כנראה, שהאמינות לא תהיה בסטנדרט של החברות הגדולות.
כלי המבחן שראיתי, למשל, סבל מהזעת שמן מאטם בסיס (אופנוע עם 5k ק"מ).
מצד שני - יחסית לתוצרת הסינית שייצא לי לראות עד כה, איכות המכלולים וההרכבה נראו סביר+.
רוב הסיכויים, שאם תטפל בזמן, תדאג לתחזוקה מונעת (גירוזים, שימונים ובדיקת מפלס שמן לעיתים תכופות) ולא תקרע את האופנוע יותר מידי - הכלי ייתן עבודה במשך כמה עשרות אלפי ק"מ, גם אם לא יהיה חף מבעיות במהלך התקופה הזאת.
סביר להניח, שבתום התקופה, יהיה קשה עד בלתי אפשרי למכור את הכלי ביותר מאלפי שקלים בודדים.
מבחינת הנסיעה: ביצעתי סיבוב קצר מאוד, כך שמידע חלקי.
האופנוע הרגיש חלש בצורה קיצונית. בעיר, מפצים על זה הילוכים מאוד קצרים. מחוץ לעיר לא יצא לי לבדוק, אבל אני מניח שהאוויר יגמר באיזור ה-100 קמ"ש, ומשם האופנוע יאיץ קשה.
התרשמתי לחיוב מתפעול ההילוכים, הקלאץ' והברקסים. גם שאר המנופים והמתגים עבדו טוב.
אני, באופן אישי, הייתי רוכש במחיר הזה אופנוע משומש של חברה מוכרת - cbr/נינג'ה לבינעירוני, או ק.ט.מ דיוק 200 לעיר. אבל אם חשוב לך שהאופנוע יהיה חדש ועם אחריות - אז לך על זה, ואל תשכח לפתוח שרשור "ארוך טווח" ולעדכן כיצד הלונסין מתפקד לאורך זמן.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה 
			