בלי לשים יד על התנך אני אומר לך: המחירון 14500, נמכר ב 17000, XT660R שנת 2005, עם מנוע שעשה 65000 ק"מ (המנוע הוחלף). אופנוע פצצה במצב מעולה, לא היה מה ליישר בו קו. ומה אני יכול לקנות בזה? כלום...נבלות...
בוא תסביר לי למה בן אדם עם TDM 850, שנת 2001 עם 180,000 ק"מ, מעלה למכירה בדרישה ל 24,000 שקלים.
בוא תסביר לי למה ויסטרומים ישנים משנים 2004-2005 עם יותר מ 120,000 ק"מ מועלים למכירה בדרישה ליותר מ 20,000 שקלים?
למה ימאהה בולדוג שנת 2001 אחרי החלקה קשה מוצע למכירה ב 20000-24000?
שלא לדבר המחירים ההזויים שבעלי BMW דורשים.
מחירון זה מחירון נקודה, מחירי שוק? זה יותר המצאה של אנשים שחושבים שאופנוע אמור לתת להם תשואה. זה שישרת קו והחלפת דיסקים רפידות וצמיגים לא הופך אותו לאופנוע מזהב..
עם זאת אני רוצה לסייג בנוגע לאופנועים ישנים (שזה מבחינתי אחד עם יותר מעשר שנים על הכביש)- אי אפשר למכור במחיר אפס. כלומר, יש מחיר מינימום של אופנוע תקין מכאנית וחיצונית שממנו לא שייך לרדת, אלא אם כן מדובר בנבלה של ממש לטובת פרוייקט.. לא יודע לומר לך מה המינימום אבל בכל מקרה, אופנוע ישן ותקין לא צריך לחרוג מ 15000
השוק פה דפוק כל כך מבחינת מחירי כלים חלפים וטיפולים, שזה מסרס כלכלית את האפשרות לרכב. צריך להיות עשיר כדי לקנות ולהחזיק כלי חדש, וצריך להיות עוד יותר עשיר כדי להחזיק כלי ישן. אבל מה..זה בכלל סמפטום של כל יוקר המחיה בארץ עם שחיקת שכר מוגברת.
נערך לאחרונה על ידי yonatan.s.; 29-03-2016 בשעה 10:31.