אני לא מבין לאן חותרים בתשובות כאן.
מהניסיון שלי של 16 שנים של אחזקת רכבים וכלים דו גלגליים, ברור שתוחלת החיים של כלי דו גלגלי לא מתקרבת לזו של רכב.
אני מתחזק את הכלים או הרכבים שאני רוכש כמו שעון.
רוב הרכבים שהיו לי, עברו את ה200 אלף קילומטר, ואפילו אחד הגיע ל240, ולא היו שום סימני התעייפות המנוע סוחב ונוסע כמו שצריך בלי אכילת שמן, לפחות לא משהו שאפשר לשים לב אליו בין טיפולים.
לעומת זאת האופנועים שהיו לי, אחרי כ70 או 80 אלף קילומטר הם נוסעים בלי בעיה, אך מתחילים להרגיש צריכת שמן והתעייפות כלשהי.
קטנועים בכלל אחרי כ30 -40 אלף ק"מ מתחילים להתעייף.
אצלי היו כלים בינוניים 500 עד 650 סמ"ק, אחד ג'קסר 750 שהיה ישן ואכל שמן בתאבון מלא, ואחד 1000 הפייזר של ימאהה, שכאן לא הראה סימני עייפות עד כ 70 או 80אלף ק"מ ואז הוא נמכר, ואני מאמין שהוא יכול יותר מזה בלי בעיה, אך התחזוקה שלו מעייפת גם כלכלית וגם מורלית.
אך אני חושב שזה ברור מאליו שמנועים קטנים לא נועדו להחזיק הרבה, וידרשו שיפוץ כלשהו מהר יותר.