^^^^^
מדינת היהודים או לא?
אם אפשר לדפוק מישהו אז תהיה בטוח שכולם ינסו את זה....
^^^^^
מדינת היהודים או לא?
אם אפשר לדפוק מישהו אז תהיה בטוח שכולם ינסו את זה....
אתה אומר "מה שתוקע זה המיסוי"
הורידו את המס, המחירים לא ירדו בהתאם.
אז "מה שתוקע זה היבואנים" או באופן כללי יותר "מה שתוקע זה המחיר הגבוה"
כן ב10 מעל המחירון.
באופונעי סופר ספורט כמו שכולנו יודעים, זה עניין של היצע וביקוש ועקב מחסור בכלים רבים כאלה ואף שמורים אלה המחירים לצערי, הייתי גם מעדיף שיהיה באפשורתי לקנות במחיר מחירון ומהמחירון לגזור מהליקוים ולא להתחיל משא ומתן בכמה אני צריך להוסיף מעל המחירון וזה לפני היישור קו,אולם זה לא המצב שלנו ואנחנו משלמים על כלים שקרובים להיות 10 שנים על הכביש מחירים שנעים בין 40-55 אלף שבאירופה ובארה"ב במחיר הזה אתה מתקרב מאוד לכלי חדש מהחברה.
במילה אחת, עצוב.
המילה מיסוי לא מוצאת חן בעיניך? אין בעיה,מיסוי אפשר להגדיר בהרבה דרכים,אני לא מבין איך זה משנה אבל קדימה..
גם אחרי שהמחירים (שחלילה לא תוקעים לנו שום דבר במדינה) ירדו "דיי הרבה" (בשביל מי דיי הרבה אגב?) העלות של החלפים והכלים הייתה ונשארה מגוחכת והכל בחסות אלה שהורידו "בדיי הרבה" את המסים,איזה כיף.
אף אחד (כמעט) לא מוכר במחירון. הרבה מתחת לרוב והרבה מעל באופנועים מסויימים. מחירון זה רק לביטוח ומשפטי פתיחה.
בלי לשים יד על התנך אני אומר לך: המחירון 14500, נמכר ב 17000, XT660R שנת 2005, עם מנוע שעשה 65000 ק"מ (המנוע הוחלף). אופנוע פצצה במצב מעולה, לא היה מה ליישר בו קו. ומה אני יכול לקנות בזה? כלום...נבלות...
בוא תסביר לי למה בן אדם עם TDM 850, שנת 2001 עם 180,000 ק"מ, מעלה למכירה בדרישה ל 24,000 שקלים.
בוא תסביר לי למה ויסטרומים ישנים משנים 2004-2005 עם יותר מ 120,000 ק"מ מועלים למכירה בדרישה ליותר מ 20,000 שקלים?
למה ימאהה בולדוג שנת 2001 אחרי החלקה קשה מוצע למכירה ב 20000-24000?
שלא לדבר המחירים ההזויים שבעלי BMW דורשים.
מחירון זה מחירון נקודה, מחירי שוק? זה יותר המצאה של אנשים שחושבים שאופנוע אמור לתת להם תשואה. זה שישרת קו והחלפת דיסקים רפידות וצמיגים לא הופך אותו לאופנוע מזהב..
עם זאת אני רוצה לסייג בנוגע לאופנועים ישנים (שזה מבחינתי אחד עם יותר מעשר שנים על הכביש)- אי אפשר למכור במחיר אפס. כלומר, יש מחיר מינימום של אופנוע תקין מכאנית וחיצונית שממנו לא שייך לרדת, אלא אם כן מדובר בנבלה של ממש לטובת פרוייקט.. לא יודע לומר לך מה המינימום אבל בכל מקרה, אופנוע ישן ותקין לא צריך לחרוג מ 15000
השוק פה דפוק כל כך מבחינת מחירי כלים חלפים וטיפולים, שזה מסרס כלכלית את האפשרות לרכב. צריך להיות עשיר כדי לקנות ולהחזיק כלי חדש, וצריך להיות עוד יותר עשיר כדי להחזיק כלי ישן. אבל מה..זה בכלל סמפטום של כל יוקר המחיה בארץ עם שחיקת שכר מוגברת.
נערך לאחרונה על ידי yonatan.s.; 29-03-2016 בשעה 09:31.