אופנועים
סתם לידע כללי,מדובר בכלים שונים בעלויות אחזקה ובקונספט.
GN מנוע סינגל השאר מנועים כפולים.
הוי ראגוים אלה מנועי V וה EN זה מנוע על בסיס ER5 וGPZ,מנועים כמעט זהים - אלה מנועים עם שני צילינדרים בתצורה מקבילה.
כל האופנועים האלו יעלו הרבה כסף למחזיק שלא מתקן לבד וגם לכזה שכן בגלל הגיל שלהם - אלא אם מצאת מישהו שהשקיע וישר קו אבל זה יעלה בהתאם.
הימאהה ויראגו הוא היקר ביותר לאחזקה.
קיוואי ודיאלים מתחרים מי ייתפרק ראשון.
יוסאנג זה עלייה ברמה אבל עדיין לא אופנוע יפני או אירופאי.
קטנועים
אקסיבו קטנוע מצוין ומאוד אמין אחזקה מעט יקרה.
XMAX מציע חבילה מעט יותר טובה אבל יותר יקרה.
לג'וימקס יש סחירות פגז,הוא הזול לאחזקה מבין ה 3 והוא אפשר לומר,העתקה טאיוואנית של קטנוע מנהלים יפני.
הקטנוע עצמו דיי אמין אבל יש בעיה סדרתית בגיר שעולה לא מעט כסף לתקן ושוב - מדובר בבעיה סדרתית שיכולה לחזור אחרי כמה עשרות אלפים.



ציטוט ההודעה בתגובה