ברוב המקרים רכב פרטי (אלא אם הוא מעל 2 ומשהו טון עצמי אני לא זוכר את המספרים בדיוק) לא יהיה מורשה לגרור נגרר עם סרן כפול בגלל משקל עצמי ומשקל העמסה כך שההערה לא ממש רלוונטית.
ברוב המקרים רכב פרטי (אלא אם הוא מעל 2 ומשהו טון עצמי אני לא זוכר את המספרים בדיוק) לא יהיה מורשה לגרור נגרר עם סרן כפול בגלל משקל עצמי ומשקל העמסה כך שההערה לא ממש רלוונטית.
אז איך בדיוק אתה גורר סוס?
הרכב שלי מורשה לגרור עד 2 טון ולפי התקנות האירופאיות אני יכול לגרור רכב על הנגרר עם סרן כפול ללא בלמים
http://www.fahrschule-weinzierl.de/u...ierl_BE_03.JPG
אתה מביא תקנות אירופאיות בזמן שמדובר על גרירה בישראל.
ושוב... זה עניין של כושר עצמי ויכולת גרירה... נתונים שמופעים בכל רשיון רכב ישראלי וקובעים חד משמעית איזה רכב רשאי לסחוב מה. לצורך העניין רכב עם משקל עצמי כשלך בארץ לא מורשה לגרור יותר מ750 קילו כולל נקודה אבל אני יורד מהעניין הזה הוא כבר לא קשור בעליל לנושא השרשור.
העלית תמונה ובאותו משפט כתבת על הרכב שלך אז הנחתי שזה הרכב.
1. ואם מישהו ייכנס בגרר מאחור?
2. ואם מישהוא ייכנס מאחור? שיצא מקדימה!
3. עכשיו ברצינות, מה הקשר בין ביטוח לבין חוקי? אם הלכת ברחוב ונפל עליך בלוק מקומה רביעית, זה חוקי שתלך ברחוב?!
4. אין שום בעייה חוקית לפי השכל הישר, אלא א"כ אתה "הורס" את הפרנסה של הגררים לחילוץ, כי איך אתה לא מזמין אותם, הרי יש להם מונופול וחוזה לא רשום על כל השינוע של הדו גלגלי בארץ, מי אתה שתקח להם את המנופול? זה לא חוקי לקחת מונפול!