עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 47

אשכול: קניית אופנוע ראשון, רישיון A1, תקציב 20k, כ50 ק"מ יומית והמלצה לקסדה, מעיל וכפפות.

  1. #16
    אלכס, ה vfr שלי שנת 2000. עלה מעט יותר מ 20 אלף. הוא במצב מדהים. נקנה במצב מעולה ומקבל טיפול מאוד מדוקדק ואוהב מאז.

    800 סמ"ק. חי כמו מלך.

    פות"ש - לדעתי, gs/er/kle. רכבתי על הנינג'ה 250 והוא פשוט בדיחה לידם. כן, הוא קל, קטן וזריז יותר - אבל כמכלול, הרבה פחות "אופנוע" מהשלישייה.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    אלכס, ה vfr שלי שנת 2000. עלה מעט יותר מ 20 אלף. הוא במצב מדהים. נקנה במצב מעולה ומקבל טיפול מאוד מדוקדק ואוהב מאז.

    800 סמ"ק. חי כמו מלך.

    פות"ש - לדעתי, gs/er/kle. רכבתי על הנינג'ה 250 והוא פשוט בדיחה לידם. כן, הוא קל, קטן וזריז יותר - אבל כמכלול, הרבה פחות "אופנוע" מהשלישייה.
    אולי תקרא את השאלה, לפני שאתה עונה?
    לבחור יש (או, יותר נכון, יהיה בקרוב) רישיון a1. איזה kle, איזה er? בשביל מה לכתוב שטויות ולבלבל את בן אדם שביקש עזרה?
    עזוב, הבחור הדגיש שאמינות חשובה לו במיוחד - ואתה ממליץ לו על gs בן 10 שנים לפחות. יש לך מושג, מה הסיכויים למצוא gs במצב באמת טוב, עד כדי כך שלא יעשה לך בעיות, פרט לבלאי טבעי? אתה רוצה לדעת, מה כלל יישור קו ל-gs שנת 06', שמור ומטופל, שקניתי אחרי החלקה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    קוסטה, אתה בד"כ בחור מאוד נחמד, אז אני אתעלם מהטון המתנשא הפעם.

    עכשיו לעניין.
    1. לבחור יש רישיון a1. הוא יכול להוציא גם a אם צריך. תקרא את ההודעה הראשונה לפני שאתה קופץ.

    2. כן. אני יודע. לחבר היה gs. לי היה Gpz. היום יש לי אופנוע בן 13 שנה. לפני כן היו לי קטנועים. בין לבין היה לי cbr600 בן 12 שהאכיל אותי כ"כ הרבה חרא, שמכרתי אותו בהפסד 18 אש"ח תוך כמה חודשים.

    עוד דוגמאות, או שהבנת שפשוט יצאת שמוק בהודעה הזו?

    וכן, אני עומד מאחורי ההודעה שלי. חלקים וחלפים לאופנוע נייקד כמו הgs/er/kle שהוכיחו את עצמם במבחן הזמן, שזמינים - זה אחלה בסיס לעבוד איתו. התקציב מספיק גדול כדי לקנות ולעשות אמ-אמא של יישור קו - ואח"כ לקבל אחלה אופנוע בעולם.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  4. #19
    לא שזה קריטי, אבל זה מעצבן אותי - לא מצליח לערוך דרך טאפטוק - ה vfr שלי בן 2002.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אני מתנצל על התוקפנות בהודעה הקודמת.
    אכן פספוס שלי, הבנתי שהבחור נכשל בטסט ל-a1, ולא ל-a. זה בהחלט משנה את התמונה.
    עדיין, לא אוכל להצטרף להמלצה על ה-500-ים, פרט אולי ל-er (שהוא, בעיניי, אופנוע גרוע - אם כי, דווקא בגלל זה, אפשר למצוא כלים מאוד שמורים מרוכבים רגועים).
    ה-kle מאוד יקרים, ה-gs-ים, שהיו ברירת מחדל מעולה, התייקרו עקב שינוי הדרגות, ובכל מקרה, מדובר באופנועים ישנים, שכנראה ידרשו יישור קו מאסיבי (ראה מקרה פרוייקט gs, שעשיתי לפני כחצי שנה).
    כך שהבחירה, לדעתי, מתנקזת ל-er או cbf500. עדיין, אם שימוש נטול בעיות נמצא בעדיפות עליונה - אז cbr250 או דיוק 200 יספקו את זה בסבירות גבוהה יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    אוקיי. זה כבר הופך לדיון מעניין.
    אני *חושד*, אבל ממש לא בטוח, שגם אתה וגם אני חוטאים בזלזול כלפי ה 500תים שכביכול נתפסים כאופנוע פול סייז, אחרי שחווינו את הבדלים עם אופנועים גדולים וחזקים יותר.

    עם זאת, מניסיוני, ה 250 הם, בהיעדר מילה טובה יותר, צעצועים לעומת ה 500. מהירות השיוט של הנינג'ה הייתה 120 בערך. בלחץ. ב 500תים מהירות השיוט יכולה לעמוד בכיף על 130 עם נטייה יותר לאזור ה 140. מהירות סופית בסקאלה של הנינג'ה היא בערך 160. 500תים 180-190. סקאלה. לא מעניין באמת, אבל מבחינת בלאי מנוע - בהחלט יש כאן הבדל.

    ה er חמוד מאוד. הוצאתי עליו רישיון ויצא לי לרכב עליו כמה פעמים אח"כ. יש לו מנוע מאוד אמין סה"כ. למיטב זכרוני, מנוע על אותו בסיס יושב גם ב kle וב Gpz.

    אבל, כן - ה gs כמכלול טוב יותר גם לטעמי.

    עכשיו, ההונדה הוא נו בריינר. אם מוצא אחד כזה, לקחת.

    אם נגיד שלא ונחזור לדיון העקרוני של 500 ישן מול 250 חדש - האמינות (אחרי יישור הקו) מתנקזת הרבה מאוד למקום אחד - האם ה 110-120 קמ"ש שיוט של ה 250 מספיקים - אם כן, מילא. אם לא - ומנסיוני מאוד מהר מתרגלים לכוח ורוצים עוד - 500. (למרות שברור שיהיה בלאי טבעי גדול יותר באופנועים כאלו ותיקים)

    למרות עליית המחירים ההיסטרית, בתקציב המדובר אפשר לארגן משהו נחמד. ובוא לא נשכח שה 250 לא באמת בבעלות של מבוגרים שנוסעים 70 אלא של ילדים שמושכים אותם כמה שרק אפשר ואז עוד קצת, אז סביר להניח שגם שם יש עלות יישור קו לא מבוטלת - אבל מתחילים מעלות ראשונית גבוהה יותר.

    לגבי קודם, קבל
    נערך לאחרונה על ידי sweet bamba; 05-07-2015 בשעה 14:10.
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    אהלן חברים.
    קודם כל תודה רבה על העזרה, גם הדיונים כאן פוקחים לי את העיניים.

    קודם כל, בקשר ל500ים - זה אולי ישמע ילדותי, אבל אני לא רוצה משהו ישן, אני קונה עכשיו פעם ראשונה אופנוע, כן אני רוצה שהוא יהיה יפה ומנצנץ. מוכן לוותר על 20 קמ״ש להוסיף קצת כסף ולקבל משהו שרק מלהסתכל עליו אני אחייך.
    ככה שאפשר להוריד אותם מהמשוואה.

    האמת שהדיבור של אלכס (זה השם נכון?) על הדיוק נשמע מאוד מושך, אני כן מחפש לתרגל קצת היגוי הפוך ואולי לנסות קצת השכבות (כל דבר בעיתו).

    אני מאוד מקווה שאני אצליח להשיג נסיעת מבחן עליו, זה יפתח לי את העיניים אני מאמין.

    נרשמתי לכמה נסיעות מבחן, ובסוף קונים אופנוע מהלב, לא מהפרקטיות שבו.
    אני אעדכן בהמשך חברים.
    תודה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    דבר אחרון,
    קבעתי נסיעת מבחן בקייטיאם.
    הבחור אמר שאין להם כרגע דיוק 200 לנסיעת מבחן, אבל יש להם rc200, שזה בדיוק אותו מנוע והכל אותו דבר מלבד המראה (והמתלים אני מניח) יש בזה אמת? או שחבל על נסיעת המבחן?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    1. קודם כל, אני לא אלכס, למרות שאמני רוסי
    2. ה-RC הוא אופנוע אחר. אומנם מדובר באותו מנוע, אבל תנוחת הרכיבה שונה לגמרי. להפך מהדיוק, שהוא אופנוע מאוד מאוזן, ה-RC200 הוא, בעיניי, "Wanna Be" - אופנוע עם פיירנג מלא, תנוחה ספורטיבית די קיצונית, שמגיע ל-137 קמ"ש עד שהוא פוגש את מנתק ההצתה - זה נונסנס בעיניי. מבחינת הנסיעת מבחן - קח, ותתעלם מהתנוחה. בדוק את אופי המנוע, המתלים והברקסים, וקח בחשבון שעל הדיוק יהיה לך הרבה יותר קל להסתדר עם ההיגוי, בעיקר מבחינת תמרונים בתנועה צפופה ובמהירויות נמוכות.
    לדעתי, אם היה לך תקציב לדיוק 390, אז היית מוצא אופנוע שאתה מוכן להשאר איתו הרבה זמן. רוב הסיכויים, שאת ה-200 תרצה לשדרג אחרי חצי שנה-שנה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-07-2015 בשעה 18:05.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    קוסטה, אני מכיר ג׳י אס שפיץ עולם שמור ומתנהג כמו חדש! שלי!!! אה, רגע, הוא מפורק לחלקים. לא משנה.

    ובקיצור, לדעתי הgs הוא הכלי הכי טוב בקטגוריה באופן גורף. ואני לא משוחד. הוא מאד סלחן ומקשיב לכל דבר שתעשה לו. מאד קל ללמוד איתו היגוי הפוך ושות׳. צריכת הדלק בסדר גמור והטיפולים פשוטים ובעצם אפשר לעשות אותם לבד. צריך לזכור שמדובר בקרבורטור קירור אוויר ופנס עגול ויפה מקדימה ואז אין בעיה להיות ערוך למחלות.
    לגבי נסיעת מבחן, אני חושב שזו טעות לקחת כלי שרק המנוע שלו דומה. אתה הרי רוצה להרגיש את המושב, המרחק מהכידון, מיקום הרגליות, המשקל והאיזון. כל זה נמצא בדגם ספציפי ולא במנוע. אפשר אולי לנסות לקחת את ה390 למבחן אבל אז סתם תתבאס כי ה200 הוא פשוט פחות.
    Gs יקרים היום אבל עדיין אפשר למצוא כלים שמורים וטובים שהבעלים טיפל בהם יפה. ב20 אש״ח אפשר למצוא גם גיאס מעוך וליישר אותו למשעי.


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  11. #26
    20 אש"ח כבר אפשר למצוא בנדיט 1200 וליישר אותו למשעי. זה לא המדד. המדד הוא לסגור סיפור בתקציב המדובר.
    זה אומר, לדעתי, אופנוע ב-12-13k ואת השאר ביישור קו עצבני לגמרי.

    עם זאת - הבחור דיבר. רוצה אופנוע כמה שיותר חדש - ועל כן - יעלו ויבואו נינג'ה 250 וחבריו לנפח.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    פות״ש לא יודע מה הוא רוצה. שייקח גיאס וילך לצבוע אותו או משהו. מהר מאד (מאד) נמאס מה250מים. הם פשוט לא מספיק ואני צופה חודשיים אח״כ שרשור שדרוג.


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  13. #28
    מסכים מאוד, אבל עדיין - לא חסרים אנשים שרוכבים על הנינג'ות האלו ושמחים בחלקם. רצונו של אדם - כבודו.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    הדיוק 390 עדיין מוגבל ל33 כ"ס?

    זה מה שכתוב באתר של KTM
    http://ktmracing.co.il/?CategoryID=337&ArticleID=655

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי itayk צפיה בהודעה
    פות״ש לא יודע מה הוא רוצה. שייקח גיאס וילך לצבוע אותו או משהו. מהר מאד (מאד) נמאס מה250מים. הם פשוט לא מספיק ואני צופה חודשיים אח״כ שרשור שדרוג.


    Sent from my iphone
    היתרון היחיד של ה-500-ים הישנים (פרט ל-cbf) על ה-250-ים החדשים הוא בכוח המנוע. המתלים שלהם טובים פחות, התנהגות הכביש דומה או טובה פחות - ולרוב, עקב בלאי של שנים רבות, גרוע בהרבה. אותו gs ששיפצתי, התנהג על הגביש משמעותית פחות טוב מהדיוק 200.
    כמובן, שאפשר לפתור את זה. להחליף מיסבי לינק וזרוע אחורית, להחליף את הבולם לסחורה תחליפית של חברה מוכרת, כמו ביטובו או וילברס, לשפץ את הפרונט, להחליף שמן, מחזירים, בושינגים, ועל הדרך להחליף לקפיצים פרוגרסיביים. המשקיענים הרציניים יכולים גם להוסיף אמולטורים. לא לשכוח בדרך לבדוק מיסבי היגוי וגלגלים, ולהחליף אם מורגשת מדרגה.
    מדובר בהשקעה של כ-3-4 אלף שקל על חלקים מחו"ל, לפני עבודה - וזה הרבה עבודה.
    כך שמי שכוח המנוע לא מהווה פרמטר משמעותי בשבילו, יעשה בשכל אם יקנה דיוק או נינג'ה חדש יחסית, ויהנה מאופנוע ידידותי יותר, קל יותר, ועם התנהגות כביש טובה בכמה רמות מאותו gs500 בן 10-15 שנה.
    מי שצריך לרכב ת"א-ירושלים מידי יום - כמובן יעשה בשכל, אם יקנה אופנוע 500.

    לגבי הדיוק 390 - לדעתי, הוא כבר לא מגיע מוגבל, מאז שינוי התקנות.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-07-2015 בשעה 22:02.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. המלצות לקסדה מעיל וכפפות
    על ידי kfirsiton בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-06-2016, 19:16
  2. למכירה קסדה מעיל וכפפות
    על ידי Strawberry בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 09:03
  3. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 14:45
  4. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 14:02
  5. ייעוץ בקניית אופנוע ראשון
    על ידי Nadavb בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 17:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO