עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 109

אשכול: איך זה שלדו גלגלים יש תוחלת חיים כל כך קצרה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    זה בדיוק העניין רותי..את מתגאה (ובצדק) שהסופר מוטו שלך החזיק בזכות טיפול מסור ומקצועי, 58K ק"מ. זה כלום...טיפול מסור ומקצועי לאופנוע שמשתמשים בו בהתאם ליכולותיו וספר הטיפולים צריך להביא למצב שאופנוע יחזיק בכיף 120 אלף לפחות, ולא יראו אותו כנבלה.

    אבל זה לא המצב.
    אז מה המצב? אתה רוצה שסופרמוטו יעשה 120 אלף ק"מ ואז אוכל להתגאות?!

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי SuperRuti צפיה בהודעה
    אז מה המצב? אתה רוצה שסופרמוטו יעשה 120 אלף ק"מ ואז אוכל להתגאות?!
    כן!

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    כן!
    כנראה שאתה לא רכבת סופרמוטו. מה שלום הוספה?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    כן!
    תענה ככה על שאלה:

    רכבת סופרמוטו במסלול? כן או לא?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    היה לי שכן שבזמנו רכב על CH 250 של הונדה. 1999, עבר מזמן את ה150 אלף.
    לדעתי עוד נוסע..
    אגב היה לי ב90 כזו ,היתה שמנמנה פשוטה אבל הונדה.
    מנסיון מעולם לא התאכזבתי מהמותג.
    גם קטנועים וגם אופנועים.
    והעולם עוד מתקדם.
    תסתכלו על יוריאר שעבר כבר את ה253 על הVFR.!
    אהבה טיפול וגנים טובים.
    אגב לא היה לי מעולם בימרית.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    יוריאל...
    סקוזה.

  7. #7
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אוריאל ה1200אר שהיה לך עבר הזנחה פושעת אפילו במוסכים היו מתפלאים מההזנחה שלו האלכסים לא חשבו ככה לפני שנמכר .
    היום הוא שופץ ואין תקלות אצל הבעלים החדש. אתה מכיר את שמעון?! מה שופץ??
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    יוריאל...
    סקוזה.
    פעם אחרונה שאתה קורא לי ככה
    אוריאל.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    לפני כמה שנים, קניתי אופנוע שעמד, BMW R100RS מודל 1977 הרבה לפני שחלק גדול מהנוכחים פה נולד
    האופנוע הזה כבר נסע ברחבי הארץ, בטכנולוגיה של אז, בשמנים של אז, וכבישים של אז, ובמוסכים של אז.

    אני גרמתי לו לנסוע חזרה כחוק, שיפצתי כל פינה וכל חלק לרמת המקור, בחישוב גס כשקיבלתי אותו המנוע
    עבר את 250 אלף ק"מ (בשיחה עם הבעלים הקודמים והיו לו כמה וכמה כולם דיברו על אמינות מפליגה.

    במהלך השיפוצים התגלו זוועות וקומבינות שגרמו לי לקלל בשפות שונות ומשונות, אבל המפלץ הזקן הזה
    המשיך וממשיך לנסוע בכל רכבי הארץ כאילו כלום.

    אבל...המנוע הזה בדיוק כמו מנוע של חיפושית, חף מכל אלקטרוניקה, פלסטיק, ומחשבים.
    ניתן למצוא כל חלק בחו"ל, חדש, חדש-ישן, או אפטרמרקט. (ויש לזה מחיר!).

    בקיצור כשאני סיימתי את השיפוץ האופנוע הזה, היה מוכן לעוד 200 אלף ק"מ לפחות.

    אפשר לעשות את זה בכל אופנוע, לא רק באופנוע אספנות, אבל זה לא משתלם, לא הגיוני,
    ובטח לא נכון.

    מי שמעוניין לקרוא, כל הסיפור פה:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9C%D7%A6%D7%AA


    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    אוריאל הפכתי אותך לאל רוסי...
    סחטיין על ההונדה.
    ורכיבות טובות לכולם/ן.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    רגע רגע מה רע בווספה..?
    כל אחד ומה שיש לו.
    סופרמוטו או לא.
    למי יש יותר גדול זה גם גברים וגם נשים.?
    ש שלום.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    - לכל מנוע חלקים בעלי תו תקן ואורך חיים מוגבל.
    - ככל שהיצרן מקפיד לשמור על תו איכות גבוה יותר, כך החלקים יחזקו יותר.
    - טיפול ע"פ הוראות היצרן ושימוש בחלקים מקוריים, ישמרו על תקינות המנוע.
    - הנחת העבודה של היצרן, כי למוצר שלו אורך חיים מוגבל ומדובר במוצר מתקלה.
    - אף יצרן לא מיצר יותר "רכב לכל החיים" זה לא האינטרס שלו.
    - אופן השימוש במנוע ואיכות הטיפולים, קובעת ישירות את אורך חייו.
    - אין מנוע שלא מתקלקל.
    - יש מנועים שנוח ונעים לטפל בהם ויש מנועים ארורים, שבגלל סיבוך הטיפול, העבודה לא נעשית.
    - גם את המנוע האמין ביותר, ניתן להרוס בקלות, בטיפול לא נכון או שימוש לא סביר.
    - מנוע שאת רוב חייו מבלה בתחום הקו האדום, יקרוס מהר יותר ממנוע זהה שחי חיים נוחים.
    - מנוע הבנוי מחלקים איכותיים ומתוכנן נכון יאריך חיים אבל יהיה יקר יותר.
    - קילומטרז' גבוה אינו מדד יחידי למצב המנוע, אבל מעיד היטב על חלקים אחרים שמשתתפים במאמץ.
    - החזקה תקינה עולה כסף, החזקת שבר עולה בבריאות, אופנוע הוא לא עניין לחסכנים.
    - כמו אישה, גם אם יש לך גנים מצוינים, ככל שאת מתבגרת לוקח לך יותר זמן מאמץ וכסף להראות טוב.
    - בעולם מושלם היו כלי רכב שלא מתקלקלים, עולים פרוטות, ולא צריך ביטוח!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Junior Member הסמל האישי של אוזניון
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    19
    פעם ראשונה, שגיאת הקלדה או חוסר תשומת לב.
    בקיצור אופנוע/קטנוע/רכב הוא ציוד מתקלה, הכי טוב ליד ראשונה
    פעם שנייה, כנראה שמדובר בטעות ומותר לתקן.
    - הנחת העבודה של היצרן, כי למוצר שלו אורך חיים מוגבל ומדובר במוצר מתקלה.
    המילה היא "מתכלה", כלומר שנגמר וכלה, כמו שכתב ביאליק: "– כְלָיָה אביא עליכם, מנֻוָלים..."
    שבת שלום.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי אוזניון צפיה בהודעה
    פעם ראשונה, שגיאת הקלדה או חוסר תשומת לב.

    פעם שנייה, כנראה שמדובר בטעות ומותר לתקן.


    המילה היא "מתכלה", כלומר שנגמר וכלה, כמו שכתב ביאליק: "– כְלָיָה אביא עליכם, מנֻוָלים..."
    שבת שלום.
    תודה, אכן טעות מושרשת...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    בוא נכניס לכם למשוואה נתון אחר- בשנים האחרונות יצרנים רבים מקצצים מחירים לאופנועים ומנגישים אותם לציבור רחב יותר באמצעות מחיר נמוך.

    המחיר הנמוך בא על חשבון איכות? תוחלת חיים אולי? מנוע? שלדה? רכיבים נוספים אולי שלא יעמדו במבחן הזמן..

    ואני לא מדבר רק על אופנועים "חדשים" כמו סדרת הMT, אלא גם הונדה שלא עמדו ברף, ושינמכו (ההפך משידרגו) את המחליף של ההורנט כך
    שיתאים לתקופה הנוכחית.

  15. #15
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    גם ברכבים 200 אלף זה נחשב "סוס מת" מבחינת השוק למרות שטויוטות ושאר יפניות חוצות את החצי מיליון פלוס פלוס.

    תבדילו בין כלי מת לבין שוק מת.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 00:41
  2. Mp3 400 לא מנתק איזון גלגלים קדמיים ולא זז
    על ידי eyal25 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 22:57
  3. האם להחליף גלגלים cbr 250
    על ידי harder בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 13:02
  4. שינוי מידות גלגלים וצמיגים
    על ידי TooLy בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO