האופנוע עדיין אמין
הייתי שבוע שעבר בטיפול 1000 חינם והכל בסדר
טיפול גדול צפוי לעלות בסביבות ה400 שקל, עוד 8000 ק"מ
צריכת דלק בינתיים 1:25, לפי מעקב שלי באתר fuelly, שני שליש מהזמן בעיר.
אני לא יצאתי איתו אף פעם לשבילים. שתדע שהצמיגים שלו לא נותנים יתרון בשטח אבל העבירות שלו בהחלט כן.
האופנוע מצריך קצת תשומת לב של הרוכב כי אין לו מד דלק, יש לו נורית דלק שנדלקת כשנשארו 2 ליטר במיכל (50 ק"מ בערך) ואז צריך לסובב את ברז הדלק למצב רזרבה כדי שישאב את ה2 הנותרים. אני משתדל למלא לפני שצריך לסובב את הברז (180-190 ק"מ). אם לא מסובבים אז כאילו נגמר הדלק.
בגלל שזה לא הזרקת דלק, צריך להפעיל צ'וק בחורף למשך 30-60 שניות ואז לא לשכוח לכבות אותו.
מניע עם צ'וק בקלילות לגמרי.
בכלל מניע בנגיעה על הסטארטר.
מהירות שיוט באיילון בערך 105, מגיע ליותר מזה אם צריך עקיפה אבל זה לא נעים לרכוב ככה.
בעיר נכנס למרווחים צרים מאוד, רק צריך להיזהר עם המראות שהן בגובה של מראות של מסחרית. כלומר עובר מעל למכוניות פרטיות אבל לא מתחת למסחריות.
לא מת על המראות בכלל, קשה לראות בהן.
סה"כ מרוצה, תמורה מאוד טובה למחיר. אחריות לשנתיים אם צריך. וכבר ציינתי כמה פעמים שאני מאוד מאוד מרוצה מהשירות.


ציטוט ההודעה בתגובה
