עמוד 5 מתוך 7 ראשוןראשון ... 34567 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 102

אשכול: חוויית שירות החלפת צמיג במוסך מטרו, לא כל הנוצץ זהב הוא

צפייה משולבת

  1. #1
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
    בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
    זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
    אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.
    קודם כל, הסיבה שהיחס של היבואן לצרכן בישראל הוא כלכך גרוע היא צרכנים כמוך, אשר יקחו מהם אופנוע תקין ויחזירו להם אופנוע תקול ויסכימו לקבל מחזיק מפתחות כי ״השחלנו אותם״. רק בארץ זה עובד ככה, תרבות הפראייר המצוי, המתפשר והנדפק. בוא ואתן לך דוגמה קצרה, אם נכנס לאפל לרכוש מגן לאייפון שלך ובמהלך הרכישה וההרכבה נציג המכירות מפיל לך את המכשיר ארצה וכרגע יש לך שריטה על גב המכשיר, מה אתה תעשה? כנראה תדרוש את הכיסוי בחינם, מה יעשו במדינה מתוקנת כמו בארהב למשל ? תקבל איפון מהקופסא. אתה מבין א׳? הבעיה היא לא אנחנו עם הדרישות המוגזמות אלא אתה עם הוותרנות והתפיסה שלך שאומרת שהדרישות שלנו מוגזמות. לגבי מטרו, אני הכנסתי אופנוע לטיפול במטרו ובאמצע כביש החוף איבדתי בלם אחורי כי מישהו שכח לסגור בורג בסיום הטיפול וכנראה שהוופלים שהוא אכל באותו הרגע היו מעניינים יותר מלבדוק שלא תעוף לי הרגלית בניסיון בלימה הראשון. אני חושב שכאשר הכנסת מוצר תקין לבית עסק ונגרם נזק לרכוש שלך ע״י אותו בית עסק, יש לך כל סיבה בעולם לדרוש את רכושך באותו המצב אשר נכנס, תקין וללא פגם. בוקר טוב מארה״ב

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
    בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
    זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
    אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.
    מסכים ב - 100%.
    הרבה פעמים אני קורא פה השתלחויות חסרות רסן במטרו ולא מבין על מה מדובר.
    גם במקרה הזה, פות"ש תאר דווקא התערבות חיובית של שירות הלקוחות אבל טיפול חוזר גרוע של המוסך.
    נראה לי שזה הרבה יותר תלוי בסוכנות הספציפית מאשר ביבואן.
    לי יש חמש שנים של נסיון מצויין עם מטרו (אגב גם אני לא עובד שם ואין לי קרובים או חברים שם).
    נראה לי שכמו שא' כתב בתגובה נוספת יש פה מעגל שקשה לשבור אותו של צרכנים - צרחנים, שחושבים שמגיע להם אופנוע חדש על כל שריטה, ונותני שירות מותשים, שמראש כבר מגיעים בעמדה מתגוננת, ונותנים יחס גרוע.
    אני אגב אדם רגיש לשירות גרוע ולא ותרן בכלל, אבל אני משתדל תמיד להתחיל בצורה חיובית לפני שאני מאבד את הפיוז.
    נראה לי שפות"ש פעל נכון עד עכשיו ואין ספק שהמוסך (המוסך - ולא היבואן) כנראה לא מבין עדיין מה נדרש ממנו.
    לפני פנייה לבית משפט, אפשר גם לשלוח מכתב מעורך דין.
    בכל מקרה יש להניח שהמוסך איבד לקוח וחבל שהוא לא מבין את זה.
    גם אני בעד עבודה עם מוסך מורשה ולא עם הסוכנות אבל שוב, לדעתי זה תלוי בעיקר בסוכנות הספציפית.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    א הזקן, איש יקר, בגלל שיש לי הכרות אישית עם Lestoren, אני יכול להגיד לך שהוא בחור על הכיפאק. תגובתך הייתה קצת לא מידתית, אבל כל אחד מחליט איך הוא מגיב כמובן.

    לענייננו, לפני זמן קצר, רכשתי דרך אתר סחר מקומי אופני כושר, כדי שיהיה לי על מה לתלות את הבגדים.
    המשלוח הגיע באיחור של שבוע, בגלל שהיבואן עובד עדיין בסגנון שנות ה-60.
    שירות הלקוחות של אתר הסחר, פנו אליי והציעו לי פיצוי בלי שביקשתי, אך הנציגה התעקשה שמגיע לי. אחרי שיחה קצרה הסתקרנתי ושאלתי מה הפיצוי... נעניתי שהפיצוי הוא זיכוי לקנייה חוזרת באתר ע"ס 50 ש"ח.
    אמרתי שוב לנציגה שאני לא מעוניין בפיצוי ועם זאת - אם נותן השירות מציע פיצוי, הוא לא צריך לעשות זאת כדי לצאת ידי חובה. כמו כן אמרתי לה שאני מעוניין לקבל את הפיצוי בזיכוי לאשראי. נעניתי כמובן בשלילה. למה? כי הם יוצרים בדרך זאת קנייה חוזרת באתר. הפיצוי לא רציני שכן משלוח מוצר באתר עולה 100 ש"ח ובנוסף, כדי לקבל את הפיצוי - אני אקנה שוב מהאתר?
    משמע, אם מציעים פיצוי, לפחות שיהיה הולם או לשביעות רצון הלקוח, בגבולות ההיגיון.

    לפות"ש, במקרה הספציפי שאתה מדבר עליו, דבר כזה יכול לקרות בהחלפת צמיג, גם אצל רב-שגל-צמיגאי... לפי התמונה, מדובר בקילוף נקודתי של צבע. בגלל שנראה שחשוב לך לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, בקש ממטרו טיפול קטן חינם.
    נערך לאחרונה על ידי eran-go; 29-04-2016 בשעה 02:02.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה

    לפות"ש, במקרה הספציפי שאתה מדבר עליו, דבר כזה יכול לקרות בהחלפת צמיג, גם אצל רב-שגל-צמיגאי... לפי התמונה, מדובר בקילוף נקודתי של צבע. בגלל שנראה שחשוב לך לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, בקש ממטרו טיפול קטן חינם.
    דבר כזה אכן יכול לקרות אבל לא אמור לקרות. יש "רב שגל צמיגאי" שג'אנט שרוט אצלו זה מדע בדיוני ויש "רב שגל צמיגאי" שג'אנט שרוט אצלו זה נוהל עבודה.
    ג'אנט לא אמור להישרט בהחלפה ויש דרכים למנוע את זה מלקרות. היה ומוסך/פנצ'ריה כשלה במניעה ונגרם נזק וכתוצאה מכך עוגמת נפש אז התיקון של עוגמת הנפש הזו תהיה רק בהחזרת הג'אנט למצבו המקורי. טיפול קטן חינם לא יעלים את השריטה בג'אנט, וגם לא את קילוף הצבע, ולכן הפיצוי היחיד לעוגמת הנפש הוא החזרת הג'אנט למצבו טרם ההחלפה.

    האינטרס הציבורי שלנו הוא שפות"ש אכן יגיע למצב שהג'אנט חוזר לקדמותו וכך גם במקרים אחרים של רשלנות, כדי להתחיל למנוע מקרים שקורים הרבה יותר מידי בו אנחנו כקהל צרכנים מגיעים לקבל טיפול מקצועי, יוצאים עם טיפול חובבני וממשיכים לסתום לנו את הפה עם טיפולים קטנים "חינם".

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    א הזקן, איש יקר, בגלל שיש לי הכרות אישית עם Lestoren, אני יכול להגיד לך שהוא בחור על הכיפאק. תגובתך הייתה קצת לא מידתית, אבל כל אחד מחליט איך הוא מגיב כמובן.

    לענייננו, לפני זמן קצר, רכשתי דרך אתר סחר מקומי אופני כושר, כדי שיהיה לי על מה לתלות את הבגדים.
    המשלוח הגיע באיחור של שבוע, בגלל שהיבואן עובד עדיין בסגנון שנות ה-60.
    שירות הלקוחות של אתר הסחר, פנו אליי והציעו לי פיצוי בלי שביקשתי, אך הנציגה התעקשה שמגיע לי. אחרי שיחה קצרה הסתקרנתי ושאלתי מה הפיצוי... נעניתי שהפיצוי הוא זיכוי לקנייה חוזרת באתר ע"ס 50 ש"ח.
    אמרתי שוב לנציגה שאני לא מעוניין בפיצוי ועם זאת - אם נותן השירות מציע פיצוי, הוא לא צריך לעשות זאת כדי לצאת ידי חובה. כמו כן אמרתי לה שאני מעוניין לקבל את הפיצוי בזיכוי לאשראי. נעניתי כמובן בשלילה. למה? כי הם יוצרים בדרך זאת קנייה חוזרת באתר. הפיצוי לא רציני שכן משלוח מוצר באתר עולה 100 ש"ח ובנוסף, כדי לקבל את הפיצוי - אני אקנה שוב מהאתר?
    משמע, אם מציעים פיצוי, לפחות שיהיה הולם או לשביעות רצון הלקוח, בגבולות ההיגיון.

    לפות"ש, במקרה הספציפי שאתה מדבר עליו, דבר כזה יכול לקרות בהחלפת צמיג, גם אצל רב-שגל-צמיגאי... לפי התמונה, מדובר בקילוף נקודתי של צבע. בגלל שנראה שחשוב לך לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, בקש ממטרו טיפול קטן חינם.
    ערן, אולי כדאי שאבהיר: אני בהחלט חושב שמגיע לכל אחד שירות סביר. אני בהחלט חושב שאם משהו לא בסדר אתה זכאי לפיצוי סביר (עם דגש על סביר). קרו לי כבר מקרים כמו עם ההליכון שלך. במקרים מסוימים, כשהאיחור באספקה לא הפריע לי, לא עשיתי כלום. במקרים אחרים, לדוגמה, ארונות בגדים שאליו היינו צריכים להכין את הבית (כלומר, לרוקן ארונות ישנים וחיות בבית שנראה כמו אחרי רעידת אדמה), שבו זמן האספקה קריטי, כשהיה איחור ומשיחות טלפון ראיתי שהספק לא עושה שום מאמץ להגיע באיחור מינימלי פשוט בטלתי את העסקה וקניתי במקום אחר.
    לפות"ש שרטו ג'נט בהחלפת צמיג. לא בסדר. אבל, מדובר על נזק קוסמטי שקל לתקן אותו (יש "מקלות" או בקבוקים קטנים עם צבע בעשרות גוונים המיועדים בדיוק לתיקוני שריטות ברכבים ואופנועים) ובטח לא על נזק המכוסה באחריות שאתה מקבל כשאתה קונה כלי חדש. אני יצאתי נגד ה"מגיע לי" (לפחות ג'נט חדש) ונגד ההשמצה הכללית (זה מה ששווה האחריות של מטרו) שמגיבים שונים כתבו כאן. אין קשר חד-חד ערכי בין הסוכנויות של מכירת האופנועים לבין המוסכים של היבואן. נכון, אלו אותם בעלים וברוב המקרים המיקום קרוב, אבל אלו שני עסקים נפרדים. נניח שקנית דלק מהול בתחנת "דלק". האם יהיה נכון, לדעתך, להשמיץ את כל התחנות של "דלק" כמוכרות דלק מהול? או לפרסם ברבים שהאחריות של מזדה ו-BMW לא שוות כלום כי הם שייכים ל"דלק מוטורס"? צריך להבין שסוכנויות ומוסכים מתופעלות ומנוהלות ע"י אנשים ולכן יכול להיות מוסך של מטרו שאסור להיכנס אליו ובמקום אחר בארץ הוא מומלץ מבחינה מקצועית. יכול להיות שתקבל חרא של יחס ושירות בסוכנות אחת ובדיוק ההפך בסוכנות אחרת. להשמיץ רשת שלמה על סמך הניסיון עם מקום אחד זה לא הוגן.
    כששרטו לי ג'נט בהחלפת צמיג, לא עשיתי עניין מזה. פשוט לא חזרתי לאותו מקום שוב. אני בוחר את המלחמות שלי, בין היתר, לפי כמה שהן שוות, ובעיקרון לא נלחם על סכום קטן מזה שעולה לי למלא מכל דלק. אם השריטות מפריעות לפות"ש הוא בהחלט זכאי (אבל לא חייב) לדרוש תיקון מקצועי שלהן ואולי, בשביל ההרגשה הטובה, פיצוי על עגמת הנפש. אבל ג'נט חדש? שינסה לתבוע ב"תביעות קטנות" ויראה מה תהיה התוצאה (ואז מתחילים השרשורים כמה שהשופטים לא הוגנים ולא קשורים למציאות).
    ובאשר ל-lestorn ואחרים – אני לא מכיר אף אחד באופן אישי והם גם לא מכירים אותי. כל זמן שהדיון נשאר ענייני – הכול סבבה אפילו אם אנחנו לא מסכימים. אבל כשהוא קורא לי פרייר, כשהוא מסביר לי מדוע על שריטה של מכסה של אייפון צריך להחליף את כל הטלפון (ולא יודע שמישהו אחר ישלם עבור המכשיר שלו עם מכסה מוחלף כמכשיר חדש) וכשהוא מנסה ללמד אותי דברים שידעתי כנראה לפני שהוא נולד – זה עובר את גבולות הטעם הטוב. שלא לדבר על התגובה השנייה שלו שבו הוא קורא לי רדוד (אני יכול להבטיח לך שאני הרבה דברים, אבל רדוד הוא לא אחד מהם) ומסביר לי את השיטה האמריקאית אחרי שחייתי שם 4 שנים, רק כדי לסבר את האוזן ולהוכיח שאני מכיר את השיטה האמריקאית (ולא סובל אותה), האייפוד התקול הוחזר לחנות בו נקנה במסגרת האפשרות להחזיר תוך 90 יום ולקבל את הכסף בלי שאלות. אז עם כל הכבוד, אנחנו יכולים להתווכח אם על שריטה בג'נט מגיע אופנוע חדש או לא, אנחנו יכולים לא להסכים על תרבות ה"מגיע לי" שהתפתחה בארץ ומה ההשפעה שלה על רמת השירות שמקבלים. אנחנו יכולים לדון למה הישראלים (לשעבר), כשצריכים ללכת לאירוע עם לבוש פורמאלי, הם אלה שקונים חליפות ושמלות ערב במייסיס ומחזירים אותם למחרת תמורת החזר כספי מלא בעוד שאמריקאים מנצלים אפשרות זו רק אם אינם מרוצים מהקנייה, ומה היה קורה לשירות הזה אם האמריקאים היו מתנהגים כמו הישראלים (לשעבר). אבל כשמישהו כותב עלי דברים אישיים בלי שהוא מכיר אותי, שיהיה מוכן לקבל ריקושטים, אפילו אם הם לא נכונים.

    וסליחה על החפירה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
    בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
    זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
    אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.
    אני מסכים איתך לגבי כל הרעש שנעשה מהשריטה הזו.

    אך זה לא נכון לגבי מה שמאי היה קובע לגבי שריטה במיוחד כאשר מדובר בכלי חדש.

    לפני כחודש בחור עם טנדר חזר על האופנוע שלי רווירס, יש לו וואוו גרירה אחורי, והוא הרים את החזית של האופנוע באוויר, אחרי שבדקנו את הנזק וויזואלית, ראינו שמדובר בסה"כ בשריטות.

    אחרי ששמאי הגיע ובדק את הנזק מול המוסך, השמאי החליט להזמין כנף ומגן בולם זעזועים חדשים מכיוון שאת השריטות האלה לא ניתן לתקן כי הן עמוקות מדי, וגרוע מזה, לא הבחנתי בנזק נוסף, אך אחרי בדיקת המוסך והשמאי ראו שאפילו המשולש התחתון התעקם קצת ולא ניתן לתקנו, אז גם אותו מחליפים.

    חשוב לי להבהיר, אני לא משווה את מה שקרה לי לנזק של הג'אנט, כי כאן מדובר בנזק זעום שהרוב לא יבחין בו.

    בכל מקרה אני גם חושב שזה בסדר שניסו לתקן את הג'אנט במטרו, אך חבל שזה בוצע כמו במידנה שלישית שמתקן איזה CBF150 ועוד לבקש מהלקוח שישלם על זה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    קודם כל, הסיבה שהיחס של היבואן לצרכן בישראל הוא כלכך גרוע היא צרכנים כמוך, אשר יקחו מהם אופנוע תקין ויחזירו להם אופנוע תקול ויסכימו לקבל מחזיק מפתחות כי ״השחלנו אותם״. רק בארץ זה עובד ככה, תרבות הפראייר המצוי, המתפשר והנדפק.
    תקשיב, ילד, אתה לא מכיר אותי ולא יודע איך אני נוהג במצבים כאלה או אחרים. בבקשה אל תשייך לי התנהגות מסוימת בלי שאתה מכיר אותי ויודע מי אני. רק כדי לסבר את האוזן, כשלא הייתי מרוצה ממנוע ברכב שהוחלף (ע"ח הביטוח) הכרחתי את חברת הביטוח להשקיע סכום שווה לעלות מנוע חדש בתיקון (כולל חלקים חדשים של מערכת הפליטה). אז בבקשה, תשאיר את הדיון ברמת הנושא ולא ברמה האישית, הבנת, ילד?
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    בוא ואתן לך דוגמה קצרה, אם נכנס לאפל לרכוש מגן לאייפון שלך ובמהלך הרכישה וההרכבה נציג המכירות מפיל לך את המכשיר ארצה וכרגע יש לך שריטה על גב המכשיר, מה אתה תעשה? כנראה תדרוש את הכיסוי בחינם, מה יעשו במדינה מתוקנת כמו בארהב למשל ? תקבל איפון מהקופסא. אתה מבין א׳? הבעיה היא לא אנחנו עם הדרישות המוגזמות אלא אתה עם הוותרנות והתפיסה שלך שאומרת שהדרישות שלנו מוגזמות.
    אתן לך דוגמה הפוכה. קניתי לילד אייפוד שהיה קבוע בכיס שלו. לאחר כ-3 שבועות כשהילד נרטב בדרך מביה"ס הביתה בגשם שירד המכשיר הפסיק לעבוד. באייסטור (בציסטנטהיל מול, צ'סנטטהיל, אחת מערי הלוויין היותר יוקרתיות של בוסטון אם זה מעניין אותך) סירבו להחליף את המכשיר בטענה שהאחריות אינה מכסה הרטבה של המכשיר ולא עזר כלום, למרות שהם הסכימו (בנימוס אמריקאי רב וריק מתוכן) ששימוש המכשיר היה סביר בהחלט. וכמי שחי בארה"ב 4 שנים, אני יכול לתת לך עוד הרבה דוגמאות לשירות ולנימוס הריק מתוכן והצבוע האמריקאים, החל מחברת קומקסט (שאפילו השירות של הוט פחות גרוע) ועד לסופרמרקטים. אז בוא לא נשווה למי יש יותר גדולץ את הסיפורים על נפלאות ארה"ב ספר למי שעוד לא חי שם – או שאולי לא חיית שם מספיק זמן כדי להבין שהסיפורים לא תמיד נכונים. ואגב, כמי שרוכש לא מעט מחשבים (במסגרת העבודה) אפל הפסידו לקוח בהתנהגות הזו – שום מוצר של אפל לא נכנס הביתה או לעבודה מאז.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    לגבי מטרו, אני הכנסתי אופנוע לטיפול במטרו ובאמצע כביש החוף איבדתי בלם אחורי כי מישהו שכח לסגור בורג בסיום הטיפול וכנראה שהוופלים שהוא אכל באותו הרגע היו מעניינים יותר מלבדוק שלא תעוף לי הרגלית בניסיון בלימה הראשון. אני חושב שכאשר הכנסת מוצר תקין לבית עסק ונגרם נזק לרכוש שלך ע״י אותו בית עסק, יש לך כל סיבה בעולם לדרוש את רכושך באותו המצב אשר נכנס, תקין וללא פגם. בוקר טוב מארה״ב
    כמו שלכל רופא יש את בית הקברות שלו, ככה לכל מוסך יש את מקבץ הפשלות שלו. ואתה 100% צודק שמוסך חייב לקחת אחריות על הפשלות שלו ולהחזיר את הכלי למצבו הקודם (+ התיקון ששילמת עליו). הוויכוח הוא לא על זה אלא על מה זה להחזיר למצבו הקודם ומה זה פיצוי נאות. אם על כמה שריטות בצבע שאפשר לתקן בקלות ובזול צריך לקבל ג'אנט חדש. לדעתי לא, ולדעתי פיצוי של 200 שקל לתיקון שעולה 50 הוא פיצוי נאות. וזה שמוסך אחד של מטרו נהג, אולי, שלא כשורה (במקרה שלך) לא אומר כלום על המוסכים האחרים של החברה.
    בוא אתן לך דוגמה לאיך מטרו התנהגו אלי. האופנוע האחרון שקניתי מהם (בטרייד) אחר להגיע ביום. נציג המכירות שאל אותי מה אני רוצה כפיצוי על האיחור. אמרתי שלדעתי לא מגיע לי פיצוי כי איחור של יום הוא במסגרת הסביר. הנציג שאל אותי אם אני מתכוון לקנות משהו לאופנוע ואמרתי שכן, משקף גבוה, אבל לא אצלם כי הם מוכרים רק ג'יבי וזה יקר – אני אסתפק בתחליפי. על דעת עצמו, נציג המכירות נתן לי משקף גבוה של ג'יבי (בסביבות 800 שקל) + הרכבה שלו ללא עלות כפיצוי על איחור של יום. רוצה עוד משהו? הסיכום היה שאני מקבל את האופנוע עם ארגז באותו גודל שהיה לי על האופנוע שנתתי בטרייד. קבלתי את האופנוע עם ארגז גדול יותר מהסדרה הכי יקרה (מונקי) שמטרו מוכרים בלי שבקשתי. ולא, אני לא עובד של מטרו ואין לי קרוב משפחה או חבר שעובד שם. סתם לקוח רגיל.
    אה, ותיהנה מארה"ב. אני מאוד לא אהבתי להיות שם (וזה כלל דחייה של הצעות עבודה בהם הייתי מרוויח פי 2 ויותר ממה שאני מרוויח בישראל).
    נערך לאחרונה על ידי א הזקן; 27-04-2016 בשעה 10:29.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    כמו שלכל רופא יש את בית הקברות שלו, ככה לכל מוסך יש את מקבץ הפשלות שלו. ואתה 100% צודק שמוסך חייב לקחת אחריות על הפשלות שלו ולהחזיר את הכלי למצבו הקודם (+ התיקון ששילמת עליו). הוויכוח הוא לא על זה אלא על מה זה להחזיר למצבו הקודם ומה זה פיצוי נאות. אם על כמה שריטות בצבע שאפשר לתקן בקלות ובזול צריך לקבל ג'אנט חדש. לדעתי לא, ולדעתי פיצוי של 200 שקל לתיקון שעולה 50 הוא פיצוי נאות. וזה שמוסך אחד של מטרו נהג, אולי, שלא כשורה (במקרה שלך) לא אומר כלום על המוסכים האחרים של החברה.
    בוא אתן לך דוגמה לאיך מטרו התנהגו אלי. האופנוע האחרון שקניתי מהם (בטרייד) אחר להגיע ביום. נציג המכירות שאל אותי מה אני רוצה כפיצוי על האיחור. אמרתי שלדעתי לא מגיע לי פיצוי כי איחור של יום הוא במסגרת הסביר. הנציג שאל אותי אם אני מתכוון לקנות משהו לאופנוע ואמרתי שכן, משקף גבוה, אבל לא אצלם כי הם מוכרים רק ג'יבי וזה יקר – אני אסתפק בתחליפי. על דעת עצמו, נציג המכירות נתן לי משקף גבוה של ג'יבי (בסביבות 800 שקל) + הרכבה שלו ללא עלות כפיצוי על איחור של יום. רוצה עוד משהו? הסיכום היה שאני מקבל את האופנוע עם ארגז באותו גודל שהיה לי על האופנוע שנתתי בטרייד. קבלתי את האופנוע עם ארגז גדול יותר מהסדרה הכי יקרה (מונקי) שמטרו מוכרים בלי שבקשתי. ולא, אני לא עובד של מטרו ואין לי קרוב משפחה או חבר שעובד שם. סתם לקוח רגיל.
    המקרה שלך בהחלט יוצא מהכלל ואפילו אגיד שהיה לך מזל.
    להחזיר את הג'אנט לקדמותו יעלה יותר מ 200 ופיצוי נאות זה ממש לא.
    "התיקון" שלהם זה חתיכת זלזול וזה אפילו משפיל,כלי חדש שעלה הון של כסף מתוקן בטוש? ועוד במקום שלפני רגע חייב אותי בכמה עשרות אלפים?! זה פשוט הזוי.
    בהחלט שהייתי דורש רסטורציה של 100% ויהי מה,מצידי שיתקנו את זה עם חלב סרטנים ומאותה סיבה לא מבין את הצורך לסנגר על מטרו או על יבואן כי מלכתכילה המחירים שנדרשים על ידם זה גניבה גרידא ועכשיו גם רואים מה קורה בתכלס.
    לי זה לא חדש,מוזר שלך זה כן.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המקרה שלך בהחלט יוצא מהכלל ואפילו אגיד שהיה לך מזל.
    אני לא חושב שזה נכון. אני חושב שזה בגלל שאני לא משדר כל הזמן את ה"מגיע לי" המגעיל שכל כך אוהבים לשדר כאן.
    כשעשיתי רכיבת מבחן היה לי ברור שאני צריך לחתום על אחריות לנזק אם ייגרם. כשמי שנתן לי את הכלי אמר שצריך למלא דלק אמרתי לו שאין בעיה - אני רוכב ונראה לי רק טבעי לשלם עבור הדלק שאני צורך. הוא התעקש לרכב לידי ולשלם את הדלק וכמובן הראיתי לו שאני מעריך זאת. כשאמרתי לו שתוך פחות משעה אני מחזיר את הכלי הוא אמר לי לקחת את הזמן, כמה שאני רוצה, כי לא מתוכננות רכיבות מבחן לאותו יום. ובסה"כ - כל הנושא של רכיבות מבמן הוא לא דבר שמחובת הסוכנות לעשות. אני מאמין שהגישה שלי היא זאת שבסופו של יום גרמה לנציג המכירות לתת לי שירות מעולה.

    עכשיו, אי קורא כאן כל מני תגובות - לאנשים ברור שמגיע להם, גם כשזה לא בדיוק כך. מתרגזים על החתימה על טופס האחריות, מקטרים שהזמן לרכיבת מבחן קצר מדי, מקבלים את הדלק על חשבון הסוכנות כמובן מאליו ועוד. אנשים נכנסים ומדברים כאיו שיודעים שהולכים לרמות אותם, השאלה רק בכמה. די ברור לי שכשבאים בגישה כזו הסיכוי שאיש המכירות יהיה בעדך נמוך מאוד.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני לא חושב שזה נכון. אני חושב שזה בגלל שאני לא משדר כל הזמן את ה"מגיע לי" המגעיל שכל כך אוהבים לשדר כאן.
    כשעשיתי רכיבת מבחן היה לי ברור שאני צריך לחתום על אחריות לנזק אם ייגרם. כשמי שנתן לי את הכלי אמר שצריך למלא דלק אמרתי לו שאין בעיה - אני רוכב ונראה לי רק טבעי לשלם עבור הדלק שאני צורך. הוא התעקש לרכב לידי ולשלם את הדלק וכמובן הראיתי לו שאני מעריך זאת. כשאמרתי לו שתוך פחות משעה אני מחזיר את הכלי הוא אמר לי לקחת את הזמן, כמה שאני רוצה, כי לא מתוכננות רכיבות מבחן לאותו יום. ובסה"כ - כל הנושא של רכיבות מבמן הוא לא דבר שמחובת הסוכנות לעשות. אני מאמין שהגישה שלי היא זאת שבסופו של יום גרמה לנציג המכירות לתת לי שירות מעולה.

    עכשיו, אי קורא כאן כל מני תגובות - לאנשים ברור שמגיע להם, גם כשזה לא בדיוק כך. מתרגזים על החתימה על טופס האחריות, מקטרים שהזמן לרכיבת מבחן קצר מדי, מקבלים את הדלק על חשבון הסוכנות כמובן מאליו ועוד. אנשים נכנסים ומדברים כאיו שיודעים שהולכים לרמות אותם, השאלה רק בכמה. די ברור לי שכשבאים בגישה כזו הסיכוי שאיש המכירות יהיה בעדך נמוך מאוד.
    בגדול אני מסכים איתך שיש פה תרבות "מגיע לי" והיא לא ראויה. לא תמיד מגיע משהו. בכל מקרה, במקרה שלי, אם קראת בעמוד הראשון, בסה"כ ביקשתי ממטרו הנחמדים שיתקנו את הנזק שהם עשו לקטנוע, בלי פיצוי, בלי הנחה לפעם הבאה, בלי כלום. רק שיתקנו את הקטנוע שהגיע אליהם תקין לחלוטין, וכל זה בלי להרים טונים ובלי לעשות בלאגן. הכל ברוגע ובנעימות. היחס שקיבלתי היה מחפיר ומזלזל. אם לקוח מגיע ומתלהם וצועק אז מן הסתם יקבל יחס בהתאם, אבל זה לא תמיד המקרה.

    לגבי נסיעות המבחן - מן הסתם לא מדובר בחובה של הסוכנות, אבל זה כן האינטרס שלהם בעיקר. כדי שאנשים יקנו כלי חדש, הם רוצים לנסות אותו לפני הרכישה. אני יכול להעיד על עצמי שלא אקנה כלי אם לא נסעתי על אותו הדגם לפני כן.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני לא חושב שזה נכון. אני חושב שזה בגלל שאני לא משדר כל הזמן את ה"מגיע לי" המגעיל שכל כך אוהבים לשדר כאן.
    כשעשיתי רכיבת מבחן היה לי ברור שאני צריך לחתום על אחריות לנזק אם ייגרם. כשמי שנתן לי את הכלי אמר שצריך למלא דלק אמרתי לו שאין בעיה - אני רוכב ונראה לי רק טבעי לשלם עבור הדלק שאני צורך. הוא התעקש לרכב לידי ולשלם את הדלק וכמובן הראיתי לו שאני מעריך זאת. כשאמרתי לו שתוך פחות משעה אני מחזיר את הכלי הוא אמר לי לקחת את הזמן, כמה שאני רוצה, כי לא מתוכננות רכיבות מבחן לאותו יום. ובסה"כ - כל הנושא של רכיבות מבמן הוא לא דבר שמחובת הסוכנות לעשות. אני מאמין שהגישה שלי היא זאת שבסופו של יום גרמה לנציג המכירות לתת לי שירות מעולה.

    עכשיו, אי קורא כאן כל מני תגובות - לאנשים ברור שמגיע להם, גם כשזה לא בדיוק כך. מתרגזים על החתימה על טופס האחריות, מקטרים שהזמן לרכיבת מבחן קצר מדי, מקבלים את הדלק על חשבון הסוכנות כמובן מאליו ועוד. אנשים נכנסים ומדברים כאיו שיודעים שהולכים לרמות אותם, השאלה רק בכמה. די ברור לי שכשבאים בגישה כזו הסיכוי שאיש המכירות יהיה בעדך נמוך מאוד.
    אני חושב שאתה מערבב בין דברים.
    מי שמגיע לרכיבת מבחן,קונה פוטנציאלי בהכרח יקבל יחס יותר טוב,אפילו מפנק בניגוד למי שבא לעשות בעיות וכאן כל הבעיה.
    אתה קיבלת יחס מעולה,אבל על המקרה שלך יש 20 מקרים הפוכים.
    הנכון להגיד זה שהבעיה היא גם באנשים וכן ברור שמגיע להם,
    אם תשלם 70K לא יגיע לך?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    א.זקן
    כולם טועים
    אתה צודק
    כולם ילדים
    אתה ״המבוגר״.
    הבנו אפשר להתקדם.
    אתה יכול להעביר דעה גם בלי להקטין אחרים על הדרך.
    לא מכבד.

  13. #13
    השורה התחתונה - היבואנים/המוסכים/האיגודים הגדולים משתינים עלינו בקשת.

    יש כאלה שמעדיפים לחיות בללהלנד ולקרוא לזה גשם, יש כאלה מעדיפים להביט למציאות בעיניים ולקרוא לזה זלזול.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    באופן כללי אתה צודק, אין פה יכולת של הרוכבים לבצע חרם צרכנים או להתאחד למחאות גדולות כמו שלדוגמה יודעים לעשות הרוכבים בצרפת, גם המחאה של הביטוח לא השיגה דבר.

  15. #15
    תגיד א, יש לך מושג אם הבחור האדיב הזה עדיין עובד שם?
    לא אתפלא אם פוטר יום למחרת, קרה לך מקרה נדיר שווה ערך לזכייה בפיס..
    אין זה אומר שהפיס לא מרמה מיליונים אחרים.

    אין ספק שיש בעיה של תרבות במדינתנו ואפשר להכנס לדיון ארוך על ביצה ותרנגולת.
    אגב כל הכבוד על הגישה החיובית, אני לגמרי בעד אבל קח את זה בעירבון מוגבל, ספק גדול מאוד אם יקרה דבר כזה שוב.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  3. כמה טיפ אתם משאירים במוסך ?
    על ידי r&a בפורום אוף טופיק
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 19:44
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. מחיר שקיבלתי במוסך אם אפשר חוות דעת :)
    על ידי zinzana בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-09-2015, 17:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO