עמוד 4 מתוך 12 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 173

אשכול: שאלה : מה נותן בעצם אגזוז אקרופוביץ או דומה לו ?

  1. #46
    ציטוט נכתב במקור על ידי ZeroCool צפיה בהודעה
    פשוט מאוד אני קונה הכל מחול כל בגד כל מוצר שהמחירים פה פשוט בזיוניים לעזוב את הארץ אני לא יעזוב בשביל יוקר המחייה היום יש דרכים נוספות כדי לא לצאת בנזק כמו שאמרתי אולי נחכה למוצר חודש אבל אני יודע שלא יצאתי בנזק וגם אני מוכן לקחת סיכון לגבי האחריות .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בוא תראה דוגמה:

    קסדת agv corsa בצבע שחור חלק במחיר בארץ של 3600 ש״ח.

    http://www.ofnocenter.co.il/imgbig.a...catid=4&flag=1

    אותה קסדה פה בארה״ב 3100 ש״ח.

    http://www.revzilla.com/motorcycle/agv-corsa-helmet

    מה ההבדל? בארץ תקבל אחריות וגם תשלומים אם תרצה + אין סיכונים שיעצרו אותך על תקנים ותיזוזים ובלאגנים כאלה ואחרים ואתה יכול גם למדוד וכל מה שנוסף לקניה פיזית ולא אינטרנטית.

  2. #47
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ברובו מהוריאטור.
    האמת הוריטאור היה לפני האגזוז הרגשתי תאוצה אבל עם שילוב של אגזוז זה מרגיש הרבה יותר חזק

  3. #48
    ציטוט נכתב במקור על ידי izik צפיה בהודעה
    האמת הוריטאור היה לפני האגזוז הרגשתי תאוצה אבל עם שילוב של אגזוז זה מרגיש הרבה יותר חזק
    פסיכולוגי

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי izik צפיה בהודעה
    האמת הוריטאור היה לפני האגזוז הרגשתי תאוצה אבל עם שילוב של אגזוז זה מרגיש הרבה יותר חזק
    בדיקת דיינו לפני ואחרי תיתן את התשובה.

  5. #50
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    גן עדן מלא בצדיקים עם גישות חיוביות ואנשים שלא עשו רע לאיש.

    אני אומר:

    "if you can't beat them, join them"

    בישראל אין תרבות נהיגה, כל בן אדם שני גונב אדום, משתמש בטלפון הנייד, מתאפרת, מתגלח, מאונן וכו׳
    אוטובוסים ציבוריים נוסעים חופשי באדום כי יש הוראה במשטרה לא לעצור אוטובוסים אז מכפ׳ת להם חיי אדם, הם רוצים להגיע הביתה מוקדם.

    מי שרוצה להיות יפה נפש זכותו, בנתיים המציאות היא שהכבישים בישראל הם ג׳ונגל אחד גדול מפוצץ באגו.
    אני סה״כ עוד שחקן במגרש אל תבוא אלי בטענות.
    צפוי.
    צפוי היה שתטען על צדיקים, יפי נפש ותאשים את נהגי הפחיות ברצחנות.
    צפוי גם המשך העטיפה האידיאולגית.

    אממה, אני חבר בשתיים מהקבוצות היותר מושמצות בכבישי ישראל. ביום יום אני רוכב בהנאה רבה על טרנסאלפ כ 40000 ק"מ בשנה ובשבתות אני נוהג לי באוטושטח אמתי, לנדרובר דיסקברי 1, בהנאה רבה.
    אני לא מתנצל לעולם על שני התחביבים הללו. להיפך, אני מתהדר בהם כנוצות אבל אני מודע לגמרי. אני מודע שעל הכביש אני סובל מפיצול אישיות, נהג רגוע ושלו ורוכב אגרסיבי. אני רוכב סופר מרוכז בלי דיבורית ובלי מוסיקה. על האופנוע אני אגרסיבי הרבה יותר מדי ורוב הסכנות שחוויתי היו מעשי ידי בכידון. עד היום ואחרי מאות אלפי ק"מ של רכיבה פגשתי נהג רצחני אחד בלבד שנעלם לי במראות תוך רגע כשפתחתי מעט גז בתנועה מעט צפופה.

    טענתי היחידה היא, שאת האקרופוביץ התקנת בגלל הסאונד ולא בגלל בטיחות.

    איללכא...ואקרופוביץ נעים לאוזן

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    בוא תראה דוגמה:

    קסדת agv corsa בצבע שחור חלק במחיר בארץ של 3600 ש״ח.

    http://www.ofnocenter.co.il/imgbig.a...catid=4&flag=1

    אותה קסדה פה בארה״ב 3100 ש״ח.

    http://www.revzilla.com/motorcycle/agv-corsa-helmet

    מה ההבדל? בארץ תקבל אחריות וגם תשלומים אם תרצה + אין סיכונים שיעצרו אותך על תקנים ותיזוזים ובלאגנים כאלה ואחרים ואתה יכול גם למדוד וכל מה שנוסף לקניה פיזית ולא אינטרנטית.
    אותה קסדה תעלה לי בגרמנה 620 דולר , 2350 שקל.

  7. #52
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    אותה קסדה תעלה לי בגרמנה 620 דולר , 2350 שקל.
    וכמו שאני מוכיח זה עדיין לא יקר מדי בהתחשבות בהבדלי המיסים. אגב אל תשכח שיש סיילים על הרבה מאוד מהדברים.. ובארץ אפשר להתמכח גם אז אפשר להגיע להפרש עדין יותר ועדיין להנות מאחריות וממקום שיעזור במקרה ואתה צריך משהו.

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    טענתי היחידה היא, שאת האקרופוביץ התקנת בגלל הסאונד ולא בגלל בטיחות.

    איללכא...ואקרופוביץ נעים לאוזן
    מודה באשמה ומי שלא טוב לו, יום טוב לו.

    ועדיין,
    אין קשר למה שטענתי.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  9. #54
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    גם התגובה הזו היתה צפוייה. לחלוטין.

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    תשמע, על הr1 2012 שלי (זצ״ל) הרכבתי מערכת פול סיסטם ולא היה שום הבדל רציני בין אם זה בתאוצה או בהתנהגות. לR אמנם היו רק 180 סוסים צנומים וכחושים לעומת ה45 כוחות סוס האימתניים בטימקס אבל אני מאמין שכמו שאמרו שה״שיפור״ נובע רובו מהוריאטור ומהפסיכולוגיה עם הצליל שהוא מפיק.
    אני רק שאלה.
    האם לדעתך רוכב יכול להרגיש באמת שינוי כלשהוא על כלי שכבר יש לו פאקינג 180 סוסים והמנוע שלו מכוון לבעוט לך במעיים ?
    מעולם לא שמעתי מישהו שרוכב על ליטר ספורטיבי אומר ״וואלה חסר לי כוח״.
    אולי זאת הסיבה שלא הרגשת שינוי?
    ואולי אני טועה?

    אני יכול לומר בודאות שאחרי ההתקנה של האקרפוביץ האופנוע (105 סוסים צנועים) הרגיש לי חזק יותר ב10-15 אחוז.
    וזה לא פסיכולוגי בגלל הסאונד או וואטאבר.
    המנוע הרגיש כאילו הוסיפו לו עוד ריאה, התחיל לנשום ואיתו תגובות המצערת שהפכו לחדות ואגרסיביות יותר.
    חד משמעי הורגש שינוי לטובה בכוח.
    זה הניסיון שלי בכל אופן.

  11. #56
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    אני רק שאלה.
    האם לדעתך רוכב יכול להרגיש באמת שינוי כלשהוא על כלי שכבר יש לו פאקינג 180 סוסים והמנוע שלו מכוון לבעוט לך במעיים ?
    מעולם לא שמעתי מישהו שרוכב על ליטר ספורטיבי אומר ״וואלה חסר לי כוח״.
    אולי זאת הסיבה שלא הרגשת שינוי?
    ואולי אני טועה?

    אני יכול לומר בודאות שאחרי ההתקנה של האקרפוביץ האופנוע (105 סוסים צנועים) הרגיש לי חזק יותר ב10-15 אחוז.
    וזה לא פסיכולוגי בגלל הסאונד או וואטאבר.
    המנוע הרגיש כאילו הוסיפו לו עוד ריאה, התחיל לנשום ואיתו תגובות המצערת שהפכו לחדות ואגרסיביות יותר.
    חד משמעי הורגש שינוי לטובה בכוח.
    זה הניסיון שלי בכל אופן.
    אתה תתפלא לשמוע אבל אתה טועה. כשאתה רוכב על אופנוע ליטר 130 ק״מ ביום אני יכול להצביע לך על הבדל בכוח בנמוכים או בגבוהים.
    אף אחד לא אמר שחסר כוח רק ציינתי שלא נוסף עוד. אתה רוצה להגיד לי שאם היום אקנה s1000rr ואעשה את אותו המרחק עדיין אני לא ארגיש הבדל ? האם 180 זה קצה גבול היכולת שלנו כרוכבים לחוש שינוי? הצלחת לשים אצבע על כמות האחוזים בשיפור הכוח באופנוע שלך ? (10 כ״ס זה מופרך! ) הנה לך כמה האגזוז שלך באמת מוסיף לאופנוע שלך.. את יתר ה7 סוסים המוח שלך כנראה הוציא פסיכולוגית. (וזה נתונים לא הרגשה)
    נערך לאחרונה על ידי Lestoren; 09-04-2016 בשעה 02:10.

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    אתה תתפלא לשמוע אבל אתה טועה. כשאתה רוכב על אופנוע ליטר 130 ק״מ ביום אני יכול להצביע לך על הבדל בכוח בנמוכים או בגבוהים.
    אף אחד לא אמר שחסר כוח רק ציינתי שלא נוסף עוד. אתה רוצה להגיד לי שאם היום אקנה s1000rr ואעשה את אותו המרחק עדיין אני לא ארגיש הבדל ? האם 180 זה קצה גבול היכולת שלנו כרוכבים לחוש שינוי? הצלחת לשים אצבע על כמות האחוזים בשיפור הכוח באופנוע שלך ? (10 כ״ס זה מופרך! ) הנה לך כמה האגזוז שלך באמת מוסיף לאופנוע שלך.. את יתר ה7 סוסים המוח שלך כנראה הוציא פסיכולוגית. (וזה נתונים לא הרגשה)
    תודה,
    החכמתי.

    יאללה לנס הרים !

  13. #58
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    תודה,
    החכמתי.

    יאללה לנס הרים !
    בכיף הכל ברוח טובה, קפוץ לביקור אני קצת מערבה משם בין קנטאקי לג׳ורג׳יה.. ;-)

  14. #59
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ואם כבר כוח סוס חיפשתם, שמן מרוצים שעולה הרבה פחות ומטיב עם המנוע מוסיף לדוגמא על R1 כ 14 כוח סוס לעומת אגזוז פול סיסטם שבקושי סוחט 7 סוסים ועולה הרבה יותר .

    אז השיפור לא תמיד גבוהה כזה, יש מקרים שבהם יש שיפור ניכר- לדוגמא ב F800ST שלי יש בור מומנט ענק ב3.5-4.5 אלף סל"ד וזה בעצם הסלד השימושי ברכיבה . חלק מהאגזוזים מוסיפים דווקא שם שיפור של כ 30% במומנט וזה מורגש ובאמת משפר.

    או לדוגמא לרוכבי ה F650GS הישנים שבהם האגזוז המקורי שוקל כמעט 12 קילו ומעבר לאגזוז זרימה חופשית מפחית 10 קילו משמעותיים מאוד בשטח.

    בגלל זה אומר כל מקרה לגופו
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #60
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    מה הבעיה למדוד 0-200 ולראות אם יש הבדל?

אשכולות דומים

  1. [סרטון] נהג לא נותן זכות קדימה בעת פניה שמאלה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-04-2016, 18:32
  2. אגזוז אקרופוביץ בלי משתיק
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 08-04-2016, 23:03
  3. :ממממ: בעצם לא קיים
    על ידי רותם_מ בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-03-2016, 21:52
  4. שאלה לגבי אגזוז ktm duke 690R
    על ידי galbrown בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 08:57
  5. רגע אז למה בעצם...?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2015, 07:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO