עמוד 3 מתוך 8 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 109

אשכול: איך זה שלדו גלגלים יש תוחלת חיים כל כך קצרה?

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כי אתה התייחסת למראה האסטטי שלו, לא לקחת בחשבון נזקים שלא נראים וזה סוג של הימור.
    מבחינה מכנית .
    האופנוע טופל בדיוק כמו שכתוב בספר בלי עיגולי פינות. הוחלף כל החלקי בלאי לגיל בזמן,
    בבדיקה האופנוע יצא כאילו אתמול הוא יצא מהניילון. (למעט בלאי לא תלוי גיל,רפידות צמיגים וכו')
    היה אצלי עד 110 אלף ונמכר אפילו בלי בדיקה,עד היום נוסע כמו חדש,לכל מי שתוהה.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מנוע קטן שעובד בקצה קשת הסל"ד לא יכול להחזיק מעמד כמו מנוע של אופנוע בגודל מלא שמתאמץ הרבה פחות.
    אומר סאן יאנג 125 סמ"ק שעושה הרצליה חיפה על בסיס יומי יהיה בוודאות פחות אמין מכל אופנוע גדול נפח שיעשה את אותה הנסיעה.
    מפה פועל יוצא שאורך חיי המדף של קטנוע דל סמקים יהיה קצר משמעותית מאופנועים גדולי נפח.בהנחה שתוחזקו כראוי
    אני רוכב על CBR1100XX אני כבר שנתיים עם הצעצוע ואני לעיתים רחוקות מגיע לקצה של ידית הגז ברכיבה.הסל"ד ב 180 חצילים עומד על 6000סל"ד שזה קצת יותר ממחצית מה11000 סל"ד האפשרים וידית הגז בתחילת המהלך שלה.רכבתי על XMAX 250 הקטנוע מתחיל בקצה קשת הסל"ד ונשאר שם!
    בקיצור מה שאני מנסה לומר שהקטנועים\אופנועים קטנים מתאמצים הרבה יותר ולכן האמינות שלהם נמוכה מאאופנועים גדולי נפח.

    לגבי במוו (מישהו התייחס לאמינות של הכלים הללו) זה אופנוע למי שידו משגת.גם נצא מתוך הנחה שהם מאוד אמינים (מה שאני לא חושב)האופנוע נחשב לפרימיום ונמכר במחירי פריומיום כחדשים. מחירי הטיפול\ חלפים גם אחרי עשור נשארים בעולם של פרימיום. פועל יוצא הרבה $$$ במוסכים. (נכון כמעט לכל כלי יקר לא רק לבמוו)

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    איפה סטרלוק יתן לכם בראש..
    אישית יצא לי להחליף גיר גם ביפני שנחשב לאחד היותר אמינים של שנות ה 90' וגם בגרמני, שניהם באותו הקילומטרג' בערך. אז לא להכליל תוצרי חברה שלמה על מקרים בודדים. (ד"א יצא אותו כסף - ביפני שופץ ובגרמני הוחלפה כל קסטת הגיר)
    אכן ציקי אתה צודק הרי לגבי נפח ושרידות הכלי, אבל.. גם הרי גדולי נפח הם בהגדרה מועדים לפורענות בגלל שרוב הקופים עליהם מסובבים בידית ימין כמו פסיכים (גם אתה בחלק מהרכיבות בטוח..)

    מה לעשות, אופנוע עובד על סל"ד אחר וביצועים אחרים משל מרובעי הגלגלים. תוסיפו את הקופים שמשתמשים בהם והנה לכם המתכון לחיים קצרים יותר.
    להוציא את אלו שרוכבים רגוע על קרוזרים וטוררים.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני ישים את השנקל שלי .
    בשנות ה80-90 אבא שלי , אמא שלי, ודוד שלי עבדו בפיתוח של כלי רכב בברית המועצות עבדות במפעל ענק שהיה מייצר הכל החל מעגלות תינוק ועד למטוסים וטנקים. אז כבר אז היה סטנדרט ברור בתיכנון אוטו שזה כ 30אלף שעות עבודה אל מול 10 אלף של אופנוע צבאי ו 5-7 אלף אזרחי.

    גם היום רוב המנועים בעיקר היפניים מבוססים על מנוע מירוץ. כמה זמן בנוי לחיות מנוע מירוץ? גם אחד שעבר מיתון והולבש לאיזה סופר ספורט? 50 אלף בהזנחה? 100 או טיפה יותר בטיפול מסור? אז לקחו הונדה ומיתנו עוד קצת ושמו באופנועי כביש קיבלו עוד 20-30% אורך חיים.

    עכשיו נלך לבימרים המנוע שם בנוי ל200 אלף מראש.
    אוריאל ה1200אר שהיה לך עבר הזנחה פושעת אפילו במוסכים היו מתפלאים מההזנחה שלו לא חושב שאתה הזנחתה אבל בשלב זה או אחר עבר הזנחה . היום הוא שופץ ואין תקלות אצל הבעלים החדש.

    למה עיניים האורך חיים קורה? מסיבה ברורה סלד רבותיי... מנוע שמשייט ב 8000 סלד נשחק בכפי16 יותר ממנוע שמשייט ב 4000 סלד. (שחיקה ובלאי זה מהירות בריבוע כפול מקדם חיכוך)

    נוסיף על זה שאם המנוע בנוי למרוצים והכך בנוי להפחתת משקל משמע כמעט ואין טולרנסים העסק לא יחיה הרבה.

    נגיד הארלים זה מנוע שלא מת אף פעם כמעט סלד נמוך הכל מאסיבי וגדול ולא נשחק כמעט.

    עכשיו רכבים אם ניקח את ה1.2 טורבו החדשים ב 200 אלף מברכים ברוך שהחיינו כי לרוב הם רוצים ראש מנוע או גיר סביב ה100-150. מנוע קטן , סלד גבוהה עם עומס גבוהה עקב טורבו ותערובת ענייה משלמים את המחיר.

    מאידך מנוע דיזל סטייל כמו שיש לי בניסאן 2.3 דיזל אטמוספרי עם 75 כוחות סוס שעובד על 2.5-3 אלף סלד כבר עבר מעל 600 אלף והוא חי ובועט ויחיה עוד הרבה זמן
    Sent from my Windows phone
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #35
    Member הסמל האישי של audiR8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    253
    יש לי מנוע 1.2 טורבו (סקודה ייטי), שיוט ב120 נעשה ב2,000 סל"ד. 95 אלף ק"מ ללא תקלות.
    הגיר הכפול של VAG זה סיפור אחר (למזלי אצלי הוא עובד כשורה ללא שום בעיות), לא קשור לנפח מנוע, סל"ד או טורבו.

    Sent from my C6833 using Tapatalk

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי audiR8 צפיה בהודעה
    יש לי מנוע 1.2 טורבו (סקודה ייטי), שיוט ב120 נעשה ב2,000 סל"ד. 95 אלף ק"מ ללא תקלות.
    הגיר הכפול של VAG זה סיפור אחר (למזלי אצלי הוא עובד כשורה ללא שום בעיות), לא קשור לנפח מנוע, סל"ד או טורבו.

    Sent from my C6833 using Tapatalk
    נכון שזה 2000 סלד אבל כמה psi הטורבו מפיק?
    לא חשבתה על זה?
    כל הקטע של מנוע קטן וטורבו בחיסכון הוא שכל עוד אתה מתחת לרף הטורבו המנוע הוא 1.2 עם תערובת ענייה מאוד עד כ 1 ל 20

    ברגע שעוברים רף של כ 1500 סלד הטורבו עובד ודוחף אוויר מה שבעצם גורם למנוע 1.2 להפיק עוצמה של 1.6-2.0 אוטמוספרי.
    זה ככה בצורה מופשטת.

    עכשיו הרכיבים הם עדיין מנוע 1.2 מנוע כזה יחיה הרבה פחות ממנוע 1.6 אוטמוספרי באיכות זהה.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    אני לא מבין לאן חותרים בתשובות כאן.

    מהניסיון שלי של 16 שנים של אחזקת רכבים וכלים דו גלגליים, ברור שתוחלת החיים של כלי דו גלגלי לא מתקרבת לזו של רכב.

    אני מתחזק את הכלים או הרכבים שאני רוכש כמו שעון.
    רוב הרכבים שהיו לי, עברו את ה200 אלף קילומטר, ואפילו אחד הגיע ל240, ולא היו שום סימני התעייפות המנוע סוחב ונוסע כמו שצריך בלי אכילת שמן, לפחות לא משהו שאפשר לשים לב אליו בין טיפולים.

    לעומת זאת האופנועים שהיו לי, אחרי כ70 או 80 אלף קילומטר הם נוסעים בלי בעיה, אך מתחילים להרגיש צריכת שמן והתעייפות כלשהי.

    קטנועים בכלל אחרי כ30 -40 אלף ק"מ מתחילים להתעייף.

    אצלי היו כלים בינוניים 500 עד 650 סמ"ק, אחד ג'קסר 750 שהיה ישן ואכל שמן בתאבון מלא, ואחד 1000 הפייזר של ימאהה, שכאן לא הראה סימני עייפות עד כ 70 או 80אלף ק"מ ואז הוא נמכר, ואני מאמין שהוא יכול יותר מזה בלי בעיה, אך התחזוקה שלו מעייפת גם כלכלית וגם מורלית.

    אך אני חושב שזה ברור מאליו שמנועים קטנים לא נועדו להחזיק הרבה, וידרשו שיפוץ כלשהו מהר יותר.

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    טיפול מסור ומקצועי - זה המפתח. היה לי אופנוע סופרמוטו מקצועי שעשה 58 אלף ולא הזדקק לטיפול מנוע כי היה במצב מעולה.

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי SuperRuti צפיה בהודעה
    טיפול מסור ומקצועי - זה המפתח. היה לי אופנוע סופרמוטו מקצועי שעשה 58 אלף ולא הזדקק לטיפול מנוע כי היה במצב מעולה.
    זה בדיוק העניין רותי..את מתגאה (ובצדק) שהסופר מוטו שלך החזיק בזכות טיפול מסור ומקצועי, 58K ק"מ. זה כלום...טיפול מסור ומקצועי לאופנוע שמשתמשים בו בהתאם ליכולותיו וספר הטיפולים צריך להביא למצב שאופנוע יחזיק בכיף 120 אלף לפחות, ולא יראו אותו כנבלה.

    אבל זה לא המצב.

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    זה בדיוק העניין רותי..את מתגאה (ובצדק) שהסופר מוטו שלך החזיק בזכות טיפול מסור ומקצועי, 58K ק"מ. זה כלום...טיפול מסור ומקצועי לאופנוע שמשתמשים בו בהתאם ליכולותיו וספר הטיפולים צריך להביא למצב שאופנוע יחזיק בכיף 120 אלף לפחות, ולא יראו אותו כנבלה.

    אבל זה לא המצב.
    אז מה המצב? אתה רוצה שסופרמוטו יעשה 120 אלף ק"מ ואז אוכל להתגאות?!

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    היה לי שכן שבזמנו רכב על CH 250 של הונדה. 1999, עבר מזמן את ה150 אלף.
    לדעתי עוד נוסע..
    אגב היה לי ב90 כזו ,היתה שמנמנה פשוטה אבל הונדה.
    מנסיון מעולם לא התאכזבתי מהמותג.
    גם קטנועים וגם אופנועים.
    והעולם עוד מתקדם.
    תסתכלו על יוריאר שעבר כבר את ה253 על הVFR.!
    אהבה טיפול וגנים טובים.
    אגב לא היה לי מעולם בימרית.

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    יוריאל...
    סקוזה.

  13. #43
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי adnan צפיה בהודעה
    אני לא מבין לאן חותרים בתשובות כאן.

    מהניסיון שלי של 16 שנים של אחזקת רכבים וכלים דו גלגליים, ברור שתוחלת החיים של כלי דו גלגלי לא מתקרבת לזו של רכב.

    אני מתחזק את הכלים או הרכבים שאני רוכש כמו שעון.
    רוב הרכבים שהיו לי, עברו את ה200 אלף קילומטר, ואפילו אחד הגיע ל240, ולא היו שום סימני התעייפות המנוע סוחב ונוסע כמו שצריך בלי אכילת שמן, לפחות לא משהו שאפשר לשים לב אליו בין טיפולים.

    לעומת זאת האופנועים שהיו לי, אחרי כ70 או 80 אלף קילומטר הם נוסעים בלי בעיה, אך מתחילים להרגיש צריכת שמן והתעייפות כלשהי.

    קטנועים בכלל אחרי כ30 -40 אלף ק"מ מתחילים להתעייף.

    אצלי היו כלים בינוניים 500 עד 650 סמ"ק, אחד ג'קסר 750 שהיה ישן ואכל שמן בתאבון מלא, ואחד 1000 הפייזר של ימאהה, שכאן לא הראה סימני עייפות עד כ 70 או 80אלף ק"מ ואז הוא נמכר, ואני מאמין שהוא יכול יותר מזה בלי בעיה, אך התחזוקה שלו מעייפת גם כלכלית וגם מורלית.

    אך אני חושב שזה ברור מאליו שמנועים קטנים לא נועדו להחזיק הרבה, וידרשו שיפוץ כלשהו מהר יותר.
    זה בידיוק העיניין שרשמתי לך עליו. באיזה סלד שייטת באופנועים ומה השיוט הרכבים?
    את ההפרש תעשה בריבוע ותבין . תאכלס אופנוע בנוי מחומרים טובים יותר מרכב ממוצע אבל עדיין סובל משחיקה מהירה בגלל כמו מחזורי הפעולה שזה בעצם סלד עבודה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לפני כמה שנים, קניתי אופנוע שעמד, BMW R100RS מודל 1977 הרבה לפני שחלק גדול מהנוכחים פה נולד
    האופנוע הזה כבר נסע ברחבי הארץ, בטכנולוגיה של אז, בשמנים של אז, וכבישים של אז, ובמוסכים של אז.

    אני גרמתי לו לנסוע חזרה כחוק, שיפצתי כל פינה וכל חלק לרמת המקור, בחישוב גס כשקיבלתי אותו המנוע
    עבר את 250 אלף ק"מ (בשיחה עם הבעלים הקודמים והיו לו כמה וכמה כולם דיברו על אמינות מפליגה.

    במהלך השיפוצים התגלו זוועות וקומבינות שגרמו לי לקלל בשפות שונות ומשונות, אבל המפלץ הזקן הזה
    המשיך וממשיך לנסוע בכל רכבי הארץ כאילו כלום.

    אבל...המנוע הזה בדיוק כמו מנוע של חיפושית, חף מכל אלקטרוניקה, פלסטיק, ומחשבים.
    ניתן למצוא כל חלק בחו"ל, חדש, חדש-ישן, או אפטרמרקט. (ויש לזה מחיר!).

    בקיצור כשאני סיימתי את השיפוץ האופנוע הזה, היה מוכן לעוד 200 אלף ק"מ לפחות.

    אפשר לעשות את זה בכל אופנוע, לא רק באופנוע אספנות, אבל זה לא משתלם, לא הגיוני,
    ובטח לא נכון.

    מי שמעוניין לקרוא, כל הסיפור פה:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9C%D7%A6%D7%AA


    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי SuperRuti צפיה בהודעה
    אז מה המצב? אתה רוצה שסופרמוטו יעשה 120 אלף ק"מ ואז אוכל להתגאות?!
    כן!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 13-03-2016, 23:41
  2. Mp3 400 לא מנתק איזון גלגלים קדמיים ולא זז
    על ידי eyal25 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 21:57
  3. האם להחליף גלגלים cbr 250
    על ידי harder בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 12:02
  4. שינוי מידות גלגלים וצמיגים
    על ידי TooLy בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 10:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO