- לכל מנוע חלקים בעלי תו תקן ואורך חיים מוגבל.
- ככל שהיצרן מקפיד לשמור על תו איכות גבוה יותר, כך החלקים יחזקו יותר.
- טיפול ע"פ הוראות היצרן ושימוש בחלקים מקוריים, ישמרו על תקינות המנוע.
- הנחת העבודה של היצרן, כי למוצר שלו אורך חיים מוגבל ומדובר במוצר מתקלה.
- אף יצרן לא מיצר יותר "רכב לכל החיים" זה לא האינטרס שלו.
- אופן השימוש במנוע ואיכות הטיפולים, קובעת ישירות את אורך חייו.
- אין מנוע שלא מתקלקל.
- יש מנועים שנוח ונעים לטפל בהם ויש מנועים ארורים, שבגלל סיבוך הטיפול, העבודה לא נעשית.
- גם את המנוע האמין ביותר, ניתן להרוס בקלות, בטיפול לא נכון או שימוש לא סביר.
- מנוע שאת רוב חייו מבלה בתחום הקו האדום, יקרוס מהר יותר ממנוע זהה שחי חיים נוחים.
- מנוע הבנוי מחלקים איכותיים ומתוכנן נכון יאריך חיים אבל יהיה יקר יותר.
- קילומטרז' גבוה אינו מדד יחידי למצב המנוע, אבל מעיד היטב על חלקים אחרים שמשתתפים במאמץ.
- החזקה תקינה עולה כסף, החזקת שבר עולה בבריאות, אופנוע הוא לא עניין לחסכנים.
- כמו אישה, גם אם יש לך גנים מצוינים, ככל שאת מתבגרת לוקח לך יותר זמן מאמץ וכסף להראות טוב.
- בעולם מושלם היו כלי רכב שלא מתקלקלים, עולים פרוטות, ולא צריך ביטוח!