב השני (האמצעי) ללא איתות ובלי לבדוק היטב את מצב התנועה מאחוריך.
    3. אחרי שכבר עברת לנתיב השני, אתה ממשיך באותה תנועת גלישה אלכסונית לכיוון הנתיב הראשון.
    4. כאשר אתה כבר קרוב לחצות את קו ההפרדה לנתיב הראשון, אתה מפעיל את האיתות ואתה שוב לא בודק את מצב התנועה מאחוריך.
    *************************
    האם בין סעיף 1 לסעיף 2, ראית את הרוכב השני? האם הערכת נכון את המהירות והמרחק שלו ממך? האם הוא היה בנתיב השני
    אליו חתכת בגלישה ?
    בגלל אופן הרכיבה שלך בסעיפים 2,3 ניתן לצפות מראש את המהלך הבא שלך כמתואר בסעיף 4. האם אותו רוכב עבר מהנתיב השני
    לראשון והבין שגם שם, שוב אתה מתכוון לחתוך אותו ?

    כל ההתנהלות שלך ערכה 5 שניות וסביר מאוד להניח שהרוכב שחלף על פניך היה מאחוריך וראה הכל, אבל אתה לא ראית אותו בגלל
    שלא סובבת את הראש לבדוק היטב את מצב התנועה לפני ביצוע מעבר נתיב בבטחה. הגלישה שלך בין הנתיבים וללא הפעלת איתות מתי שהיה צריך ולמשך זמן סביר.

    אני לא מצדיק את דרך הפעולה של הרוכב אשר חלף על פניך, ואני חושב שאין שום טעם לחנך נהגים אחרים על הכביש,
    אבל ייתכן שבאותו הרגע, הוא פשוט החליט להעיר מישהו משנת החורף שלו...

    נ.ב.
    אחת הנקודות המטרידות ביותר בשרשור הזה, היא מספר מגיבים הגדול אשר מסתמכים על מראות.
    אסור להסתמך על מראות! הן בגדר המלצה בלבד.
    חובה לסובב את הראש להביט לאחור (לא רק לצדדים)!
    אגיד את זה שוב כפי שאמרתי 2 תגובות מעליך - המצלמה שלי מחוברת לחזה, לכן לא ניתן לראות תנועות עם הראש.
    לגבי יתר התגובה שלך - אני מקבל רושם שאתה חושב שאפשר לראות מקילומטרים במראות רוכב שמגיע אליך ב- 180 קמ"ש כאשר מפוזרים מכוניות בכל הכביש.
    וזה לא רלוונטי אם הפעלתי את האיתות קרוב או רחוק לקטע המקווקוו, זה לא מדע מדויק, הכי קל נוח לשבת ולצפות בסרטונים ולהגיד "הנה פה היית צריך לעשות ככה".

    ציטוט נכתב במקור על ידי אמיליוס צפיה בהודעה
    ממש לא צודק !
    אין ספק שהיה לו נוח ונעים לשבת בערב עם המחשב והכוס תה שלו ולנתח את הסיטואציה.
    אני חושב שהניתוח הקר שלו, על סעיפיו is a bunch of bullshit.
    במקום להתפלפל ולשאול שאלות רטוריות, תסתכל שוב על הסרטון. הבחור בא במהירות גבוהה ביותר.
    אם היו לאדון המגיב מידות מועטות של צניעות וניסיון הוא היה מבין שאין שום סיכוי לראות דבר כזה בא מאחורה. במיוחד כשאתה במהירות של 120
    כשיש רעש מסביבך ובקסדה ואתה לא שומע, כשהתנועה לכאורה זורמת ושאין אין שום דרך שלא להיות מופתע, אלא אם כן התמזל מזלך להסתכל בדיוק כמה רגעים לפני שהוא עקף ולקלוט אותו. מעבר לזה פותש היה צריך להסתכל לאחור כל הזמן. ואגב הסתכלות לאחור היא לכל היותר לצדדים וממש לא לבחון את מה שקורה בדיוק מאחוריך באמצעות סיבוב הראש- לזה יש מראות.
    אז אני ממליץ לרד רוס שינהג קצת בדרך ארץ ולא ישפוט מהכורסה אנשים אחרים ובטח שלא יגיד שהם היו צריכים להקיץ משנת החורף.
    שימחת אותי
    נערך לאחרונה על ידי Zurs; 31-12-2015 בשעה 00:12.

  10. #25
    Member הסמל האישי של Zurs
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    126
    בטעות, למחוק.

  11. #26
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    המצלמה מחוברת ברצועת חזה, אז לא ניתן לראות את מה שאני רואה במראות ואת תנועות הראש שלי.

    המטרה של האשכול הזה הוא לשתף מקרה שבעיניי מצטייר כיותר חריג ממה שתואר כאן התגובות, ולא להאשים את כל הנהגים בכביש.
    ביומיום אני נהנה מאוד מהרכיבה שלי ואין לי הפתעות, הכל פשוט חלק וכיף. על השוליים לרוב אני מצליח להכין את עצמי לקטנוען ממהר, לכן לרוב אני לא מופתע וגם לא מתרגש.
    המקרה הזה מיוחד כי מדובר כאן בכביש גדול של 3 נתיבים, עם תנועה זורמת של 110-130 קמש,
    בסה"כ לכאורה תנאי דרך מעולים ורגועים נטולי הפתעות. ועם כל הזהירות שלי, מראות, מבט הצידה - לא היה ניתן לראות את הבחור בשום מצב, מי שחושב שיכל להתכונן אליו מראש שישכח מזה.
    סה"כ סרטון נוסף לאוסף הסרטונים שרוכבים צופים בהם כדי ללמוד מטעויות ומקרים בהם רוכבים אחרים נתקלו.
    הציטוט הזה הוא אוקסימורון.
    אין דבר כזה "...תנאי דרך מעולים, רגועים, נטולי הפתעות. ועם כל הזהירות שלך...". אתה נוסע על כביש ציבורי,
    עם נהגים נוספים, שכל אחד עסוק במשהו אחר. כל רגע עלול לעוף עליך בקבוק מאחד הרכבים (כן, אנשים זורקים גם פחיות),
    סיגריה בוערת, או כל דבר אחר. על אופנוע צריך להקדיש תשומת לב ליותר מוקדים מנסיעה ברכב. אסור להיות שאנן לרגע,
    אתה לא רוכב על בימבה בסלון. אתה חייב תמיד להיות ערני ותמיד מודע למצב התנועה לפחות ארבעה-חמישה כלי רכב לפניך ומאחוריך.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    אגיד את זה שוב כפי שאמרתי 2 תגובות מעליך - המצלמה שלי מחוברת לחזה, לכן לא ניתן לראות תנועות עם הראש.
    לגבי יתר התגובה שלך - אני מקבל רושם שאתה חושב שאפשר לראות מקילומטרים במראות רוכב שמגיע אליך ב- 180 קמ"ש כאשר מפוזרים מכוניות בכל הכביש.
    רשמתי בבירור בצבע אדום ושחור בולט, שאני לא מעודד שימוש במראות! מאיפה קיבלת רושם הפוך ?!

    בוא נעשה בדיקה קצרה.
    1. בשניה השישית בסירטון, אופנוע עוקף אותך.
    2. בשניה השמינית, המרחק שלך ממנו ברגע זה, זהה למרחק שהוא היה מאחוריך, כאשר הדלקת איתות ברגע האחרון וניסית לעבור לנתיב הראשון.
    3. בסוף הסירטון, בשניה העשירית עדיין אפשר לראות את האופנוע שעקף אותך.
    המרחק שלך ממנו גם הפעם, זהה למרחק שהוא היה מאחוריך כאשר עברת לנתיב השני ללא איתות.
    אם בשניה השמינית והעשירית, אתה רואה אותו לפניך, למה לא ראית אותו פעמים, אם סובבת את הראש (לטענתך)
    לפני כל פעם שעברת נתיב?


    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    וזה לא רלוונטי אם הפעלתי את האיתות קרוב או רחוק לקטע המקווקוו, זה לא מדע מדויק, הכי קל נוח לשבת ולצפות בסרטונים ולהגיד "הנה פה היית צריך לעשות ככה".
    אמצעי התקשורת החשוב ביותר בין הנהגים בכביש הוא האיתות.
    איתות מודיע מראש למשתמשי דרך אחרים אשר חולקים איתך את אותו כביש, שבכוונתך לבצע שינוי בכיוון הנסיעה שלך.
    את האיתות אתה חייב להפעיל מספיק זמן לפני ביצוע שינוי הכיוון, בכדי לא להפתיע נהגים אחרים ושיהיה להם מספיק זמן להגיב
    (להאט, להאיץ, לפנות לך מקום, או שיעברו גם הם לנתיב אחר).

    כאשר אתה כותב "שאיתות לא רלוונטי" אתה מזלזל בחיי כל האנשים הנוספים שנמצאים באותו רגע בסביבתך
    על הכביש. כמו שלא מצא חן בעינייך שנהג אחר הפתיע אותך (ופתחת על זה שירשור) תשתמש תמיד באיתות
    (מספיק זמן מראש), תתחשב בנהגים הנוספים על הכביש ואל תפתיע אותם.


    ציטוט נכתב במקור על ידי אמיליוס צפיה בהודעה
    ממש לא צודק !
    אין ספק שהיה לו נוח ונעים לשבת בערב עם המחשב והכוס תה שלו ולנתח את הסיטואציה.
    אני חושב שהניתוח הקר שלו, על סעיפיו is a bunch of bullshit.
    במקום להתפלפל ולשאול שאלות רטוריות, תסתכל שוב על הסרטון. הבחור בא במהירות גבוהה ביותר.
    אם היו לאדון המגיב מידות מועטות של צניעות וניסיון הוא היה מבין שאין שום סיכוי לראות דבר כזה בא מאחורה. במיוחד כשאתה במהירות של 120
    כשיש רעש מסביבך ובקסדה ואתה לא שומע, כשהתנועה לכאורה זורמת ושאין אין שום דרך שלא להיות מופתע, אלא אם כן התמזל מזלך להסתכל בדיוק כמה רגעים לפני שהוא עקף ולקלוט אותו. מעבר לזה פותש היה צריך להסתכל לאחור כל הזמן. ואגב הסתכלות לאחור היא לכל היותר לצדדים וממש לא לבחון את מה שקורה בדיוק מאחוריך באמצעות סיבוב הראש- לזה יש מראות.
    אז אני ממליץ לרד רוס שינהג קצת בדרך ארץ ולא ישפוט מהכורסה אנשים אחרים ובטח שלא יגיד שהם היו צריכים להקיץ משנת החורף.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    שימחת אותי
    לא מדובר כאן בתחרות פופולריות או לייקים בפייסבוק. זה עניין של חיים, נכות או מוות.
    אם המטרה בשירשור היא לשתף ולא להאשים את כל הנהגים בכביש, תנסה להפיק את המיטב, קצת לפתוח את הראש
    לנתח וללמוד מהטעויות שלך (אם כי תמיד עדיף ללמוד מטעויות של אחרים).


    אמיליוס - אני רק רוצה לאחל לך שבאחד הימים, כאשר פותח השירשור ייסע בנתיבי איילון ויחתוך ארבעה נתיבים
    על מנת לרדת במחלף ברגע האחרון, אתה לא תהיה זה שיגיעה מאחוריו על אחד מהנתיבים האלו.
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 01-01-2016 בשעה 20:34.

  12. #27
    Member הסמל האישי של Zurs
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Ross צפיה בהודעה
    הציטוט הזה הוא אוקסימורון.
    אין דבר כזה "...תנאי דרך מעולים, רגועים, נטולי הפתעות. ועם כל הזהירות שלך...". אתה נוסע על כביש ציבורי,
    עם נהגים נוספים, שכל אחד עסוק במשהו אחר. כל רגע עלול לעוף עליך בקבוק מאחד הרכבים (כן, אנשים זורקים גם פחיות),
    סיגריה בוערת, או כל דבר אחר. על אופנוע צריך להקדיש תשומת לב ליותר מוקדים מנסיעה ברכב. אסור להיות שאנן לרגע,
    אתה לא רוכב על בימבה בסלון. אתה חייב תמיד להיות ערני ותמיד מודע למצב התנועה לפחות ארבעה-חמישה כלי רכב לפניך ומאחוריך.



    רשמתי בבירור בצבע אדום ושחור בולט, שאני לא מעודד שימוש במראות! מאיפה קיבלת רושם הפוך ?!

    בוא נעשה בדיקה קצרה.
    1. בשניה השישית בסירטון, אופנוע עוקף אותך.
    2. בשניה השמינית, המרחק שלך ממנו ברגע זה, זהה למרחק שהוא היה מאחוריך, כאשר הדלקת איתות ברגע האחרון וניסית לעבור לנתיב הראשון.
    3. בסוף הסירטון, בשניה העשירית עדיין אפשר לראות את האופנוע שעקף אותך.
    המרחק שלך ממנו גם הפעם, זהה למרחק שהוא היה מאחוריך כאשר עברת לנתיב השני ללא איתות.
    אם בשניה השמינית והעשירית, אתה רואה אותו לפניך, למה לא ראית אותו פעמים, אם סובבת את הראש (לטענתך)
    לפני כל פעם שעברת נתיב?



    אמצעי התקשורת החשוב ביותר בין הנהגים בכביש הוא האיתות.
    איתות מודיע מראש למשתמשי דרך אחרים אשר חולקים איתך את אותו כביש, שבכוונתך לבצע שינוי בכיוון הנסיעה שלך.
    את האיתות אתה חייב להפעיל מספיק זמן לפני ביצוע שינוי הכיוון, בכדי לא להפתיע נהגים אחרים ושיהיה להם מספיק זמן להגיב
    (להאט, להאיץ, לפנות לך מקום, או שיעברו גם הם לנתיב אחר).

    כאשר אתה כותב "שאיתות לא רלוונטי" אתה מזלזל בחיי כל האנשים הנוספים שנמצאים באותו רגע בסביבתך
    על הכביש. כמו שלא מצא חן בעינייך שנהג אחר הפתיע אותך (ופתחת על זה שירשור) תשתמש תמיד באיתות
    (מספיק זמן מראש), תתחשב בנהגים הנוספים על הכביש ואל תפתיע אותם.




    לא מדובר כאן בתחרות פופולריות או לייקים בפייסבוק. זה עניין של חיים, נכות או מוות.
    אם המטרה בשירשור היא לשתף ולא להאשים את כל הנהגים בכביש, תנסה להפיק את המיטב, קצת לפתוח את הראש
    לנתח וללמוד מהטעויות שלך (אם כי תמיד עדיף ללמוד מטעויות של אחרים).


    אמיליוס - אני רק רוצה לאחל לך שבאחד הימים, כאשר פותח השירשור ייסע בנתיבי איילון ויחתוך ארבעה נתיבים
    על מנת לרדת במחלף ברגע האחרון, אתה לא תהיה זה שיגיעה מאחוריו על אחד מהנתיבים האלו.
    אתה באמת חושב שאתה יכול לשפוט בן אדם עם מצלמה שמחוברת לחזה בסרטון של 10 שניות? כל החזרות שלך על האיתות שלי, אתה חושב שזה מדע מדויק? אתה ממשיך לחשוב שאני רדום ולא מאמלמ את הכביש?
    המטרה של הסרטון היא להראות מה יכול לקרות ושתמיד אפשר להיות מופתע, גם כשמסתכלים, מודעים למה שקורה מסביב ומאותתים. לאורך כל הזמן הייתי מודע למה שקורה מסביבי והרכיבה הייתה בהתאם - עם כל זה לא הייתי שאנן רגע אחד אפילו ותמיד המשכתי לאמלמ את הסביבה שלי ואז הבחור הזה הפתיע אותי.
    אתה מוכרח להבין שיש מקומות שאתה לא יכול להיכנס אליהם כמו הראש שלי והסביבה שהייתי בה באותו רגע - אתה לא יודע מי היה בצד ימין שלי מאחורי הרכב שהיה לידי, אתה לא יודע מי היה מאחורי, מי היה בנתיב השמאלי ואני כן. עם כל הכבוד, אתה לא יכול לומר "אותת ברגע האחרון", כי אותתי כשהייתי בנתיב שלי תוך כדי בדיקה מלאה.
    בנוסף, לא מבין למה אתה גם פוסל את זה שאני עובר מצד אחד של נתיב לצד השני שלו, לאופנועים אסור לשפר עמדה על אותו נתיב? זה נחשב לסטייה?
    אתה מתאמץ יותר מדי להציף טעויות שלי כאשר אין לך אפשרות אפילו לעשות את זה, וזו גם לא המטרה כאן.
    נערך לאחרונה על ידי Zurs; 02-01-2016 בשעה 13:07.

  13. #28
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    אתה באמת חושב שאתה יכול לשפוט בן אדם עם מצלמה שמחוברת לחזה בסרטון של 10 שניות? כל החזרות שלך על האיתות שלי, אתה חושב שזה מדע מדויק? אתה ממשיך לחשוב שאני רדום ולא מאמלמ את הכביש?
    המטרה של הסרטון היא להראות מה יכול לקרות ושתמיד אפשר להיות מופתע, גם כשמסתכלים, מודעים למה שקורה מסביב ומאותתים. לאורך כל הזמן הייתי מודע למה שקורה מסביבי והרכיבה הייתה בהתאם - עם כל זה לא הייתי שאנן רגע אחד אפילו ותמיד המשכתי לאמלמ את הסביבה שלי ואז הבחור הזה הפתיע אותי.
    אתה מוכרח להבין שיש מקומות שאתה לא יכול להיכנס אליהם כמו הראש שלי והסביבה שהייתי בה באותו רגע - אתה לא יודע מי היה בצד ימין שלי מאחורי הרכב שהיה לידי, אתה לא יודע מי היה מאחורי, מי היה בנתיב השמאלי ואני כן. עם כל הכבוד, אתה לא יכול לומר "אותת ברגע האחרון", כי אותתי כשהייתי בנתיב שלי תוך כדי בדיקה מלאה.
    בנוסף, לא מבין למה אתה גם פוסל את זה שאני עובר מצד אחד של נתיב לצד השני שלו, לאופנועים אסור לשפר עמדה על אותו נתיב? זה נחשב לסטייה?
    אתה מתאמץ יותר מדי להציף טעויות שלי כאשר אין לך אפשרות אפילו לעשות את זה, וזו גם לא המטרה כאן.
    אל תיתמם.
    זה ממש לא "שיפור עמדה בתוך הנתיב"
    וטרם הצלחתי לקרוא מחשבות.

    את העובדה הראשונה הסברתי בתגובה הראשונה שלי בשירשור הזה.
    עברת בתנועה אחידה ורציפה מהנתיב השלישי לנתיב הראשון.

    את העובדה השנייה, הסברתי בתגובה השנייה שלי בשירשור הזה.
    המרחק בינך לאופנוען בשניה השמינית והעשירית בסירטון,
    שווים בהתאמה למרחק שהוא היה מאחוריך כאשר עברת את הנתיבים.
    אם אתה רואה אותו לפניך, אך ייתכן לדעתך שלא תצליח לראות אותו מאחוריך,
    באותו המרחק ?!

    אם התנהלת בזהירות ובדקת לפני כל מעבר נתיב כפי שאתה טוען,
    אז היו לך לפחות שתי הזדמנויות להבחין בנעשה מאחוריך.
    הראשונה כאשר עברת מהנתיב השלישי לשני,
    וההזדמנות השנייה הייתה כאשר ניסית לעבור מהנתיב השני לראשון
    (כעת האופנוען היה עוד יותר קרוב עליך).

    אם למרות זאת לא ראית והופתעת, זה מוכיח שלא היתה לך מספיק מודעות לנעשה סביבך,
    או שאולי לא ממש בדקת.

    עובדה שלישית - לא השתמשת באיתות כאשר עברת מהנתיב השלישי לשני.
    הפעלת אותו ברגע האחרון, רק בשניה השישית בסירטון, בעת מעבר בין הנתיב השני לראשון.
    זה כאילו לא הפעלת אותו בכלל.

    למכוניות אין יכולת תמרון כמו לאופנוע. לו הייתה מגיעה מאחוריך מכונית במקום האופנוע,
    המצב שלך היה יכול להסתיים בצורה פחות נעימה. מטרת הסירטון היא אכן ללמוד מטעויות
    של אחרים וטוב מאוד שהעלית את הסירטון הזה. כולנו עושים טעויות ואין שום עיניין אישי נגדך.
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 02-01-2016 בשעה 20:36.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    אפשר להציע סיטואציה אחרת?
    כנסו רגע לראש הרוכב שתועד בנתיב הימני ותארו להם את האפשרות הבאה:
    הוא רוכב מהר. מאוד מהר. אבל הוא בנתיב הימני ביותר שלצערנו, בדרך כלל הוא הפנוי ביותר. הוא כבר רוכב לאורך 2-3 קילומטרים רק בנתיב הימני וזה מאפשר לו להתיישב על מהירות ממוצעת גבוהה יחסית.
    לאט לאט הוא מבחין מרחוק ברכב האפור כהה שנמצא לו בנתיב. הוא מבחין במרווח פתוח בתוך התנועה, "חלון פנוי" משמאל לרכב האפור, ויוצא לעקיפה.
    בזווית העין השמאלית הוא מבחין ברוכב אופנוע 300 סמ"ק שגולש באיטיות מהנתיב השמאלי אל תוך אמצע הנתיב המרכזי. בחישוב שלו, הוא יספיק לעבור בין הרכב לאופנוע, בטח ובטח אם יאיץ. הדבר האחרון שעובר לו בראש הוא להאט בצורה קיצונית, להסתכן בבלימה חריפה - רק כדי לעקוף גם את ה-300 משמאל..
    הוא יוצא לעקיפה, וה-300 משמאלו ממשיך לגלוש ימינה.
    "אין בעיה עם זה", הוא אומר לעצמו. אני אהיה 20 מטרים לפניו עד שהוא בכלל יבחין בי.
    באותו יום בערב הוא רואה שהוא מככב באשכול הודעות שלם בפורום....
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי כrובי צפיה בהודעה
    אפשר להציע סיטואציה אחרת?
    כנסו רגע לראש הרוכב שתועד בנתיב הימני ותארו להם את האפשרות הבאה:
    הוא רוכב מהר. מאוד מהר. אבל הוא בנתיב הימני ביותר שלצערנו, בדרך כלל הוא הפנוי ביותר. הוא כבר רוכב לאורך 2-3 קילומטרים רק בנתיב הימני וזה מאפשר לו להתיישב על מהירות ממוצעת גבוהה יחסית.
    לאט לאט הוא מבחין מרחוק ברכב האפור כהה שנמצא לו בנתיב. הוא מבחין במרווח פתוח בתוך התנועה, "חלון פנוי" משמאל לרכב האפור, ויוצא לעקיפה.
    בזווית העין השמאלית הוא מבחין ברוכב אופנוע 300 סמ"ק שגולש באיטיות מהנתיב השמאלי אל תוך אמצע הנתיב המרכזי. בחישוב שלו, הוא יספיק לעבור בין הרכב לאופנוע, בטח ובטח אם יאיץ. הדבר האחרון שעובר לו בראש הוא להאט בצורה קיצונית, להסתכן בבלימה חריפה - רק כדי לעקוף גם את ה-300 משמאל..
    הוא יוצא לעקיפה, וה-300 משמאלו ממשיך לגלוש ימינה.
    "אין בעיה עם זה", הוא אומר לעצמו. אני אהיה 20 מטרים לפניו עד שהוא בכלל יבחין בי.
    באותו יום בערב הוא רואה שהוא מככב באשכול הודעות שלם בפורום....
    במשוואה הזו יש שני גורמים, האחד משתנה -נהגים אחרים על הכביש שאין לנו שליטה על מעשיהם,
    והגורם השני קבוע -אנחנו, בעלי שליטה ויכולת להתפתח (נכון לפחות לרובינו).

    לפיכך, הסירטון מאפשר לנו להתיישב על מושב האופנוע של פותח השירשור,
    ולנסות לבחון, ללמוד ולהפיק לקחים, על מה ניתן לשפר ולשנות בעתיד.
    על מנת לצמצם את מספר אירועי ה"כמעט" שלא יבשילו למפגש,
    ראשית יש לבחון את עצמנו ולאחר מכן לחפש אשמים אחרים,
    בין אם מדובר ברכב או אופנוע, שנשלט בידי קמיקאזה או
    טייס שהחליט לעשות עלינו בז.

    אני מתקשה לקבל את העמדה הנחרצת של פותח השירשור,
    על מידת הזהירות הגבוה בה הוא נקט, על כך שהוא הופתע ובשום אופן לא היה ניתן
    להבחין בכלי הרכב השני, ועל דרך התנהלותו ללא רבב.
    זו בבירור לא צריכה להיות הדרך שהוא מנסה להציג כדוגמה בסירטון,
    שממנה אחרים אמורים ללמוד.



    נ.ב.
    לגבי הרמז שלך במשפט האחרון, הצבעים לא תואמים,
    הוא נשמע כמו מנוע של טרקטור, ונדמה לי שיש אגזוז גם בצד השמאלי.
    זו ממש לא יללה מטריפה של 4il, שמכוון ועובד בצורה מושלמת וחלקה.
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 04-01-2016 בשעה 19:48.

אשכולות דומים

  1. למה אין כמעט CUB בארץ?
    על ידי Torizard בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-05-2016, 12:58
  2. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-02-2016, 09:29
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 17:13
  4. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-11-2015, 11:59
  5. עזרה קטנוע ללא הנעה למשך כמעט שנה
    על ידי ido בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 20:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO