מעלה את האופנוע על הרמפה ועכשיו מה? איפה מתחילים?
אף פעם לא נכנסתי לפרוייקט כזה אז הטקטיקה שנבחרה היא לפרק את האופנוע לגורמים ולהתחיל לשפץ חלק חלק.
עם השנים צבר האופנוע כל כך הרבה אילתורים, חלקם על גבול הפלילי (מבחינתי).
מישהו רצה סבל גדול אז הוא ריתך סבל אלומיניום מכוער על הסבל המקורי (למה לרתך!!!).
קצת עזרה מאדון דיסק והסבל המקורי חזר לתצורה מקורית (עדיין לא קוסמטית)
המושב הקדמי במקור אמור לשבת על זוג קפיצים שמחוברים לשלדה, מישהו החליט שלא מתאים לו ויצר קונסטרוקציית אלומינים לתוכל לקבל כסא של וספה (עם קפיץ אורכי תחת הכסא). תרגיל נחמד אבל לא רלוונטי עבור השיפוץ, לפחות הוא לא ריתך את הקונסטרוקציה לשלדה. הכסא עצמו, כפי שהסתבר, חוץ מלהיות שייך בכלל לוספה גם היה עטוף בלא פחות משלוש שכבות של כיסויים! כל פעם שנקרע הוא כוסה מחדש על הכיסוי הקרוע (למה?).
תא כלי עבודה, מיכל דלק וכנפיים יורדים בקלות, צריך כאן הרבה עבודת פחחות וצבע. מיכל השמן נוזל מאחת ההברגות שאמורות להחזיק אותו במקום (נרשם ואטפל בזה כשיגיע תורו).
הכידון במצב מצויין אבל ממש לא מקורי, משוך מידי לאחור, אחשוב אם להשאיר או להחליף יותר מאוחר.
נשארתי עם זה:
![]()