עשית כאב ראש עם הפינקסאות הזו.
בשורה התחתונה אתה נהנה? (ותנסה בתשובתך להתעלם מסינדרום שטוקהולם)
אני רוצה לשתף נתוני צריכת דלק שלי עם האופנוע שלי כי זה אופנוע שאין עליו הרבה אינפורמציה ואספתי נתונים בקפידה.
הנתון היחיד שלא ממש מדוייק הוא אחוזי הנסיעה בעיר לעומת כביש מהר, הם בגדר ניחוש או תחושת בטן.
השתמשתי באתר fuelly בשביל לבצע את המעקב והוא בסה"כ די נוח.
סיכום:
בסה"כ צריכת הדלק שלי היא 24.4 ק"מ לליטר
סה"כ עשיתי 2519.39 ק"מ
שילמתי 623.66 שקלים על דלק (מינוס 40 שקל על המיכל הראשון שמילאתי עם Alf על חשבון לונסין)
מחיר ממוצע לק"מ 0.247 ₪
ממלא פעמים בחודש
נוסע בערך 60 אחוז מהזמן בעיר.
פעם אחת נגמר לי הדלק לאחר 222.8 ק"מ.
נורה נדלקת בערך כשנותרו 2 ליטר במיכל ואז עוברים לרזרבה.
אני מיומן בלזהות מתי כמעט נגמר המיכל העליון ובלעבור לרזרבה תוך כדי נסיעה למרות שאני משתדל למלא לפני שאני מגיע לרזרבה.
נתונים:
# Date km Liters km/L Price City % 1 2/7/2015 0 0 0 95% 2 27/07/15 175.4 8.116 21.61 6.65 95% 3 12/8/2015 176.4 6.465 27.28 6.295 50% 4 20/08/15 175.19 7.999 21.9 6.38 40% 5 7/9/2015 184 6.424 28.64 6.09 35% 6 15/10/15 191.5 8.07 23.73 6.07 70% 7 30/10/15 216.79 8.46 25.63 6.07 70% 8 10/11/2015 112.4 4.789 5.96 65% 9 24/11/15 222.8 9.698 23.14 5.79 75% 10 8/12/2015 181.41 6.5 27.91 6 60% 11 17/12/15 183.59 8.199 22.39 5.99 60% 12 3/1/2016 197.71 8.529 23.18 5.78 60% 13 11/1/2016 126.4 4.599 5.78 60% 14 20/01/16 183 7.188 26.25 5.78 70% 15 31/01/16 192.8 8.339 23.12 5.78 70% total
2519.4 103.38 24.37 623.66 ₪
שיטה:
אחרי כל מילוי אני מאפס את המונה ואז כשאני מגיע הביתה אני מצלם את הצג הדיגיטלי.
אני מחסיר את הנסיעה לבית מהסה"כ ק"מ ואת זה מזין לאתר.
את הקבלה אני שומר ואז מזין את הנתונים שלה, גם מחיר וגם כמות ליטרים מדוייקת.
תקלות בינתיים:
נורת ניוטרל דולקת חלש כשנמצאים בהילוך. כנראה קורה אחרי גשם. טופל במסגרת אחריות וחזר.
נורת דלק הפסיקה לעבודה מתישהו.
קצת חריקות שאני שם לב אליהן כשאני מגלגל את האופנוע, לא ברור מאיפה.
צריך לטפל בזה מתישהו במסגרת אחריות אבל לא מפריע מספיק כדי להתעסק עם זה. מחכה לטיפול הבא ב4000 ק"מ.
עשית כאב ראש עם הפינקסאות הזו.
בשורה התחתונה אתה נהנה? (ותנסה בתשובתך להתעלם מסינדרום שטוקהולם)
אני נהנה מאוד. הכלי גם מאוד פרקטי ומתאים לצרכים שלי.
מעולה לעיר. אוכל בורות ומהמורות כאילו כלום.
קודם כל, Nirider תודה על השיתוף.
ניכר שאתה מרוצה מהכלי וזה אחלה, אבל אני חושש שבקריאה מעט יותר קפדנית של ההודעה שלך ניתן להבין שהלונסין הוא לא מציאה גדולה. ראשית, צריכת דלק של 1/25 היא לא נתון מרשים במיוחד למנוע של 16 כ"ס ושנית (וכאן הבעיה האמתית), מה שאתה רואה כבעיות קטנות אני רואה כרמז לעתיד.
אין סיבה שבכלי רכב עם פחות מ4000 ק"מ כבר תופענה בעיות חשמל. מה זאת אומרת: "כנראה קורה אחרי גשם"? האופנוע הזה מיועד לרכיבה באולם?נורת ניוטרל דולקת חלש כשנמצאים בהילוך. כנראה קורה אחרי גשם. טופל במסגרת אחריות וחזר.
נורת דלק הפסיקה לעבודה מתישהו.
אני כותב את הדברים באכזבה מאחר שבאמת חשבתי שזאת אופציה מעניינת שתתאים בדיוק למישהו כמוני, המודע למגבלותיו ונרתע מכלי חזק או כבד מדי. אפילו "שכחתי" את המחשב פתוח באתר שלהם כמה פעמים, בניסיון לרמוז לילדים שאם הם רוצים לשמח את אבא יש דרך קלה לעשות זאת.
אבל בעיות חשמל... זה בדיוק סוג הבעיות שקשה לטפל בהן לבד ולמי שקונה כלי מתוך מחשבה להחזיק אותו מעבר לטווח האחריות זאת נורת אזהרה שאי אפשר להתעלם ממנה.
גם לגבי ה"חריקות" שלא מפריעות לך אני חייב לומר שאם הטוסטוס המצ'וקמק של ניפוניה יכול לעשות אלפי קילומטרים של שבילים ודרכי עפר מבלי שהפלסטיקים יתחילו לצפצף ומבלי שינשרו לו הווינקרים אין שום סיבה לקבל חריקות בכלי חדש שנוסע בעיקר על כביש. אולי לא כדאי לך לחכות עד הטיפול אלא לבדוק כבר עכשיו מדוע זה קורה.
אני זוכר שבמקום אחר כתבת דברים יפים על השרות ועל האנשים שמאחורי המיזם, אבל בסופו של דבר קנייה (אפילו של אופנוע) צריכה להתייחס גם למוצר ולא רק ליבואן.
הלוואי ואתבדה,
קעטו"ש
מצטרף לקשיש
כלי עם 4000 קילומטר לא אמור לזייף ובהחלט גורם לתהיות לגבי איכות הכלי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לגבי החריקות, תבדוק ברקסים ודיסקים קדמיים לפני שישנה מחשבה האם הבעיה במקור בפיירנג.
סה"כ, אם הכלי נותן לך את התמורה המלאה מבחינת אמינות וק"מ לליטר זאתי עסקה משתלמת, להזכירכם חברים אם היה מדובר ביוסנאג 250 שנת 2007 שבזמנו היו בעיות יותר גדולות מאשר בעיות חשמל קטנות הייתם קוטלים את החברה החדשה.
(אני מקווה שהטריבונל יסלח לי על שאני מצטט הודעה המופיעה מעליי)להזכירכם חברים אם היה מדובר ביוסנאג 250 שנת 2007 שבזמנו היו בעיות יותר גדולות מאשר בעיות חשמל קטנות הייתם קוטלים את החברה החדשה.
לא ברור לי למי מכוון ה"הייתם" במשפט הזה, אני וודאי לא קוטל אף אחד ויותר מזה, אני מאחל בכנות הצלחה הן ליבואן והן ללקוחותיו. יחד עם זה אני באמת חושב שבכלי שעשה 2500 ק"מ בחצי שנה לא אמורות להופיע בעיות כאלה.
דרך אגב, כמי שחושב שהכתבה של בועז בר בפוג"ז ז"ל על הבריו הייתה נקודת שפל של ביקורת לא עניינית (וע"פ ניסיוני האישי גם שגויה עובדתית) אני משתדל מאוד להגיב לגופו של עניין, לא להתלהם וודאי לא לקטול.
גילוי נאות: אני לא קשור לכלום, לא מכיר אף אחד ולא מתיימר להבין במשהו.
המשך יום טוב, קעטו"ש
התנצלות: אני חוזר בי.
שבתי וקראתי את הכתבה של בועז בר וסתם הטחתי האשמות שווא, הפוסל במומו פוסל וכל הג'אז הזה.
כנראה שהזיכרון באמת כבר לא מה שהיה ומאחר וכבר אין באפשרותי לערוך אני מציין זאת כאן.
כל השאר עדיין נכון.
נהנה או לא, כלי אמין או לא, טוב שיש ניתוח לצריכת הדלק. כדאי לעשות את זה עם כלים נוספים ואולי אפילו נעשה שרשור שמסכם את כל הכלים הבדוקים.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
דבר אחד לא ברור לי.. במשך שבעה חודשים נסעת רק 2500 ק"מ??
זה 300 ק"מ בחודש, אני עושה את זה בשבת אחת
Do you even ride bro?
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
לצערי במשך 3 חודשים לא יכולתי לרכוב ומצבי כיום לא מאפשר יציאה לטיולים.
הק"מ הוא נטו עבודה-בית, קצת חנויות, אימונים וזהו.
תכננתי לעשות איתו קצת שבילים אבל עוד לא עשיתי אחד אפילו.
עבודה-בית זה 15 ק"מ שלוקחים בין 30 ל-60 דקות, תלוי במצב התנועה, האומץ שלי והוזלין על הכביש.
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 01-02-2016 בשעה 20:13.
דעתי בנושא?
מצידי שכל המערכות הלא חיוניות בכלי הזה יקרסו. זה לא מזיז לי.
אין לי ערך בנורת דלק ונורת הניוטרל עדיין עושה את העבודה שלה.
שילמתי על הכלי הזה פחות מחצי מהמחיר של כלים חדשים אחרים בקטגוריה (לפני ההקלת מס).
הוא חדש לחלוטין, ואני מכוסה באחריות על בעיות רציניות (וגם לא רציניות, אני בטוח שיטופל בטיפול הקרוב).
בדיוק מה שחשבתי
אני עם ה s3 כבר חודשיים ועשיתי 2000 ק"מ של נטו נסיעות לעבודה, בלי נסיעות נוספות (רכב שני בבית).
לעניין הפוסט תודה רבה על המידע של צריכת הדלק. מפתיע לראות שהלונסין בשיאו צורך יותר מה s3 (עושה בממוצע 30 ק"מ לליטר).
אני מסכים עם איתי בנוגע לשיתוף כללי יותר של נתוני צריכת הדלק של שאר הכלים, אני אפילו מוכן להרים את הכפפה ולשתף את הנתונים שלי.
שטויות במיץ, תקלות תמיד יכולות להופיע וזה לא משנה טיב הכלי, למה? כי כל עוד בני אדם בונים אופנועים טעויות יקרו, אי אפשר לקבוע אמינות על בסיס
רוכב אחד שנדפקה לו המנורה אחרי 4000 ק״מ, האמינו לי (מניסיון) גם דוקאטי חדש מהניילונים עושה פאדיחות...