
נכתב במקור על ידי
eran-go
א הזקן, איש יקר, בגלל שיש לי הכרות אישית עם Lestoren, אני יכול להגיד לך שהוא בחור על הכיפאק. תגובתך הייתה קצת לא מידתית, אבל כל אחד מחליט איך הוא מגיב כמובן.
לענייננו, לפני זמן קצר, רכשתי דרך אתר סחר מקומי אופני כושר, כדי שיהיה לי על מה לתלות את הבגדים.
המשלוח הגיע באיחור של שבוע, בגלל שהיבואן עובד עדיין בסגנון שנות ה-60.
שירות הלקוחות של אתר הסחר, פנו אליי והציעו לי פיצוי בלי שביקשתי, אך הנציגה התעקשה שמגיע לי. אחרי שיחה קצרה הסתקרנתי ושאלתי מה הפיצוי... נעניתי שהפיצוי הוא זיכוי לקנייה חוזרת באתר ע"ס 50 ש"ח.
אמרתי שוב לנציגה שאני לא מעוניין בפיצוי ועם זאת - אם נותן השירות מציע פיצוי, הוא לא צריך לעשות זאת כדי לצאת ידי חובה. כמו כן אמרתי לה שאני מעוניין לקבל את הפיצוי בזיכוי לאשראי. נעניתי כמובן בשלילה. למה? כי הם יוצרים בדרך זאת קנייה חוזרת באתר. הפיצוי לא רציני שכן משלוח מוצר באתר עולה 100 ש"ח ובנוסף, כדי לקבל את הפיצוי - אני אקנה שוב מהאתר?
משמע, אם מציעים פיצוי, לפחות שיהיה הולם או לשביעות רצון הלקוח, בגבולות ההיגיון.
לפות"ש, במקרה הספציפי שאתה מדבר עליו, דבר כזה יכול לקרות בהחלפת צמיג, גם אצל רב-שגל-צמיגאי... לפי התמונה, מדובר בקילוף נקודתי של צבע. בגלל שנראה שחשוב לך לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, בקש ממטרו טיפול קטן חינם.