אתה מצפה שנלעס בשבילך הכל? פתח גוגל ותבין אתה חייב לבוא מצוייד עם המינימום.
לגבי ה1000 הישן וה650 הישן על הנייר ההבדל בינהם הוא רק המנוע, במציאות שני האופנועים מתנהגים שונה, ה1000 לא מתנהג טוב בתנועה עירונית בגלל קלאץ לא רך למרות שהוא הידראולי ומנוע שלא אוהב סל"ד נמוך.
גם בכביש מפותל מרגישים איך חלקי המנוע הגדולים וכבדים יותר רוצים להמשיך ישר ולא לפנות כמובן בהשוואה ל650
אתה צודק בהחלט. יחד עם זאת סיפקת כאן אינפורמציה מאוד חשובה. אני הדיוט בתחום ומעדיף לשמוע מניסיון חיים של אנשים מאשר לקרוא ביקורות.
כמעט אין ביקורת אחת שמכשילה אופנוע לחלוטין. סליחה אני חוזר בי .למעט כמו הקטילה הטוטאלית שעשו ל NCX700 של הונדה.
אני מכיר מישהו שהיה לו ויסטרום 650 (הדגם הישן) וכשבא להשתדרג עשה סיבוב על ה 1000 החדש וממש לא התלהב ממנו.
בסוף הלך קנה ורסיס 1000 חדש. שזה אופנוע שונה מבחינת מנוע (4 צילנדים במקום 2) אז לך תבין.
שורה תחתונה... מה ההצעה ?
לרכוב עוד שנתיים - שלוש על הויסטרום ,לחסוך עוד קצת כסף , ולקנות את הטרייסר של ימאהה?
מה שלא מסתדר לי זה איך אופנוע כמו הSMT990 שעולה 120-130,000 שח חדש. מוצע למכירה ב 57,000 שח מ2012?
נתחיל בזה שאני מוכר באנדיט מודל 2001 (גילוי נאות).
מנהסיון שלי הבאנדיטים כלים אמינים מאוד.
המנועים גמישים ובעלי מומנט נהדר.
האחזקה קצת יקרה בכל זאת 4 צילינדרים ומנוע חזק עם נפח גדול וזה מתבטא (בייחוד אם אתה רוכב אגרסיבי) בצמיגים ודלק.
הכלי בעל יכולות ספורטיביות לא רעות ביחס למחיר ונוחות טובה.
הגמישות של המנוע יודעת לסלוח על טעויות של טירון ומאפשרת חיים טובים בעיר ( חום המנוע לפעמים קצת מעיק - אני הסתדרתי עם זה).
כמכונה לטיולים הוא נפלא גם בזוג וידע בעליות להאיץ ללא דרמות בזכות המומנט האדיר של המנוע.
בתחום הספורטיבי הוא מצריך עבודה - היגוי כבד יחסית מתלים בינוניים ובכל זאת ניתן להפיק ממנו הנאה ולרכוב בקצב גבוהה.( יעידו השותפים שלי לרכיבה בנס הרים).
בעקרון ה1250 הוא מנוע מקורר מים - כמדומני גיר 6 מהירויות והספק קצת יותר גבוה.
ה1200 קירור אוויר שמן גיר 5 מהירויות.
אישית הבאנדיט אחד הכלים הכי טובים שהיו לי בכל היבט.
אחת הסיבות שאני מוכר את האופנוע שלי הן שהגעתי להחלטה להתמתן.
בכל מקרה ממליץ בחום.
תראה.... תשמע.
אני הייתי מאוד מופתע מהמחירים של הטיפולים על הסוזוקי. יקר מאוד.
באופן כללי סוזוקי יקרים.
בכמה זה כבר שונה מהויסטרום:
סביב ה 600-700 ש"ח טיפול קטן
סביב ה 1500 ש"ח טיפול בינוני.
סביב ה 2400 -2700 שח טיפול גדול.
זוג צמיגים ( שאני שם) : 2500 ש"ח
צריכת דלק ( עם איך שאני נוסע והרוב בפקקים) בין 1ל 20 -21 ק"מ.
דבר שני - אמינות. אחד השיקולים העיקריים שלי בקנית הויסטרום. בניגוד למקבילו בקוואסאקי שכושל בסעיף המנוע. למרות שההונדה גם נחשב לסוס עבודה ומאוד אמין( כמובן שאני מתכוון לטראנסאלפ).
גם ה sv650 נחשב אמין.
בסעיף המשקל אני רואה שהוא שוקל כמו הויסטרום אם לא יותר. ואמור להיות בעל הספק של קרוב ל 100 כ"ס . למרות שיש מצב שאני מחרטט ולא מגדירים זאת כהספק.
כמה הוא כבר יותר עצבני מהויסטרום 650?
האם הוא "לינארי" או שכל תיפעול הכי קל של המצערת מעיף אותך כמו שציינו כאן לגבי ה.ק.ט.מ?
למעט היכולות הספורטיביות איך הוא בפקקים?
טוב. אחרי שאכלתי פה את הראש. אני אשאל עוד שאלה כללית מידי:
לאן אני מתקדם הלאה מהויסטרום 650? עוד הצעות למעט מה שציינתי יתקבלו בברכה.
ושורה תחתונה:
מה אתם אומרים לסחוב עוד שנתיים שלוש על הויסטרום ( בהנחה שאני אשאר בחיים עד אז) , על הדרך לחסוך כסף ולקנות את הטרייסר של ימאהה?
שוב, אני כמעט ולא נוסע לטיולים ( אולי פעם בחודש -חודש וחצי), רוב הנסיעה שלי היא בפקקי המרכז ואיילון ( מה שהחלטה רציונלית תהיה לעבור בחזרה לקטנוע)
לפי אופי הנסיעות שלך אני במקומך עובר לקטנוע מפנק 400-500 סמ״ק.
משהו חזק ובעל אופי.
זה פשוט כייף, פרקטי, נוח, מפנק ומלא בסטייל לטעמי.
אני רכבתי ב 27 יום 4400 קילומטר על האקס מקס החדש ואני פשוט מאוהב.
בעיר מנוע והיגוי זריזים ( הבולמים הקשיחים קצת מבאסים).
ומחוץ לעיר מהירות שיוט מעל ומעבר לדרישות החוק.
מלא מקום איכסון והרבה סטייל בתוך העיר.
מצד שני מבין אותך שאתה מעדיף להישאר עם אופנוע, אחרי הכל אין תחליף לקלאץ, הילוכים ומנוע שמושך.
אני לא מעוניין בקטנוע. וזה לא ממש הדיון . הדיון הוא לאיזה אופנוע אני עובר אם בכלל.
עם כל הכבוד לאקסמקס - שכבודו במקומו מונח ושגם עליו רכבתי , אופנוע זה לא רק מנוע שמושך.
התנוחת ישיבה הרבה יותר גבוה. מרכז הכובד של האופנוע יותר מאוזן משל קטנוע.
בולמים ובלמים שעושים את העבודה הרבה יותר טוב.
אורך חיי מנוע ( עם הסתייגות לגבי בורגמנים והונדות למיניהם) .
זה לא עניין את אופנוע לקטנוע. זה עניין של תקציב. איכות המכלולים על הטי וה650 של bmw לא גרועים כמו שאתה מתאר אבל יקרים בהתאם.
נחזור לנושא, מה חסר לך בסטרום? לא ראיתי אופנוע הרבה יותר טוב בהכל ביחד.
עליה בנפח -> יקר\כבד או שניהם יחד.
ירידה בנפח -> המכלולים גרועים יותר, פחות נוח לזוג.
על מה אתה מוכן לוותר ומה היית רוצה לקבל?
אם כך תמתין ותגדיל תקציב.