איפה סטרלוק יתן לכם בראש..
אישית יצא לי להחליף גיר גם ביפני שנחשב לאחד היותר אמינים של שנות ה 90' וגם בגרמני, שניהם באותו הקילומטרג' בערך. אז לא להכליל תוצרי חברה שלמה על מקרים בודדים. (ד"א יצא אותו כסף - ביפני שופץ ובגרמני הוחלפה כל קסטת הגיר)
אכן ציקי אתה צודק הרי לגבי נפח ושרידות הכלי, אבל.. גם הרי גדולי נפח הם בהגדרה מועדים לפורענות בגלל שרוב הקופים עליהם מסובבים בידית ימין כמו פסיכים (גם אתה בחלק מהרכיבות בטוח..)
מה לעשות, אופנוע עובד על סל"ד אחר וביצועים אחרים משל מרובעי הגלגלים. תוסיפו את הקופים שמשתמשים בהם והנה לכם המתכון לחיים קצרים יותר.
להוציא את אלו שרוכבים רגוע על קרוזרים וטוררים.


)
ציטוט ההודעה בתגובה