מנוע קטן שעובד בקצה קשת הסל"ד לא יכול להחזיק מעמד כמו מנוע של אופנוע בגודל מלא שמתאמץ הרבה פחות.
אומר סאן יאנג 125 סמ"ק שעושה הרצליה חיפה על בסיס יומי יהיה בוודאות פחות אמין מכל אופנוע גדול נפח שיעשה את אותה הנסיעה.
מפה פועל יוצא שאורך חיי המדף של קטנוע דל סמקים יהיה קצר משמעותית מאופנועים גדולי נפח.בהנחה שתוחזקו כראוי
אני רוכב על CBR1100XX אני כבר שנתיים עם הצעצוע ואני לעיתים רחוקות מגיע לקצה של ידית הגז ברכיבה.הסל"ד ב 180 חצילים עומד על 6000סל"ד שזה קצת יותר ממחצית מה11000 סל"ד האפשרים וידית הגז בתחילת המהלך שלה.רכבתי על XMAX 250 הקטנוע מתחיל בקצה קשת הסל"ד ונשאר שם!
בקיצור מה שאני מנסה לומר שהקטנועים\אופנועים קטנים מתאמצים הרבה יותר ולכן האמינות שלהם נמוכה מאאופנועים גדולי נפח.
לגבי במוו (מישהו התייחס לאמינות של הכלים הללו) זה אופנוע למי שידו משגת.גם נצא מתוך הנחה שהם מאוד אמינים (מה שאני לא חושב)האופנוע נחשב לפרימיום ונמכר במחירי פריומיום כחדשים. מחירי הטיפול\ חלפים גם אחרי עשור נשארים בעולם של פרימיום. פועל יוצא הרבה $$$ במוסכים. (נכון כמעט לכל כלי יקר לא רק לבמוו)