ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
תרחיב..

ומה נחשב בשבילך נפח גבוה עם סלד עבודה נמוך?
CBR250 הלך קראנק ב 48000 שופץ ואז ב 74 הלך מייסב גיר , שופץ שוב ב 89 נמכר
הכלי היה חדש מהחברה

CBR600RR 2006 פתחתי לעזור לחבר עם 120 אלף , הגיר מת, צלינדרים שחוקים מעבר לכל נורמה , בוכנות שחוקות,מיסבי החלקה שחוקים לבסוף בגלל שהמנוע עבר שינויים פינימיים ומימילא רובו לא השתמשו בו אז היה כדאי להיתעסק בשאר המקרים על עוד עובד שיעבוד אם יש תקלה כלכלי יותר להחליף מנוע.

VFR800 גם של חבר פתחתי ראש מנוע מדדי בוכנות על הדרך, אחרי 170 אלף הצלינדרים סבירים , הבכונות לקראת הסוף , הגיר צריך שיפוץ.

DR650 חבר שיפץ ושאלתי אותו אחרי 150 אלף החליף בוכנה ,מיסבי החלקה , כל מיסבי הגיר.

כשאני מתכוון שחוק הכוונה שאני פותח ספר רכב תואם דגם ומודד לפי הטבלה וזה עובר SERVICE LIMIT