קצת קשה לי להבין מה יש לא להסכים...אנחנו מדברים על מכונות יציר כפיו של אדם, עם אמצעים טכנולוגיים ותעשייתיים לייצר מכונות שיחזיקו למשך זמן ואפילו לא בעלויות גבוהות. אמת, ישנה בחירה לגרימת התיישנות מתוכננת של המכונה ומרכיביה מטעמים כלכליים, עם זאת, המציאות מוכיחה שרכבים מחזיקים הרבה יותר זמן מעמד מאשר אופנועים ובעלויות יותר נמוכות, גם מבחינת שווי שוק והיחס שלו כלפיהם. שוב..אני לא ארתע לקנות רכב עם 150000 ק"מ שטופל כראוי, לא כך לגבי אופנוע...מרווח טיפולים קצר יותר, עלויות גבוהות יותר, בלאי גדול יותר, והמציאות מוכיחה שכבר ב 80-90 אלף ק"מ האופנוע מתחיל להריח את הדשא מלמטה. מי שיקנה אותו מקבל נבלה שתחפור לו בור בכיס, היחידים שחריגים בהיבט הזה הם לרוב אופנועי ב.מ.וו.