חיברתי את השרשרת הקדמית:
האומים שמחברים את כיסוי הקלאץ׳ כבר עייפים ומעט מחליקים
(ממגוון הסוגים אפשר לנחש שלפחות חלקם לא מקוריים ולא בדיוק במידה). המשלוח של האומים מאנגליה שכולל גם אטם מקורי לכיסוי הקלאץ׳ מתעכב בגלל קורונה כבר שבועות רבים. החלטתי להתקדם עם מה שיש ומקסימום להחליף כשיגיעו החדשים. אטם יצרתי בינתיים מחומר ליצירת אטמים המנועים (מוכן להתערב שעדיף על המקור).
הבא בתור הוא כיסוי מכלול השרשרת/גלג״ש הקדמי עם אטם שהם מקורי:
בגלל העלויות האסטרונומיות של ספידומטרים מקוריים נשברתי והזמנתי רפליקה, סה״כ אני מבסוט מהתוצאה, אבל למרות שההברגה מתאימה הכבל עצמו לא מתאים לקוטר הפנימי של החור בספידומטר... צריך לחשוב מה לעשות עם זה.
ספידומטר שמגיע ל 160 קמ״ש זה מאד יומרני לשים על בסא, יגיע לזה רק בנפילה חופשית, אבל אני אוהב את העיצוב.
עכשיו עובר להתעסק עם מערכת החשמל כדי שיהיה אפשר גם לנסות להניע את האופנוע סוף סוף.