התקציב שלך
להערכתי נוגע בסדרת הבוקסרים 1150 R .אחד היתרונות הגדולים (לדעתי ) של BMW הוא גל הינע, ופשטות יחסית.
אופנוע מקורר אוויר ושמן, אין יותר מידי התעסקות. היום לא נוגע אפילו במקל לייזר בסדרת ה K - מנועי 4 צילינדר ( נו טוב... אם תלחצו אז K1600 כן הייתי מחנה בחנייה) אכלתי מ K מרורים שלא אכלתי בחיים ומקווה שלא אוכל עוד לעולם ....
לכן ההמלצה שלי היא רק לקבוצת הבוקסרים : אתה יכול אולי למצוא GS או RT ואולי דגמי RR ST
רכבתי על GS כמה שנים , הקפדתי על טיפולים בזמן ומעולם לא נתקלתי בבעייה. האופנוע נוח לרכיבה ארוכה. מושב נוח, כידון במקום הנכון.
משלב "יכולת שטח" = שבילים ואולי יותר - נמדד על פי אומץ הרוכב להגדיר שטח. אופנועי BMW גומעים ק"מ גבוה אולם מעת לעת בשנתונים הללו ניתן למצוא אופנועים עם ק"מ סביר. רוב הרוכבים עליהם "מבוגרים אחראיים" (שים לב למילה רוב

) משמעות הדבר שהאופנוע גמע הרבה ק"מ אבל גם טופל בהתאם.
אחרי כמה שנות רכיבה על BMW אני יודע על מה
לא אמליץ לך לנסיעה יומיומית ארוכה: קרוזר או קאסטום.