עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: השלב הבא באבולוציה של האופנוע שלי

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי NumberOne צפיה בהודעה
    מחזק לגמרי!
    ממליצי הבנדיט למיניהם...
    למעט העניין שהוא נכנס בתקציב. יש עוד אינפורמציה שאתם יכולים לתת לגבי האופנוע?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי VelocityOne צפיה בהודעה
    מה ההבדל בין ה 650 ל 1000? למעט הנפח ואגזוז נוסף?
    יש הבדל בין הדגמים הישנים (דהיינו 2004-2011) לחדשים?
    אתה מצפה שנלעס בשבילך הכל? פתח גוגל ותבין אתה חייב לבוא מצוייד עם המינימום.

    לגבי ה1000 הישן וה650 הישן על הנייר ההבדל בינהם הוא רק המנוע, במציאות שני האופנועים מתנהגים שונה, ה1000 לא מתנהג טוב בתנועה עירונית בגלל קלאץ לא רך למרות שהוא הידראולי ומנוע שלא אוהב סל"ד נמוך.
    גם בכביש מפותל מרגישים איך חלקי המנוע הגדולים וכבדים יותר רוצים להמשיך ישר ולא לפנות כמובן בהשוואה ל650

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מצפה שנלעס בשבילך הכל? פתח גוגל ותבין אתה חייב לבוא מצוייד עם המינימום.

    לגבי ה1000 הישן וה650 הישן על הנייר ההבדל בינהם הוא רק המנוע, במציאות שני האופנועים מתנהגים שונה, ה1000 לא מתנהג טוב בתנועה עירונית בגלל קלאץ לא רך למרות שהוא הידראולי ומנוע שלא אוהב סל"ד נמוך.
    גם בכביש מפותל מרגישים איך חלקי המנוע הגדולים וכבדים יותר רוצים להמשיך ישר ולא לפנות כמובן בהשוואה ל650
    אתה צודק בהחלט. יחד עם זאת סיפקת כאן אינפורמציה מאוד חשובה. אני הדיוט בתחום ומעדיף לשמוע מניסיון חיים של אנשים מאשר לקרוא ביקורות.
    כמעט אין ביקורת אחת שמכשילה אופנוע לחלוטין. סליחה אני חוזר בי .למעט כמו הקטילה הטוטאלית שעשו ל NCX700 של הונדה.

    אני מכיר מישהו שהיה לו ויסטרום 650 (הדגם הישן) וכשבא להשתדרג עשה סיבוב על ה 1000 החדש וממש לא התלהב ממנו.
    בסוף הלך קנה ורסיס 1000 חדש. שזה אופנוע שונה מבחינת מנוע (4 צילנדים במקום 2) אז לך תבין.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    שורה תחתונה... מה ההצעה ?

    לרכוב עוד שנתיים - שלוש על הויסטרום ,לחסוך עוד קצת כסף , ולקנות את הטרייסר של ימאהה?
    מה שלא מסתדר לי זה איך אופנוע כמו הSMT990 שעולה 120-130,000 שח חדש. מוצע למכירה ב 57,000 שח מ2012?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי VelocityOne צפיה בהודעה
    שורה תחתונה... מה ההצעה ?

    לרכוב עוד שנתיים - שלוש על הויסטרום ,לחסוך עוד קצת כסף , ולקנות את הטרייסר של ימאהה?
    מה שלא מסתדר לי זה איך אופנוע כמו הSMT990 שעולה 120-130,000 שח חדש. מוצע למכירה ב 57,000 שח מ2012?
    הSMT לא מיוצר כבר 4 שנים, יש אופנועים שהפסקת יצור עושה להם טוב ויש כאלו שזה עושה להם רע.
    בתקציב שיש לך עכשיו לא נראה שאתה יכול למצוא את המדרגה הבאה לפי דעתי, והבעיה נעוצה באופנוע שיש לך עכשיו, כדי להשתדרג מאופנוע שנחשב לטוב מאד צריך אופנוע מעולה

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    נתחיל בזה שאני מוכר באנדיט מודל 2001 (גילוי נאות).
    מנהסיון שלי הבאנדיטים כלים אמינים מאוד.
    המנועים גמישים ובעלי מומנט נהדר.
    האחזקה קצת יקרה בכל זאת 4 צילינדרים ומנוע חזק עם נפח גדול וזה מתבטא (בייחוד אם אתה רוכב אגרסיבי) בצמיגים ודלק.
    הכלי בעל יכולות ספורטיביות לא רעות ביחס למחיר ונוחות טובה.
    הגמישות של המנוע יודעת לסלוח על טעויות של טירון ומאפשרת חיים טובים בעיר ( חום המנוע לפעמים קצת מעיק - אני הסתדרתי עם זה).
    כמכונה לטיולים הוא נפלא גם בזוג וידע בעליות להאיץ ללא דרמות בזכות המומנט האדיר של המנוע.
    בתחום הספורטיבי הוא מצריך עבודה - היגוי כבד יחסית מתלים בינוניים ובכל זאת ניתן להפיק ממנו הנאה ולרכוב בקצב גבוהה.( יעידו השותפים שלי לרכיבה בנס הרים).

    בעקרון ה1250 הוא מנוע מקורר מים - כמדומני גיר 6 מהירויות והספק קצת יותר גבוה.
    ה1200 קירור אוויר שמן גיר 5 מהירויות.
    אישית הבאנדיט אחד הכלים הכי טובים שהיו לי בכל היבט.
    אחת הסיבות שאני מוכר את האופנוע שלי הן שהגעתי להחלטה להתמתן.
    בכל מקרה ממליץ בחום.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    נתחיל בזה שאני מוכר באנדיט מודל 2001 (גילוי נאות).
    מנהסיון שלי הבאנדיטים כלים אמינים מאוד.
    המנועים גמישים ובעלי מומנט נהדר.
    האחזקה קצת יקרה בכל זאת 4 צילינדרים ומנוע חזק עם נפח גדול וזה מתבטא (בייחוד אם אתה רוכב אגרסיבי) בצמיגים ודלק.
    הכלי בעל יכולות ספורטיביות לא רעות ביחס למחיר ונוחות טובה.
    הגמישות של המנוע יודעת לסלוח על טעויות של טירון ומאפשרת חיים טובים בעיר ( חום המנוע לפעמים קצת מעיק - אני הסתדרתי עם זה).
    כמכונה לטיולים הוא נפלא גם בזוג וידע בעליות להאיץ ללא דרמות בזכות המומנט האדיר של המנוע.
    בתחום הספורטיבי הוא מצריך עבודה - היגוי כבד יחסית מתלים בינוניים ובכל זאת ניתן להפיק ממנו הנאה ולרכוב בקצב גבוהה.( יעידו השותפים שלי לרכיבה בנס הרים).

    בעקרון ה1250 הוא מנוע מקורר מים - כמדומני גיר 6 מהירויות והספק קצת יותר גבוה.
    ה1200 קירור אוויר שמן גיר 5 מהירויות.
    אישית הבאנדיט אחד הכלים הכי טובים שהיו לי בכל היבט.
    אחת הסיבות שאני מוכר את האופנוע שלי הן שהגעתי להחלטה להתמתן.
    בכל מקרה ממליץ בחום.

    תראה.... תשמע.
    אני הייתי מאוד מופתע מהמחירים של הטיפולים על הסוזוקי. יקר מאוד.
    באופן כללי סוזוקי יקרים.
    בכמה זה כבר שונה מהויסטרום:

    סביב ה 600-700 ש"ח טיפול קטן
    סביב ה 1500 ש"ח טיפול בינוני.
    סביב ה 2400 -2700 שח טיפול גדול.
    זוג צמיגים ( שאני שם) : 2500 ש"ח

    צריכת דלק ( עם איך שאני נוסע והרוב בפקקים) בין 1ל 20 -21 ק"מ.


    דבר שני - אמינות. אחד השיקולים העיקריים שלי בקנית הויסטרום. בניגוד למקבילו בקוואסאקי שכושל בסעיף המנוע. למרות שההונדה גם נחשב לסוס עבודה ומאוד אמין( כמובן שאני מתכוון לטראנסאלפ).
    גם ה sv650 נחשב אמין.

    בסעיף המשקל אני רואה שהוא שוקל כמו הויסטרום אם לא יותר. ואמור להיות בעל הספק של קרוב ל 100 כ"ס . למרות שיש מצב שאני מחרטט ולא מגדירים זאת כהספק.
    כמה הוא כבר יותר עצבני מהויסטרום 650?
    האם הוא "לינארי" או שכל תיפעול הכי קל של המצערת מעיף אותך כמו שציינו כאן לגבי ה.ק.ט.מ?
    למעט היכולות הספורטיביות איך הוא בפקקים?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    טוב. אחרי שאכלתי פה את הראש. אני אשאל עוד שאלה כללית מידי:

    לאן אני מתקדם הלאה מהויסטרום 650? עוד הצעות למעט מה שציינתי יתקבלו בברכה.

    ושורה תחתונה:
    מה אתם אומרים לסחוב עוד שנתיים שלוש על הויסטרום ( בהנחה שאני אשאר בחיים עד אז) , על הדרך לחסוך כסף ולקנות את הטרייסר של ימאהה?

    שוב, אני כמעט ולא נוסע לטיולים ( אולי פעם בחודש -חודש וחצי), רוב הנסיעה שלי היא בפקקי המרכז ואיילון ( מה שהחלטה רציונלית תהיה לעבור בחזרה לקטנוע)

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי VelocityOne צפיה בהודעה
    טוב. אחרי שאכלתי פה את הראש. אני אשאל עוד שאלה כללית מידי:

    לאן אני מתקדם הלאה מהויסטרום 650? עוד הצעות למעט מה שציינתי יתקבלו בברכה.

    ושורה תחתונה:
    מה אתם אומרים לסחוב עוד שנתיים שלוש על הויסטרום ( בהנחה שאני אשאר בחיים עד אז) , על הדרך לחסוך כסף ולקנות את הטרייסר של ימאהה?

    שוב, אני כמעט ולא נוסע לטיולים ( אולי פעם בחודש -חודש וחצי), רוב הנסיעה שלי היא בפקקי המרכז ואיילון ( מה שהחלטה רציונלית תהיה לעבור בחזרה לקטנוע)
    אז למה שאחד מההונדות החדשים מסדרת ה 500 לא יספיק לזה? אמינים, זולים לטיפול, חסכוניים בדלק, מספיק חזקים לדרישות, פרקטים.
    Tracer 900

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    לפי אופי הנסיעות שלך אני במקומך עובר לקטנוע מפנק 400-500 סמ״ק.
    משהו חזק ובעל אופי.
    זה פשוט כייף, פרקטי, נוח, מפנק ומלא בסטייל לטעמי.
    אני רכבתי ב 27 יום 4400 קילומטר על האקס מקס החדש ואני פשוט מאוהב.
    בעיר מנוע והיגוי זריזים ( הבולמים הקשיחים קצת מבאסים).
    ומחוץ לעיר מהירות שיוט מעל ומעבר לדרישות החוק.
    מלא מקום איכסון והרבה סטייל בתוך העיר.

    מצד שני מבין אותך שאתה מעדיף להישאר עם אופנוע, אחרי הכל אין תחליף לקלאץ, הילוכים ומנוע שמושך.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    לפי אופי הנסיעות שלך אני במקומך עובר לקטנוע מפנק 400-500 סמ״ק.
    משהו חזק ובעל אופי.
    זה פשוט כייף, פרקטי, נוח, מפנק ומלא בסטייל לטעמי.
    אני רכבתי ב 27 יום 4400 קילומטר על האקס מקס החדש ואני פשוט מאוהב.
    בעיר מנוע והיגוי זריזים ( הבולמים הקשיחים קצת מבאסים).
    ומחוץ לעיר מהירות שיוט מעל ומעבר לדרישות החוק.
    מלא מקום איכסון והרבה סטייל בתוך העיר.

    מצד שני מבין אותך שאתה מעדיף להישאר עם אופנוע, אחרי הכל אין תחליף לקלאץ, הילוכים ומנוע שמושך.
    אני לא מעוניין בקטנוע. וזה לא ממש הדיון . הדיון הוא לאיזה אופנוע אני עובר אם בכלל.


    עם כל הכבוד לאקסמקס - שכבודו במקומו מונח ושגם עליו רכבתי , אופנוע זה לא רק מנוע שמושך.
    התנוחת ישיבה הרבה יותר גבוה. מרכז הכובד של האופנוע יותר מאוזן משל קטנוע.
    בולמים ובלמים שעושים את העבודה הרבה יותר טוב.
    אורך חיי מנוע ( עם הסתייגות לגבי בורגמנים והונדות למיניהם) .

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי VelocityOne צפיה בהודעה
    אני לא מעוניין בקטנוע. וזה לא ממש הדיון . הדיון הוא לאיזה אופנוע אני עובר אם בכלל.


    עם כל הכבוד לאקסמקס - שכבודו במקומו מונח ושגם עליו רכבתי , אופנוע זה לא רק מנוע שמושך.
    התנוחת ישיבה הרבה יותר גבוה. מרכז הכובד של האופנוע יותר מאוזן משל קטנוע.
    בולמים ובלמים שעושים את העבודה הרבה יותר טוב.
    אורך חיי מנוע ( עם הסתייגות לגבי בורגמנים והונדות למיניהם) .
    זה לא עניין את אופנוע לקטנוע. זה עניין של תקציב. איכות המכלולים על הטי וה650 של bmw לא גרועים כמו שאתה מתאר אבל יקרים בהתאם.

    נחזור לנושא, מה חסר לך בסטרום? לא ראיתי אופנוע הרבה יותר טוב בהכל ביחד.
    עליה בנפח -> יקר\כבד או שניהם יחד.
    ירידה בנפח -> המכלולים גרועים יותר, פחות נוח לזוג.

    על מה אתה מוכן לוותר ומה היית רוצה לקבל?

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אז למה שאחד מההונדות החדשים מסדרת ה 500 לא יספיק לזה? אמינים, זולים לטיפול, חסכוניים בדלק, מספיק חזקים לדרישות, פרקטים.
    אני מנסה להתקדם קדימה ולא לחזור אחורה. אני מאוד מאוד מרוצה מהויסטרום 650. לא מנסה להשתנמך . אם זה המצב אז אני נשאר עם הויסטרום. כל מה שציינת הוא עושה מעולה....

    פרקטי, אמין , חסכוני בדלק בשביל אופנוע ( 1 ל 20 ) וגם זול לטיפול ( בהנחה שאתה מטפל לבד)

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אם כך תמתין ותגדיל תקציב.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    זה לא עניין את אופנוע לקטנוע. זה עניין של תקציב. איכות המכלולים על הטי וה650 של bmw לא גרועים כמו שאתה מתאר אבל יקרים בהתאם.

    נחזור לנושא, מה חסר לך בסטרום? לא ראיתי אופנוע הרבה יותר טוב בהכל ביחד.
    עליה בנפח -> יקר\כבד או שניהם יחד.
    ירידה בנפח -> המכלולים גרועים יותר, פחות נוח לזוג.

    על מה אתה מוכן לוותר ומה היית רוצה לקבל?
    אני לא מוכן לוותר על כלום. בפועל ובפרקטיות אין סיבה להחליף. אני מבסוט עליו. אולי קצת יותר כח.

    אבל אם ככה איזו סיבה יש לאנשים להחליף בכלל אופנוע?אלא אם כן הוא כבר טחון וישן.

    ואתה צודק. הדגמים שציינת הם יותר אופנועים במכלול שלהם מאשר קטנועים אך עולים בהתאם.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 66
    הודעה אחרונה: 23-05-2017, 16:55
  2. איך אתם מנקים את האופנוע שלכם?
    על ידי -Guy- בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 23:55
  3. החזר מס על האופנוע
    על ידי caRnaf בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-02-2016, 21:05
  4. התלבטות האופנוע הבא-נייקד או סופרמוטו?
    על ידי Biker boyz בפורום כללי
    תגובות: 51
    הודעה אחרונה: 17-01-2016, 00:08
  5. האופנוע יהיה חלש מדי ?
    על ידי roi2314 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-01-2016, 09:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO